Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Нетрадиційний підхід до мовлення, як основи розвитку творчості. Підсумковий урок на вивчення букви ю
ТЕМА: Нетрадиційний підхід до мовлення, як основи розвитку творчості. Підсумковий урок на вивчення букви ю. Мета: Навчити писати з великої букви, розвивати пам`ять, слух, каліграфічно писати, читати правильно, виразно. І. Оргмомент після дзвоника Настрій – ВО! До сусіда поверніться Погода – Клас! Одне одному всміхніться Всі: Вас вітає 1 клас! Настрій на урок взяли Й працювати почали Сьогодні: Будемо читати, каліграфічно писати, гратися, запам`ятовувати. ІІ. Щоб гарно працювати, треба почитати 1. «Створи слово» (на дошці або листку) ЧИ ТА 2. Ще з «Шарадами» грати – нове пізнати скласти з перших складів інші слова. Юнга мріє мандрувати
Й пароплав великий мати Ну а поки що готовий Тільки човник паперовий (РОЗДАТИ ЧОВНИКИ) - Хто такий Юнга? Словникова робота. Словник малюнок. Хто морзянку вправно і морську вивчає справу? Наймолодший він моряк, морзянка – морські сигнали Не загубиться в морях. Юнга на дошці написати. Діти: Зошит свій я відкриваю Юнга – 2 склд, 5 зв, 4 б. Правильно його кладу І писати ось начну. 4. Уявляєш човника, який по воді хлюпочеться і припливає до бережка, де чекає нас юнга із завданням. Гра «Тренуй пам`ять» (слова картинки) «Повторити слова і запам`ятати їх».
Людина (1), юрба (3), ізюм (2) Юля (4), юшка (5). 5. Доплили до гори. А тут Юрко нас зустрічає із цікавинкою. Завдання гра «В піймай букву у слові» , «Весельцями греби, гуртом»
Звуть мене Юрко, Юрасик, Знайти рибку в`юна Стрибунець я викрутасик рослинки берізки, в`юнок. І в`юнкий, як в`юн,в`юнок Тата Юрія синок. - Хто був уважним? Які слова з «ю»? 6. (На дошці). В Гостях у буквоїда. Встав пропущені літери, прочитай. В школі я пишу, чита(…), І рахую, і співа(…), І малю(…), й гарно гра(…) Бо старано все вивча(…) - Назвіть слова, що означають дію! 7. Нашого човника прибило до берега ріки. 1 гр. – Які ви знаєте річки? - А яка річка найбільше води несе до Чорного Моря? Дніпро? (Що тече по Україні?) - Як пишуться назви річок? Запишемо у зошит. Уманка, Ятрань, Дніпро, Рось, Дунай, Буг, Десна, Дністер. - 2група – імена дівчаток - 3 група – назви міст - 4 група імена хлопчиків - Запишіть своє ім`я без помилок з великої букви. 8. Фізкульт хвилинка Гарно весельцями махали,
З імітацією рухів Втомилися, давайте відпочинемо. Юру рибку упіймав, Гриць картоплі накопав, Петрик із кринички Витягнув водички, А з чого варять юшку? А маленька Юля – З риби в`юнка. Принесла цибулі, Кропу і петрушки Зварить мама юшки! 9. По дорозі трапляються різні пригоди. Гра «Що? Де? Коли? Куди?»
- Що викидають з корабля, коли він приплив у порт? (Якір) Запишим у зошит. - Де закопав монети Буратіно? (У полі) - Де можна впіймати золоту рибку? (У морі, в річці) - Куди принесло гусенятко Телесика? (На подвір`я) Уявіть гарне весняне подвір`я, сонячне (взяти листок). 10. А на подвір`ї чекають мовні загадки – жарти. З «Те» - скрізь тихо З «М» - на городі росте Без «Те» - коли вода кипить 11. Ми не тільки сидимо за партами, також вміємо берегти своє здоров`я з використанням природного матеріалу.
Ми горішки в руки брали У долонях розім`яли Міцно – міцно притискали, До грудей їх прижимали Руки в гору підняли Втому геть з себе зняли. 12. На морі, на човнику повинні бути всі уважними. Герой тваринка пропонує завдання. Гра « Істинне – хибне» Так – ні. - Перше слово в реченні пишемо з малої букви - Деякі імена і прізвища пишемо з великої букви - Назви міст і сіл пишуться з великої букви - Клички тварин пишуться з великої букви - Слова Юля, Шевченко, Дніпро, Київ пишуться з малої букви 13. Завдання не закінчилися. У нашого героя ось що … - Як ви гадаєте, що це буде для вас? (відповіді учнів) - А ми переконаємося із крапельки води …(крапельку велику) Списати з друкованого шрифту Юрасик любить мандрувати! - Поставте наголос. - Яке слово має 2 склади? А яке найдовше? - Від чого залежить скільки складів у слові? - Прочитайте з радістю, сумом, здивуванням, запитанням. 14. Маша. Ви чули чи ні? Сподобалось в школу Ходити мені Це зовсім не дивно: Скажу тобі Я, Бо в нашому класі Всі: Ми дружна сім`я! 15. З Ю сьогодні мандрували І новеньке пізнавали Всі були Ви молодці Тож беріть Ви олівці Намалюйте вдома море Юнгу, Юлю, юшку, гори. 16. За працю на уроці Ви отримаєте: Сюрприз (з сундучка, який випав із човника і плавав по морю) Рибки.
- Який у вас настрій залишився після сьогоднішнього уроку? 17. Розфарбуйте рибку, а для самих розумних, уважних, кмітливих даю завдання, як Ваш капітан – Дізнатись про рибок, що живуть у акваріумах, річках, морях. III. Підсумок уроку. «Мікрофон» Гра «Продовж речення»: - Мандрували з літерою … Ю - Побували у містах … - Запам`ятали імена … - Познайомились із новим словом юнга, юшка, в`юн. - Мені було на уроці… Кочерганока Людмила Петрівна, Уманський НВК №24 Черкаської області
| |
Переглядів: 2467 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |