Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Аспекти психолого-педагогічної характеристики обдарованої дитини

Аспекти психолого-педагогічної характеристики обдарованої дитини 

 

1. Психофізіологічний аспект: 

·     фізичний розвиток; 

·     здоров'я; 

·     тип нервової системи; 

·     рухомість нервових процесів; 

·     загальний розумовий розвиток. 

2. Пізнавальний аспект:

·     інтелектуальне сприйняття;

·     концентрація уваги: 

а) самостійність мислення; 

б) спритність, швидкість міркувань; 

в) вдумливість, ґрунтовність осмислення; 

г) критичність та гнучкість мислення; 

д) узагальненість мислення; 

е) швидкість та міцність засвоєння знань; 

є) володіння операціями, прийомами розумової діяльності (аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, класифікація, абстрагування); 

·     інтелектуально-творчі якості мислення: 

а) креативність; 

б) інтуїція, 

в) творче уявлення; 

г) дивергентність; 

д) оригінальність; 

е) асоціативність; 

є) інтелектуальна активність. 

3. Мотиваційний аспект: 

·     потреба в самоактуалізації; 

·     необхідність у творчості; 

·     інтелектуальна необхідність; 

·     пізнавальна спрямованість: 

·     мотив досягнення; 

·     потреба в лідерстві. 

4. Аспект стосунків:

·     спеціальні здібності;

·     незалежність особистості; 

·     вольові якості; 

·     комунікативні якості; 

·     організаційні якості; 

·     якості вихованості. 

5. Взаємодія у сім'ї, матеріально-побутові умови. 

 

http://www.kristti.com.ua/

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: [ADM]Irina (09.06.2009)
Переглядів: 1442 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!