Каталог статей

Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Програма спостереження на уроці за здійсненням розвитку мислення учнів

Програма спостереження на уроці за здійсненням розвитку мислення учнів

 

(Орієнтовна) 

 

1. Загальні відомості про урок (тема, мета, завдання, роль, місце в системі тощо). 

2. Виявлення рівня розвитку мислення на уроці. 

 

№п/п

Рівні мислення

Що робить учитель

Що робить учень

1.

Активне мислення

Ставить проблему, формує, розв'язує

Намагається зрозуміти, запам'ятати матеріал

  2.

Самостійне мислення

Ставить проблему, може формулювати її та пропонує учням самостійно розв'язувати

Сам відкриває незнайоме, проводить довеональні способи застосування, оригінальні способи розв'язання 

3.

Творче мислення

Загальна організація коригування, контроль, вміле керівництво.

Зауваження: кожний наступний рівень включає попередній

Формує проблему, самостійно розв'язує, опрацьовує навчальний матеріал за підручником, конспектом

4.

Репродуктивне мислення

Пояснює, закріплює

Запам'ятовує, репродукує

                 

 
Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (26.06.2009)
Переглядів: 3665 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!