Аналіз виховної роботи за минулий рік - Я - класний керівник - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Аналіз виховної роботи за минулий рік

Аналіз виховної роботи за 2015-2016 навчальний рік
 

Під час виховної роботи з учнями 2 –А класу протягом навчального року усі заходи були спрямовані на формування згуртованого та працездатного учнівського колективу. У визначенні змісту роботи у класі керувалась Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, законом України про освіту, статутом школи.
Свою діяльність здійснювала відповідно до основних завдань загальноосвітньої середньої школи, спрямованих на:
 виховання громадянина України;
 формування особистості учня,його наукового світогляду, розвитку його здібностей і обдарувань;
 виховання любові до праці,почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливого ставлення до шкільного та класного майна;
 формування засад здорового способу життя;
 виховання любові до природи, вироблення навиків екологічної культури;
 виховання поваги до вчителів, батьків, старших.
У виховній роботі використовувались різноманітні форми роботи з класом, про що свідчать відкритий урок «Вода. Властивості води», інсценізація українських народних казок «Казкові пригоди», виховні заходи «Мій сонячний дім – моя Україна», «Тарасова доля - то правда життя», «Йде святий Миколай», «Привітання хлопців з Днем захисника Вітчизни», «Знаємо наші права», уявна гра-мандрівка «Острів Здоров’я», екскурсії з метою ознайомлення з рідною країною до міста Дніпра, до смт Петриківки, до страусиної ферми, на кінне ранчо «Софія», ігри , змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я» тощо.
Важливим у роботі з дітьми є формування ціннісного ставлення до праці. Трудове виховання та профорієнтаційна робота організовувались під час озеленення та прибирання класу, навичок самообслуговування, бесід, інтерв’ю з медичним працівником школи С.В.Ануфрієвою та дільничним інспектором В. Павленко «За що ми любимо свою професію», ігор-практикумів «Складаємо портфель і готуємось до уроків»., «Як я виконую домашні завдання», «Моє робоче місце в школі і вдома», рольових ігор «Я в бібліотеці, аптеці, магазині, громадському транспорті, театрі тощо», рейдів «Живи, книго!», «Скибочка хліба» та інших.
Одним із найулюбленіших занять, звісно ж, є підготовка до свят, позакласних заходів, змагань. Всі учні приймали участь, але найактивнішими були: Бакумець Дарина, Приступа Кароліна, Ососколо Мирослав Мулько Ярослав, Перебийніс Данило, Кузіна Дар’я, Григоренко Мілана, Русова Кіра.
Велике значення у формуванні в учнів їхніх морально-естетичних поглядів, наукових здібностей, громадянської освіти і національного та патріотичного виховання має участь у інтерактивних конкурсах «Патріот»(19 учнів), «Соняшник» (7 учнів), «Колосок - осінній»(12 учнів), «Колосок – весняний»( 9 учнів), «Кенгуру»(6 учнів). Найактивнішими учасниками були: Дончевський Владислав, Сирбу Анна, Приступа Кароліна, Бакумець Дарина, Гудков Денис, Задорожня Софія, Сніжко Микола та Синягін Владислав.
Для реалізації всіх цілей па завдань добирала такі виховні технології, як години спілкування «Козацькому роду нема переводу», «Правила нашого життя», «Толерантність», рольові ігри «Запрошення в гості», «Як поводиться в транспорті», усні журнали «Подорож лісовою стежкою», «Корисні і шкідливі звички», інформ-дайджести «Як святкують Новий рік та Різдво», «Міжнародний день музики». Значну увагу приділяла формуванню у своїх вихованців комплексу особистих якостей та рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій і вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. З цією метою були проведені бесіди «Режим дня школяра», «Дерево міцне корінням, а людина - друзями».
Формувала екологічну культуру школярів, ціннісне ставлення до природи. Були проведенні години спілкування «Ми за них відповідаємо», «Барви осені». Не минаю естетичну спрямованість виховної роботи. Проводила конкурси малюнків «Моя майбутня професія», «Здоровий спосіб життя», «Подорож у казку», «Мій Рідний край», «Поробки з природного матеріалу».
Особлива увага приділялася патріотичному вихованню учнів. Були проведені виховні заходи «Твій подвиг безсмертний», зустріч з воїнами АТО батьками наших учнів Івановим В.В., Слєдським А.П. та Зозулею С.В. Дітьми були виконані поробки, намальовані малюнки, написані листи для учасників бойових дій і відправлені на фронт. Бійці 26 травня на останній дзвоник передали дітям солодкий подарунок.
У наступному навчальному році планую продовжувати працювати над реалізацією виховної програми «Патріотом бути зобов'язаний».
Ціль програми – створення умов для формування соціально-активної особистості громадянина й патріота, що володіє почуттям національної гордості, цивільного достоїнства, любові до Батьківщини, готовністю відстоювати її інтереси. Поставлена мета буде забезпечуватися рішенням наступних завдань: • формуванням в учнів громадянства й патріотизму як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей:
• Вихованням поважного відношення до культурного й історичного минулого країни, до традицій і звичаїв предків;
• Вивченням правової й державної систем України, символіки, життя й діяльності видатних особистостей.;• Вихованням любові до свого краю, рідної домівки - місцю, де людина народилася й виросла;
• Формуванням активної життєвої позиції.

Виховну роботу планую на науково - правовій базі освітньої галузі, зокрема:
1.Декларації прав дитини;
2.Конституції України;
3.Законі України «Про освіту»;
4.Законі України «Про мови в Україні»;
5.Законі «Про загальну і середню освіту»
6.Конвенції про права дитини.

Класовод Пєлих Тетяна Леонідівна

Категорія: Я - класний керівник | Додав: TanyaPelyh (03.11.2016) | Автор: Пєлих Тетяна Леонідівна E
Переглядів: 188 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!