Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю [ Додати статтю ]

Організація домашньої самостійної роботи учня

Організація домашньої самостійної роботи учня

Поради

Обсяг домашніх навчальних завдань не повинен перевищувати 1/4 того, що виконано на уроці.

Доцільно систематично озброювати учнів раціональними методами і прийомами домашньої роботи.

У ромові з батьками чітко визначайте їх роль у наданні допомоги дітям під час приготування ними домашніх завдань (не виконувати за них жодного завдання, забезпечувати належні санітарно-гігієнічні умови для навчальної роботи вдома, привчати дітей дотримуватися режиму дня, заохочувати їх працю, рекомендувати раціональні методи й прийоми виконання навчальних завдань).

Домашні завдання мають бути чітко сплановані педагогом. У кінці уроку вчитель звертається до школярів із проханням відкрити щоденники, подає в скороченому вигляді домашнє завдання на дошці, стежить, щоб усі зробили необхідні записи. Можна пропонувати учням (особливо в молодших і середніх класах) взаємно перевірити правильність таких записів.

Після цього варто відвести кілька хвилин для ознайомлення школярів з особливостями виконання домашньої роботи (розв’язати у класі подібну задачу, вправу як своєрідний інструктаж до навчальної праці вдома).

По можливості забезпечувати диференційований підхід до визначення змісту й обсягу домашніх завдань з урахуванням індивідуальних особливостей школярів, їхніх запитів та інтересів.

Використовувати завдання творчого характеру, які приваблювали б учнів своєю новизною і цікавістю.

Не варто давати домашні завдання на післявихідні й післясвяткові дні.

Категорія: Допомога молодому вчителю | Додав: [ADM]Irina (23.03.2009)
Переглядів: 3266 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!