Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Обчислення площі прямокутника. Розв’язування задач, пов’язаних із площею прямокутника

Тема. Обчислення площі прямокутника. Розв’язування задач, пов’язаних із площею прямокутника
Мета: навчити учнів застосовувати формули для знаходження площі та периметра пря­мокутника і квадрата; вчити аналізувати, пояснювати свої дії під час обчислення площі і периметра; розвивати навички самоконтролю; виховувати акуратність під час виконання обчислень.

                                                                                            ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
Перевірка домашнього завдання
Математичний диктант
Запишіть числа:
тисяча триста сорок дев'ять;
вісім тисяч двадцять;
сімдесят шість тисяч шість;
сто двадцять три тисячі п'ятсот сорок.
Запишіть 4 п'ятицифрових числа, використовуючи цифри: 4; 8; 9; 0; 2.
Запишіть число 788 880. Скільки всього цифр у його запису? Скільки різ­них цифр?
Запишіть число, у якому:
30 одиниць другого класу і 7 одиниць першого класу;
32 одиниці першого класу і 7 одиниць другого класу;
650 одиниць третього класу і 83 одиниці першого класу;
4 одиниці третього класу і 460 одиниць другого класу.

Відповіді:
1349; 8020; 76 006; 123 540.
48 902; 49 802; 49 820; 48 920; 48 092.
Усього 6 цифр; різних цифр 3.
30 007; 7032; 650 000 083; 4 460 000.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

IV. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Письмове виконання завдання з поясненням на дошці. Робота за підручником (с. 97)

Завдання 593

1) а = 4 см, Ь = 2 см; 2) а = 3 см, Ь = 4 см;

Р = 2 × а + 2 × Ь; Р = 2 × 3 + 2 × 4 = 6 + 8 = 14 (см);

Р = 2 ×4 + 2 × 2 = 8 + 4 = 12 (см); S = 3 × 4 = 12 (см2)

S = а × Ь (S — це площа);

S = 4 × 2 = 8 (см2)


Завдання 594

Р = 2 × а + 2 × Ь;

Р = 2 × 2 + 2 × 3 = 4 + 6 = 10 (см);

S = а × Ь;

S = 2 × 3 = 6 (см2)

Обчисліть площу квадрата, якщо:

а) його сторона дорівнює 7 дм;

б) його периметр дорівнює 24 см;

в) його периметр дорівнює периметру прямокутника зі сторонами 10 і 12 см. Запам'ятайте!

Якщо сторона одного квадрата у 3 рази більша за сторону другого квадрата, то його площа у 9 разів більша за площу другого квадрата.

Фізкультхвилинка

Самостійна робота

Завдання 595

Розв'язування задач

Завдання 596 (з коментуванням біля дошки)

Розв’язання

90 : 15 = 6 (б.) — за 1 день Фрекен Бок;
90 : 10 = 9 (б.) — за 1 день Карлсон;
9 + 6 = 15 (б.) — за 1 день разом;
90 : 15 = 6 (дн.) — їстимуть разом.

Відповідь: за 6 днів з'їдять 90 булочок Карлсон і Фрекен Бок разом.

Завдання 597 (фронтально)

Розв’язання

1) 180 : 60 = 3 (год) — час руху;

2) 48 : 3 = 16 (км/год) — швидкість.

Відповідь: швидкість 16 км/год.

Складання і розв'язування рівняння

Завдання 598

x × 7 = 987;

x = 987 : 7

x = 141.

Відповідь: 141 — невідоме число.

Гімнастика для очей

Самостійна робота (за варіантами)

Завдання 599

2075 · 9 - 11 307 = 7368
100 + 24 · 4 - 18 = 100 + 96 - 18 = 196 - 18 = 178
2 · 7766 + 83 030 · 6 = 513 712
220 – 200 : 2 – 50 = 220 – 100 – 50 = 120 – 50 = 70
867 : 3 + 2384 · 6 = 289 + 14 304 = 14 593
75 294 – 3504 · 8 = 75 294 – 28 032 = 47 262

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового дізналися на уроці?

— Яке завдання було найцікавішим?

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання 600; 601 (с. 98).



Джерело: http://classportfolio.ucoz.ua/publ/konspekti_urokiv/matematika/4_klas_obchislennja_ploshhi_prjamokutnika_rozv_jazuvannja
Категорія: Уроки | Додав: Ольчик (18.01.2016) | Автор: Матвієнко Ольга E W
Переглядів: 1329 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!