Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Аналіз уроку учителя

Аналіз уроку учителя

 

Вчитель _________________________________________________

_____________ 200_ року         Предмет ______________________

Тема уроку —_____________________________________________

_________________________________________________________

Мета уроку —_____________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

Тип уроку ________________________________________________

Основнi елементи якостi уроку ______________________________
_________________________________________________________

 

1.     Визначення мети уроку:

 

• Правильнiсть

Єднiсть навчальної i виховної мети

• Повiдомлення учням завдань уроку

 

2.     Вiдбiр змiсту матерiалу:

 

• Вiдповiднiсть програмi i можливостям учнiв

• Вид навчального матерiалу (описовий, аналiтичний)

• Навчальна, розвиваюча i виховна цiннiсть

• Використання додаткового матерiалу

 

3.     Органiзацiйна чiткiсть уроку:

 

• Вiдповiднiсть структури уроку його типу, поставленим цiлям та частковим завдання

• Чiтке виконання всiх структурних ланок уроку

• Рацiональна використання часу

 

4.     Здiйснення принципiв навчання:

 

• Зв’язку з життям

• Свiдомостi й активностi

• Наочностi

• Систематичностi

Доступностi

• Мiцностi (глибини знань)

 

5.     Відбiр методiв, прийомiв, засобiв навчання та їх застосування:

 

• Вiдповiднiсть специфiцi предмету та методам науки завдань уроку

• Примiнення знань, умiнь на практицi

• Рiвню пiдготовленостi учнiв, активностi

• Матерiальним можливостям школи

• Доцiльностi використання ТЗН

• Органiзацiя фронтальної, групової та iндивiдуальної роботи

• Вмотивована рiзноманiтнiсть методiв i прийомiв

• Привиття учням навичок самостiйної роботи, культури праці

 

6.     Реалiзацiя психологiчних основ навчання:

 

• Врахування вiкових та iндивiдуальних особливостей учнiв

• Формування iнтересу до знань

• Забезпечення активної пiзнавальної дiяльностi

• Доцiльна емоцiйнiсть уроку

• Врахування психологiчних закономiрностей оволодiння знаннями, вмiннями, навичками, розвитку мислення

 

7. Дотримання санiтарно-гiгiєнiчних вимог:

 

• Попередження перевтоми учнiв

• Врахування особливостей фiзичного стану окремих учнiв

• Пiклування про санiтарно-гiгiєнiчний режим

 

8. Майстернiсть i особистий приклад учителя

 

• Рiвень володiння матерiалом

• Працездатнiсть

• Мовна культура

• Педагогiчний такт, створення атмосфери доброзичливостi i вимогливостi

• Володiння психолого-педагогiчною технiкою

• Зовнiшнiй вигляд

 

9. Пiдготовленiсть уроку:

 

• Планування

• Матерiальна забезпеченiсть обладнання, пiдготовленiсть учнiв

 

10. досягнення цiлей уроку:

 

• Таблиця визначення якостi оцiнки i уроку:

- Визначення мети уроку

- Вiдбiр змiсту матерiалу

- Органiзацiйна чiткiсть уроку

- Здiйснення принципiв навчання

- Вiдбiр методiв, прийомiв, засобiв навчання

- Реалiзацiя психологiчних основ навчання

- Дотримання санiтарно-гiгiєнiчних вимог

- Майстернiсть i особистий приклад учителя

- Пiдготовленiсть уроку

- Досягнення цiлей уроку

Всього одиниць:

 

Оцiнка уроку_________________________________________________

Рекомендацiї_________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

 

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: [ADM]Irina (20.03.2009)
Переглядів: 3925 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!