Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
Аспекти психолого-педагогічної характеристики обдарованої дитини 1. Психофізіологічний аспект: · фізичний розвиток; · здоров'я; · тип нервової системи; · рухомість нервових процесів; · загальний розумовий розвиток. 2. Пізнавальний аспект: · інтелектуальне сприйняття; · концентрація уваги: а) самостійність мислення; б) спритність, швидкість міркувань; в) вдумливість, ґрунтовність осмислення; г) критичність та гнучкість мислення; д) узагальненість мислення; е) швидкість та міцність засвоєння знань; є) володіння операціями, прийомами розумової діяльності (аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, класифікація, абстрагування); · інтелектуально-творчі якості мислення: а) креативність; б) інтуїція, в) творче уявлення; г) дивергентність; д) оригінальність; е) асоціативність; є) інтелектуальна активність. 3. Мотиваційний аспект: · потреба в самоактуалізації; · необхідність у творчості; · інтелектуальна необхідність; · пізнавальна спрямованість: · мотив досягнення; · потреба в лідерстві. 4. Аспект стосунків: · спеціальні здібності; · незалежність особистості; · вольові якості; · комунікативні якості; · організаційні якості; · якості вихованості. 5. Взаємодія у сім'ї, матеріально-побутові умови. | |
Переглядів: 1442 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |