Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Бабо, дідо, я - дружна родина
Бабо, дідо, я - дружна родина 

1 ведучий
Добрий вечір, любі друзі,
Щиро вас вітаєм.
Хлібом-сіллю дорогих
Радісно стрічаєм.
2 ведучий
Вам щиро дякуєм усі,
Що ви прийшли до нас на свято.
І хочем побажати від душі,
Здоров’я й радості багато.
3 ведучий
В щасливі і в тяжкі години,
Куди б нам не стелився шлях,
Не згасне вогнище родинне
В людських запалене серцях.
-Тож запрошуємо родину Шишковських (девіз родини)
Запрошуємо родину-Скапів (девіз родини.)

ІІ.Вчитель:
- Дорогі діти! Шановні гості! Ми раді вітати Вас сьогодні на нашому родинному святі. Наша родина – це не тільки мама й тато. Що то за родина, в якій немає старійшин роду, тобто бабусь і дідусів! Бабуся – берегиня роду, невгамовна трудівниця, її руки не знають спочину ніде і ніколи. Часто саме бабусі доглядали, виховували, вкладали спати, поки мами були на роботі.
Постійним помічником бабусі є дідусь – господар родини! Дідусь... Ця людина в нашому житті завжди викликає повагу. Досвід, отриманий у спадок від нього, залишається золотим набутком на все життя. Дідусь—це справжня енциклопедія. Незабутні його розповіді, цікавинки надовго закарбовуються в пам'яті, тому що виховують любов до природи, вчать нас мудрості та краси, благородства і мужності.
-Але наше свято сьогодні під назвою «Бабо, дідо, я - дружна родина». І тому бабусів і дідусів прошу залишитись, а тато і мама будуть вболівати за свою родину.
(Кожна родина сідає навколо столу, разом вони утворять команди.)
Так, шановні мої!
Ведіть себе пристойно
І послухаємо всі,
Хто ж тепер у нас журі.
(Вибір журі).

ІІІ.Конкурси.
1.Перший конкурс.(Запис музики №1.)
Гармонія в родині тримається на коханні. Нещодавно ми святкували День Закоханих – День Святого Валентина. І перший конкурс ми присвячуємо саме цьому святу.
Скласти „Розбите серце”.(Дідусь і бабуся).

2. Другий конкурс. „Знання – сила”.
Питання для бабусь.
1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотору).
2. Капот на автомобілі розташований спереду чи позаду? (Спереду).
3. Скільки футболістів одночасно грають у футбол?(22).
4. Брати Клички дзюдоїсти чи боксери? (Боксери).
5. Де проходив чемпіонат Європи з футболу 2012 року? (В Україні).

Питання для дідусів.
1. При просування нитки в голку, що повинно бути нерухомим: голка чи нитка? (Голка).
2. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся).
3. Чи кладуть дріжджі у пісочне тісто? (Ні).
4. Як називають невеличку сумочку, в якій зберігають предмети необхідні для того, щоб зробити макіяж? (Косметичка).
5. Яку назву має найбільша довжина спідниці? (Максі).

3.ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИТИНИ (Все принести для «Вінігрету»,але не називати страву,хай в кінці назвуть дорослі).
1. Я росла в темній темниці,
Як зросла, взяли в світлиці.
З мене шкуру всі деруть,
Мене варять, мене труть,
Пироги з мене печуть,
Відгадайте, хто ж я є
Чи ви знаєте мене? (картопля)
2. Кинь одну із них в земельку -
І рослинка в’ється.
У стручках, як у хатинці,
Насіння сміється... (квасоля)
3. Сидить Марушка в семи кожушках.
Хто її роздягає. Той сльози проливає. (цибуля)
4. Люблять дощику краплинки,
Без водички не ростуть.
Зеленющі їхні спинки,
У салати їх кладуть. (огірок)
5.Товстий Гнат,
При землі не знать.
Сам червоний,
А чуб зелений. (Буряк)
(Серед овочів покласти фрукти та інші предмети).
(А дорослі відгадують страву-пишуть)
(Слово журі)


V.Пісня «Дідусь і бабуся»(Інна і Оля)

VІ.Конкурси.
4.Завдання «Я гарний кухар»(для дідусів).
На жеребках написані страви: холодець, голубці,олів’є.
Дідусі витягують жеребок і детально розповідають, як її приготувати.

5.Конкурс (для бабусь)
Пригадайте, шановні бабусі, своє шкільне дитинство. Ви були такі ж, як і ці діти. Але спробуйте пригадати, чи запізнювались ви на уроки. Мабуть, траплялось і таке. А які пояснення придумували, щоб учитель вас не сварив? Отже, конкурс на найоригінальніше, найдивніше пояснення того, чому ви запізнились на урок.
(Пояснення бабусів).
Оригінальні і незвичні пояснення. Але ми з вами, діти, розуміємо, що запізнюватись на уроки — дуже негарно і, що цей конкурс є просто жартівливим.

6.Конкурс. (Для дітей)
Ми запропонуємо дітям таке завдання: вам потрібно закінчити прислів’я. Подивимось, як ви знаєте народну творчість.
Зробив діло — (гуляй сміло).
Сім раз відмір — (і один раз відріж).
Не кажи «гоп» — (поки не перескочиш).
Хто спішить — (той людей смішить).
Рання пташка росу п’є — (а пізня сльози ллє).
(Слово журі).

VІІ. Гуморезка
VІІІ. Конкурси.
(Дід,бабуся,дитина)(Запис №2)

7."Називаючи, згадуй"(Хто швидше з дідусів і онуків посортирує горох, квасолю, а баби хто більше напише страв –горох,квасоля)
Ведучий. Не завжди дідусі стоять у плити, але в Жіночий день обов'язково. Адже кращий подарунок - святковий обід. Готувати ви не будете, а розібрати крупи і назвати страви вашої сім'ї з цих круп вам доведеться.Бабусі мені допоможуть, записавши всі ці страви на листочках, де вказані горох,квасоля.
(Бабусі пишуть, дідусі і онуки сортують крупи).

Завдання 8. «Заплести онуку»(Запис №3).
У нашому класі дівчата мають такі гарні коси, що їм самим заплітати їх дуже важко, — потрібна чиясь допомога. І тому ми зараз поглянемо, чи вміють наші тата заплітати своїм дочкам коси — швидко і акуратно
Завдання 9. (для бабусь). Усе багатство нашої мови — у ваших устах. Наше сьогоднішнє життя — це суцільна реклама, вона переслідує нас усюди. Давайте перевіримо, чи уміють наші батьки складати рекламу для найнесподіваніших предметів.
(Пропоную предмети: віник і ручка).
(Слово журі)

ІХ. Пісня «Невістка».(Свєта Шишковська)

Х.Конкурси.
Завдання 10" Невже це я?"(для бабусів).
Ведучий. Вечір. Згашені верхні лампи. бабуся затишно сидить при світлі торшера і читає. Поряд за маленьким столиком малює його чадо. Все іше добре в будинку тиша. Малюк протягує бабусі малюнок. Бабуся дивиться з подивом на нього.
- Що б це могло означати? - нарешті вимовляє вона.
- Ну, як ти не розумієш, бабо! Це - ти.
Який з цих портретів ваш?
(Бабі з 5-6 запропонованих портретів треба вибрати свій.)

Завдання 11. "Впізнати зошит."(для дідусів)
Ведучий. Школа вносить і до побуту, і в буття не тільки дитини, але всієї сім'ї принципову новизну. Ви зустрічаєте свою онуку чи онука одним і тим же питанням "Як у школі? Що цікавого?" Подивіться уважно зошити, які перед вами, і виберіть зошит своєї онуки.
(Дідусям пропонується 5-6 зошитів для контрольних робіт, а він вибирає один)

Завдання 12. Знову залучимо до нашого конкурсу дітей. Завдання дорослих полягає в тому, щоб показати жестами дітям якийсь предмет, а вони повинні його впізнати і назвати. (Пропоную чайник і телевізор).
(Триває конкурс).
(Слово журі)


ХІ.Гумореcка.
ХІІ.Конкурси.

Завдання13.«Хто швидше надме кульку»(для дідусів)(Запис №4).
Завдання14 «Випитий сік»(для бабусь)(Запис №5).
Завдання 15.Для дідусів.

Дідусі повинні вміти все, навіть одягнути дитину із зав’язаними очима. І як вони це зроблять, ми зараз зможемо перевірити.
(Прошу дідуся з дитиною вийти на середину зали. Збоку складений різноманітний одяг (якнайбільше). Зав’язуємо діду очі і запитуємо, куди одягнути певну річ. Кінцевий результат потім показуємо діду).
Поглянемо, чи вміємо ми одягати дітей. Як вам, сподобалось? Непогано, досить оригінально.
(Слово журі)
Звучить пісня«Українська родина»
Конкурси.

Завдання №16 (для дідусів)
А випробування для нього буде найнайсолодшим. Він повинен відшукати свою донечку… по поцілунку.Уявляєте, скільки поцілунків отримає татусь!
(Татусеві зав’язують очі. Діти цілують татуся щічку).

Завдання №17.(Запис №6)
На наступний конкурс викликаються дві сім’ї. Ваше завдання: швидко і правильно порахувати гроші. (Пропоную 99 коп. наміняти по 1-2 коп.). Ваш час пішов. (Якщо батьки правильно порахували гроші, то можна сказати, що в цій сім’ї вміють не тільки заробляти гроші, але й рахувати їх. Якщо ж батьки помилилися, то кажу, що заробляти гроші вміють, а рахувати — ні).

Завдання №18(для дітей)
Вам потрібно закінчити прислів’я. Подивимось, як ви знаєте народну творчість.
Зробив діло — (гуляй сміло).
Сім раз відмір — (і один раз відріж).
Не кажи «гоп» — (поки не перескочиш).
Хто спішить — (той людей смішить).
Рання пташка росу п’є — (а пізня сльози ллє).

Ведучий. На закінчення родинного вечора наше журі підбиває підсумки.
(Запис №7)
Учитель. – Щиро дякую вам за те, що взяли участь у нашому святі.Сподіваємося, що сьогоднішній вечір приніс вам багато приємних хвилин, змусив замислитись над тим, що щаслива, дружня родина – це велика сила, і її не лякають ніякі життєві труднощі. Бажаю вам усім любові від батьків, поваги від дітей, а щастя і здоров’я від Бога.
Ведучі.Ми бажаєм вам усім:
Щоб ніколи не хворіли
І душею не старіли,
Щоб щасливенько жилося
І задумане збулося.
Ведучі. Скінчилося свято
Прощатися нам слід.
Роде наш красний!
Роде наш прекрасний!
Будьте здорові
Щодня і щоночі
Хай світяться щастям
Завжди ваші очі!
Давайте, дорогі діти, будемо пишатися дідусями і бабусями — вони у вас такі талановиті, розумні, добрі, щирі, люблячі.

ХІІІ.Пісня «Щастя і добра» (Всі разом виконують пісню)


Джерело: http://сценарій
Категорія: Класні виховні заходи | Додав: (08.04.2013) | Автор: Бугаєць Тетяна Іванівна E
Переглядів: 2075 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!