Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Урок – казка

Урок – казка

1 клас

Мета. Закріплювати обчислювальні навички, вміння складати та розв'язувати задачі. Розвивати логічне мислення. Виховувати доброту, почуття взаємодопомоги.

Хід уроку

Спекла баба у вечері колобок і поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок, на диво, вийшов незвичайний. Мало того, що не посидючий, але ще й допитливий. Лежить колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому.

 

1. Усний рахунок.

- від 1 до 20; від 20 до 1;

- від 8 до 14;

- назвати сусідів чисел;

- назвати попереднє число;

- назвати наступне число;

- які числа стоять між числами 5… 7; 8…9;

- яке число стоїть зліва від 13;

- яке число стоїть справа від 18.

2. Заблукало число. Потрібно поставити його на своє місце:

1, 2, 8, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10.

А) - що можна розповісти про число 8;

Б) - придумати вирази, значення яких дорівнює 8;

В) - поставити знаки , між виразами

6+2 * 8-2

2+6 * 8-6

Мріяв, мріяв колобок і не помітив, як прийшов ранок. Скочив він з вікна і покотився доріжкою. А назустріч йому заєць:

- Колобок, колобок, я тебе з’їм!

- Виконай спочатку моє завдання, а тоді їж!

4. Обчисли вирази:

4+2    8-1    6-1

4+3    8-2    7-5

4+4    8-3    8-5

Замислився заєць, а колобок далі побіг. Назустріч йому вовк:

- Колобок, колобок, я тебе з’їм!

5. - Відгадай спочатку математичну загадку!

Поділи фігури за ознаками, склади формулу і підстав числа:

В+м=ф  2+7=9

М+в=ф  7+2=9

Ф-м=в  9-7=2

Ф-в=м  9-2=7

Поясни, як знайти ціле та частину.

Покотився колобок, раптом назустріч йому ведмідь:

- Який ти апетитний, колобок! Я тебе, напевно, з’їм!

6. - Ні, Михайле Потаповичу, розв'яжи спочатку задачу.

А) Їжачок по гриби пішов,

     8 рижиків знайшов.

     6 грибів поклав в корзину,

    Які залишились - на спину.      (8-6=2)

Б) Підігріла чайка чайник,

    Запросила 8 чайок:

    - Приходьте всі на чай!

    Скільки чайок, відповідай.      (8+1=9)

В) Склади задачу за малюнком.

Котиться колобок, а назустріч йому лисиця:

- Колобок, колобок, пухнастий бочок,

Я тебе з’їм!

- Ні, лисонько, нічого в тебе не вийде! Знаю я багато казок про твої хитрощі. 7. Загадаю я тобі таке завдання, з яким ти ніколи не впораєшся.

А) 1 2 3 4 5 6 7 8

2+3+2=7

1 2 3 4 5 6 7 8

8-4+3=7

Б) поставити знаки + або -

6…4…1=3

2…1…5=8

8…2…1=7

3…5…4=4

2…4…2=8

7…1…6=2

Подорожуючи, колобок познайомився з геометричними фігурами.

8. Допоможіть назвати фігури на малюнку.

-  Молодці, діти! Допомогли колобку залишитися цілим. Покотився він далі і опинився в першому класі. Побачив учнів і запропонував їм погратися у гру “День і ніч”.

8-6+1+2-1+4-3=5

9. Підсумок.

- Діти, я вам дякую за співпрацю. Вірю, що в кожного з вас є маленьке сонечко. Це сонечко - доброта. Ви ще маленькі, але сонечко в кожного може бути дуже великим. Допомагайте один одному так, як ви це робили на уроці. Дякуючи вам, колобок врятувався. Зігрівайте всіх своєю добротою і у вас буде багато друзів, які завжди прийдуть на допомогу.

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (31.10.2008)
Переглядів: 4653 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!