Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Математична розвага

Математична розвага

 

2 клас

 

Мета. Розвивати творчі здібності учнів, кмітливість, спостережливість, увагу, пам’ять, мислення, виховувати інтерес до математики.

Обладнання. Записи на дошці, картки з ребусами, таблиці для розв’язання задач, картки із завданнями для капітанів команд.

 

Хід заходу

 

І. Вступне слово вчителя.

— Чи любите ви розважатися?

— Де ви любите це робити?

— Сьогоднi ми також будемо розважатися, але розвага наша буде математичною.

— Нам потрiбно подiлитися на двi команди, обрати капiтана та придумати назву командi.

— Оцiнювати ваші  знання буде журi, за правильну відповiдь ви отримаєте 1 очко, за невравильну — 0. Переможе та команда, яка набере

найбiльшу кількiсть очок.

 

ІІ. Проведення розваги

1. Загадки

1 команда

1. Дуб-довговік, на ньому 12 гiлок, а на кожній гiлці по 4 гнiзда, а в кожному гніздi до 7 яєць i кожне яйце має iм’я. (Рік, місяць, тиждень).

2. На початку року товстий, цiлий рiк тоншає, а на кiнець року схудне. (Календар).

 

2 команда

1. У книжцi 6 сторiнок простих, а сьома золота.  (Дні тижня).

2. 12 братiв один за одним ходять, один одного обходить. (Мiсяці).

 

2. Ребуси

1 команда                                                        2 команда

г 1 а   (година)                                             с 3 ж    (стриж)

рак   а=і     (рік)                                           100 вп    (стовп)

пі 2 л    (підвал)                                           3 буна    (трибуна)

3. Естафета

1 команда                                     2 команда

27+50                 (77)                     36+40                           (76)

18 + 3 х 5           (33)                     15 + 5 х 5                     (40)

34+28                 (62)                     26+54                           (80)

2 х 2+3                (7)                      3 х 4+2                         (14)

99-72                  (27)                     88 -52                           (36)

25 - (12 - 3)        (16)                     4 х 5+46                       (66)

2 х 5 + 37           (47)                     26 + (23 - 5)                 (44)

36+ (24-6)          (54)                     24 - (11 - 2)                  (15)

 

4. Заміни спільною назвою

1 команда

км    м    дм    см    мм      (Одиниці довжини)

 

2 команда

Рік    місяць    доба    хвилина    година          (Міри часу)

 

5. Подумай

1 команда

Як розставити 5 стільцiв, щоб бiля кожної з чотирьох стін стояло по 2 стільці?

 

2 команда

Як розставити 6 стiльцiв, щоб бiля кожної стояло по 2 стільці?

 

6. Розв’яжи задачу

1 команда

Яка маса барана? 

(На одній шальці ваги стоїть великий баран, а на другій один баран вагою 19 кг, другий – вагою 16 кг і гиря 10 кг. Шальки урівноважені.)

 

2 команда

Від дуба до сосни, вiдстань мiж якими 62 м, йшов Їжак, а назустрiч — Заєць. Хто з них був далi вiд дуба i на скiльки метрiв, коли Їжак пройшов 18 м, а Заєць — 43 м? (Заєць був далі вiд дуба на 1 метр).

 

7. Завдання для капітанів команд

Яке число наступне?

1 команда:    31, 25, 19, 13, *     (7)

 

2 команда:  10, 22, 34, 46, *  (58)

 

ІІІ. Підсумок

                                             Цицюра С.М.                    м. Сарни

                                                           Рівненська обл.

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (06.12.2008)
Переглядів: 3301 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!