Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Бабо, дідо, я - дружна родина
Бабо, дідо, я - дружна родина 1 ведучий Добрий вечір, любі друзі, Щиро вас вітаєм. Хлібом-сіллю дорогих Радісно стрічаєм. 2 ведучий Вам щиро дякуєм усі, Що ви прийшли до нас на свято. І хочем побажати від душі, Здоров’я й радості багато. 3 ведучий В щасливі і в тяжкі години, Куди б нам не стелився шлях, Не згасне вогнище родинне В людських запалене серцях. -Тож запрошуємо родину Шишковських (девіз родини) Запрошуємо родину-Скапів (девіз родини.) ІІ.Вчитель: - Дорогі діти! Шановні гості! Ми раді вітати Вас сьогодні на нашому родинному святі. Наша родина – це не тільки мама й тато. Що то за родина, в якій немає старійшин роду, тобто бабусь і дідусів! Бабуся – берегиня роду, невгамовна трудівниця, її руки не знають спочину ніде і ніколи. Часто саме бабусі доглядали, виховували, вкладали спати, поки мами були на роботі. Постійним помічником бабусі є дідусь – господар родини! Дідусь... Ця людина в нашому житті завжди викликає повагу. Досвід, отриманий у спадок від нього, залишається золотим набутком на все життя. Дідусь—це справжня енциклопедія. Незабутні його розповіді, цікавинки надовго закарбовуються в пам'яті, тому що виховують любов до природи, вчать нас мудрості та краси, благородства і мужності. -Але наше свято сьогодні під назвою «Бабо, дідо, я - дружна родина». І тому бабусів і дідусів прошу залишитись, а тато і мама будуть вболівати за свою родину. (Кожна родина сідає навколо столу, разом вони утворять команди.) Так, шановні мої! Ведіть себе пристойно І послухаємо всі, Хто ж тепер у нас журі. (Вибір журі). ІІІ.Конкурси. 1.Перший конкурс.(Запис музики №1.) Гармонія в родині тримається на коханні. Нещодавно ми святкували День Закоханих – День Святого Валентина. І перший конкурс ми присвячуємо саме цьому святу. Скласти „Розбите серце”.(Дідусь і бабуся). 2. Другий конкурс. „Знання – сила”. Питання для бабусь. 1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотору). 2. Капот на автомобілі розташований спереду чи позаду? (Спереду). 3. Скільки футболістів одночасно грають у футбол?(22). 4. Брати Клички дзюдоїсти чи боксери? (Боксери). 5. Де проходив чемпіонат Європи з футболу 2012 року? (В Україні). Питання для дідусів. 1. При просування нитки в голку, що повинно бути нерухомим: голка чи нитка? (Голка). 2. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся). 3. Чи кладуть дріжджі у пісочне тісто? (Ні). 4. Як називають невеличку сумочку, в якій зберігають предмети необхідні для того, щоб зробити макіяж? (Косметичка). 5. Яку назву має найбільша довжина спідниці? (Максі). 3.ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИТИНИ (Все принести для «Вінігрету»,але не називати страву,хай в кінці назвуть дорослі). 1. Я росла в темній темниці, Як зросла, взяли в світлиці. З мене шкуру всі деруть, Мене варять, мене труть, Пироги з мене печуть, Відгадайте, хто ж я є Чи ви знаєте мене? (картопля) 2. Кинь одну із них в земельку - І рослинка в’ється. У стручках, як у хатинці, Насіння сміється... (квасоля) 3. Сидить Марушка в семи кожушках. Хто її роздягає. Той сльози проливає. (цибуля) 4. Люблять дощику краплинки, Без водички не ростуть. Зеленющі їхні спинки, У салати їх кладуть. (огірок) 5.Товстий Гнат, При землі не знать. Сам червоний, А чуб зелений. (Буряк) (Серед овочів покласти фрукти та інші предмети). (А дорослі відгадують страву-пишуть) (Слово журі) V.Пісня «Дідусь і бабуся»(Інна і Оля) VІ.Конкурси. 4.Завдання «Я гарний кухар»(для дідусів). На жеребках написані страви: холодець, голубці,олів’є. Дідусі витягують жеребок і детально розповідають, як її приготувати. 5.Конкурс (для бабусь) Пригадайте, шановні бабусі, своє шкільне дитинство. Ви були такі ж, як і ці діти. Але спробуйте пригадати, чи запізнювались ви на уроки. Мабуть, траплялось і таке. А які пояснення придумували, щоб учитель вас не сварив? Отже, конкурс на найоригінальніше, найдивніше пояснення того, чому ви запізнились на урок. (Пояснення бабусів). Оригінальні і незвичні пояснення. Але ми з вами, діти, розуміємо, що запізнюватись на уроки — дуже негарно і, що цей конкурс є просто жартівливим. 6.Конкурс. (Для дітей) Ми запропонуємо дітям таке завдання: вам потрібно закінчити прислів’я. Подивимось, як ви знаєте народну творчість. Зробив діло — (гуляй сміло). Сім раз відмір — (і один раз відріж). Не кажи «гоп» — (поки не перескочиш). Хто спішить — (той людей смішить). Рання пташка росу п’є — (а пізня сльози ллє). (Слово журі). VІІ. Гуморезка VІІІ. Конкурси.(Дід,бабуся,дитина)(Запис №2) 7."Називаючи, згадуй"(Хто швидше з дідусів і онуків посортирує горох, квасолю, а баби хто більше напише страв –горох,квасоля) Ведучий. Не завжди дідусі стоять у плити, але в Жіночий день обов'язково. Адже кращий подарунок - святковий обід. Готувати ви не будете, а розібрати крупи і назвати страви вашої сім'ї з цих круп вам доведеться.Бабусі мені допоможуть, записавши всі ці страви на листочках, де вказані горох,квасоля. (Бабусі пишуть, дідусі і онуки сортують крупи). Завдання 8. «Заплести онуку»(Запис №3). У нашому класі дівчата мають такі гарні коси, що їм самим заплітати їх дуже важко, — потрібна чиясь допомога. І тому ми зараз поглянемо, чи вміють наші тата заплітати своїм дочкам коси — швидко і акуратно Завдання 9. (для бабусь). Усе багатство нашої мови — у ваших устах. Наше сьогоднішнє життя — це суцільна реклама, вона переслідує нас усюди. Давайте перевіримо, чи уміють наші батьки складати рекламу для найнесподіваніших предметів. (Пропоную предмети: віник і ручка). (Слово журі) ІХ. Пісня «Невістка».(Свєта Шишковська) Х.Конкурси. Завдання 10" Невже це я?"(для бабусів). Ведучий. Вечір. Згашені верхні лампи. бабуся затишно сидить при світлі торшера і читає. Поряд за маленьким столиком малює його чадо. Все іше добре в будинку тиша. Малюк протягує бабусі малюнок. Бабуся дивиться з подивом на нього. - Що б це могло означати? - нарешті вимовляє вона. - Ну, як ти не розумієш, бабо! Це - ти. Який з цих портретів ваш? (Бабі з 5-6 запропонованих портретів треба вибрати свій.) Завдання 11. "Впізнати зошит."(для дідусів) Ведучий. Школа вносить і до побуту, і в буття не тільки дитини, але всієї сім'ї принципову новизну. Ви зустрічаєте свою онуку чи онука одним і тим же питанням "Як у школі? Що цікавого?" Подивіться уважно зошити, які перед вами, і виберіть зошит своєї онуки. (Дідусям пропонується 5-6 зошитів для контрольних робіт, а він вибирає один) Завдання 12. Знову залучимо до нашого конкурсу дітей. Завдання дорослих полягає в тому, щоб показати жестами дітям якийсь предмет, а вони повинні його впізнати і назвати. (Пропоную чайник і телевізор). (Триває конкурс). (Слово журі) ХІ.Гумореcка. ХІІ.Конкурси. Завдання13.«Хто швидше надме кульку»(для дідусів)(Запис №4). Завдання14 «Випитий сік»(для бабусь)(Запис №5). Завдання 15.Для дідусів. Дідусі повинні вміти все, навіть одягнути дитину із зав’язаними очима. І як вони це зроблять, ми зараз зможемо перевірити. (Прошу дідуся з дитиною вийти на середину зали. Збоку складений різноманітний одяг (якнайбільше). Зав’язуємо діду очі і запитуємо, куди одягнути певну річ. Кінцевий результат потім показуємо діду). Поглянемо, чи вміємо ми одягати дітей. Як вам, сподобалось? Непогано, досить оригінально. (Слово журі) Звучить пісня«Українська родина» Конкурси. Завдання №16 (для дідусів) А випробування для нього буде найнайсолодшим. Він повинен відшукати свою донечку… по поцілунку.Уявляєте, скільки поцілунків отримає татусь! (Татусеві зав’язують очі. Діти цілують татуся щічку). Завдання №17.(Запис №6) На наступний конкурс викликаються дві сім’ї. Ваше завдання: швидко і правильно порахувати гроші. (Пропоную 99 коп. наміняти по 1-2 коп.). Ваш час пішов. (Якщо батьки правильно порахували гроші, то можна сказати, що в цій сім’ї вміють не тільки заробляти гроші, але й рахувати їх. Якщо ж батьки помилилися, то кажу, що заробляти гроші вміють, а рахувати — ні). Завдання №18(для дітей) Вам потрібно закінчити прислів’я. Подивимось, як ви знаєте народну творчість. Зробив діло — (гуляй сміло). Сім раз відмір — (і один раз відріж). Не кажи «гоп» — (поки не перескочиш). Хто спішить — (той людей смішить). Рання пташка росу п’є — (а пізня сльози ллє). Ведучий. На закінчення родинного вечора наше журі підбиває підсумки. (Запис №7) Учитель. – Щиро дякую вам за те, що взяли участь у нашому святі.Сподіваємося, що сьогоднішній вечір приніс вам багато приємних хвилин, змусив замислитись над тим, що щаслива, дружня родина – це велика сила, і її не лякають ніякі життєві труднощі. Бажаю вам усім любові від батьків, поваги від дітей, а щастя і здоров’я від Бога. Ведучі.Ми бажаєм вам усім: Щоб ніколи не хворіли І душею не старіли, Щоб щасливенько жилося І задумане збулося. Ведучі. Скінчилося свято Прощатися нам слід. Роде наш красний! Роде наш прекрасний! Будьте здорові Щодня і щоночі Хай світяться щастям Завжди ваші очі! Давайте, дорогі діти, будемо пишатися дідусями і бабусями — вони у вас такі талановиті, розумні, добрі, щирі, люблячі. ХІІІ.Пісня «Щастя і добра» (Всі разом виконують пісню)
Джерело: http://сценарій | |
Переглядів: 2075 | Рейтинг: 1.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |