Каталог статей

Головна » Статті » Різне » Калейдоскоп цікавинок [ Додати статтю ]

Дитина на ім’я Шевроле

Дитина на ім’я Шевроле

 

Американці з кожним роком все частіше називають своїх дітей іменами великих корпорацій, відомих дизайнерських марок і навіть телеканалів. До такого виводу прийшов професор психології Клівленд Еванс з Університету Небраскі, що проводив відповідні дослідження протягом останніх 25 років.

Наприклад, в 2000 році в США було зареєстровано декілька дівчаток з ім'ям Лореаль, Селіка (спортивна модель автогіганта «Тойота»), близько трьохсот Армані і більше п'ятдесяти хлопчиків, яких звуть Шевроле.

 

А в Мічігані і Техасі живуть діти, яких батьки, видно великі любителі спорту, взагалі нарекли абревіатурою «ESPN» - за назвою відомого спортивного телеканалу.

 

Професор Еванс говорить, що оскільки відомі бренди асоціюються з достатком і благополуччям, батьки таким чином реалізують побажання життєвого успіху своїм дітям. Чому цей феномен набув такого поширення саме в Сполучених Штатах і придбав тут досить химерні форми, психолог не пояснив.

 

                                                                 НТВ листопад/2003
Категорія: Калейдоскоп цікавинок | Додав: [ADM]Irina (18.10.2008)
Переглядів: 1240 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!