Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Бінарний урок з природознавства та англійської мови в 3 класі

Бінарний урок з природознавства та англійської мови в 3 клас «Тварини. The Animals»
 

Автори: Зайцева Майя Юріївна, учитель початкових класів;

                Каландо Ірина Львівна, учитель англійської мови Донецька область, місто Авдіївка, зош №2            

Тема: «Тварини. The Animals»
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про різноманітність тварин, умови їх проживання; вчити наводити приклади і розпізнавати тварин, складати невеликі розповіді про них; повторити вживання модального дієслова саn; формувати вміння порівнювати тварин, групувати їх за способом пересування, середовищем існування; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини, уяви, пам’яті; прищеплювати любов до природи, бережливе ставлення до тварин.
Обладнання: ілюстрації тварин для групової роботи, презентація «Тварини»,комп’ютер, робочі зошити, проектор.
Тип уроку: комбінований урок.
Вид уроку: бінарний урок з використанням інтерактивних технологій з елементами гри.

                                                                                              Хід уроку

 

І. Вступна частина.
1. Організація уроку. Привітання.
Доброго дня вам,
Мої любі хлопчики і дівчатка,
Щирою посмішкою всіх вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Teacher: Good morning boys and girls!
It’s a nice day today!
It’s a wonderful day today!
How are you?
How are you?
Pupils: It’s a nice day today!
It’s a wonderful day today!
I’m fine! I’m fine!
I’m very, very well!
It’s a wonderful day today!
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми поєднаємо урок природознавства і англійської мови. Вас вітає телеканал «Україна» і програма “ Widen Your World”. У студії працюють Майя Юріївна та перекладач Ірина Львівна. Разом з програмою ми здійснимо подорож до країни тварин. З нами на звя’зку знаходяться діти з Англії. Вони хочуть поставити вам кілька питань. Як вам це подобається? Чого ви очікуєте від уроку?
2. Очікування.
• Я хочу почути…
• Я хочу дізнатися…
• Мені було б цікаво
• I want to play games.
• I’d like to have fun.
• I want to travel…

ІІ. Хвилинка спостережень.
Слайд 1.
1. Підсумок фенологічних спостережень.
Діти, скажіть, буть ласка:
- Яка зараз пора року?
- Який місяць? Чому він так називається?
- Це початок зими чи кінець?
- Що можна сказати про сьогоднішню погоду?
Надаю слово працівнику гідрометеоцентру.

2. Доповідь синоптика.
Учень: Вітаю всіх, кого цікавить погода сьогодні. Сьогодні ще холодно, температура повітря ------градусів, небо----------, опади( інші явища).

Добре, але ж наші англійські гості не розуміють, що нам доповів синоптик. А вони дуже люблять поговорити про погоду. Давайте всі відповідати на їх запитання.
Teacher: Look at the screen. You can see the British children who send you letters. They like talking about the weather because the weather is very changeable in Great Britain, and they want to know the weather forecast for today.
Учитель демонструє слайди, на яких зображені діти та їх питання учням. Це виглядає як телеміст. Учні тренують не тільки навички говоріння, а також навички читання. Використовується індивідуальна форма роботи – учні відповідають на питання по черзі.
-Неllo! How are you?
-What is the weather like today in your town?
-Is it rainy?
-Is it cloudy?
-Is it sunny?
-Is it windy?
-Is it cold or warm?
-What is the temperature?
-Do you like such a weather?
And now take your copy-books for nature watching and draw the weather forecast for today.
Діти в календарі спостережень помічають прогноз погоди на сьогодні.
Слайд2
T: Now demonstrate your weather forecast for today.
Учні доповідають.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Перевірка домашнього завдання.
Вправа «Мозковий штурм»
• Що ви знаєте про тварин?
• Де живуть тварини?( скрізь, де є для них їжа, схованка від ворогів, місце для влаштування житла. Звірі живуть у лісах, птахи літають у повітрі, кроти, миші у норах у воді – риби, комахи, гусениці – на деревах)
• Які ознаки властиві тваринам? (народжуються, ростуть, розвиваються, дихають, живляться, розмножуються, вмирають).
• Чим живляться тварини? (рослинами, поїдають інших тварин).
• В залежності від того, що вони їдять, як можна поділити тварин на групи?( хижаки, рослиноїдні, всеїдні).
• В залежності від того, де живуть тварини, ми вирушаємо у подорож до країни тварин, в якій ми відвідаємо чотири острови.

ІV. Основна частина.
Слайд 3.
1 .Острів «Цікаве знайомство»
Look at the screen again. English children are on line. They invite us to visit some British isles. On the first island a lot of different animals live. Do you know them? Let’s name them. (Презентація тварин. Діти повторюють за вчителем назви тварин).
Вправа «Сніжний ком». (Перший учень говорить назву тварини, яка була у презентації, другий повторює цю назву та називає свою і так далі).

2. Рухавка.
Слайд 4
“ Five little monkeys”.
Five little monkeys are jumping on the bed.
One fell off and bumped its head.
No more monkey jumping on the bed…
А зараз продовжуємо подорож на наступний острів «Де живе тваринка?»

3. Острів «Де живе тваринка?»
Складання «Асоціативного куща». Слайд 5.
Робота в групах «Коло знань».
Now we come to the next isle. We’ll learn where the animals can live on this island. We’ll work in groups.
Повторення правил роботи в групах.
• Говорити по черзі, а не всі водночас.
• Не перебивати того, хто говорить.
• «Правило підведеної руки».
• Поважати всі висловлені думки..
Оголошується брейк-кава. ( Дітей пригощають «зоологічним печивом». За фігурками печива учні обєднуються у три групи).
Учнів організовують у три групи. Вони мають розподілити тварин (малюнки з тваринами) по їх домівках. На магнітній дошці розвішені малюнки ферми, лісу та зоопарку. Перша група учнів вибирає тільки тих тварин, які живуть у лісі, друга – у зоопарку…Учні по групах виходять до дошки і розподіляють тварин відповідно їх середовища.( It is a lion. It lives in the zoo. It eats meat).

4. Пісенька “A Zoo Song” Cлайд 6.

5. Острів « Як переміщуються тварини?»
Слайд 7.

Our trip is going on. We move to the third isle. What can animals do?[color=blue]
Учитель на слайді показує тварин і запитує What animals can do?
Pupil1: A monkey can climb.
Pulil2: A frog can jump...

6. Острів «Асоціативний ланцюжок».
Що потрібно тваринам для того щоб жити? (повітря, тепло, вода, світло, їжа).
У природі всі тварини потрібні. Кожна займає своє місце і має певне значення. Щоб ще раз у цьому пересвідчитись, пограємось у гру «Асоціативний ланцюжок). (Assosiation chains )
Слайд 8.
- Берізка – сонце ( birсh – the sun)
- Тварина – ліс (animal – forest)…

Дерева і трави, квіти і птахи, риби і звірі, та й сама людина – всі разом на планеті потрібні один одному. В Конституції України є стаття 66: «Кожен зобов’язаний не заподіювати шкоди природі. Наша задача – оберігати її. Просимо вас тільки не забувати:
Кожного дня і кожну хвилинку
Оберігайте всяку тваринку.

7. Вправа « Мікрофон». Слайд 9.
Презентація пам’яток. Діти так для чого треба оберігати тварин? Доберіть потрібні слова, щоб скласти вірш пам’ятку. (На слайді вірш, в якому відсутні дієслова: ( захищати, не руйнуй, запам’ятати, підгодуй, protect)
Слід усім ………….. :
Тварин треба …………………….,
Їх оселі …………………,
Краще взимку ………………………….!
Thing we never should forget:
Animals we must ………………!

V. Заключна частина.
1. Рефлексія.
• Я дізнався, що…
• Мене здивувало, що…
• Мені сподобалося, що…
• Які почуття ви отримали від зустрічі із нашими Британськими друзями.
• Was it interesting?
• I liked….

2. Домашнє завдання.
Намалювати улюблену тварину, скласти про неї невелику розповідь.

3. Прощання.
- Подякуємо оплесками собі, своїм однокласникам та англійським учням за те, що вони були з нами і продемонстрували толерантність у спілкуванні між собою.

Категорія: Уроки | Додав: qz1680s (22.02.2018) | Автор: Каландо Ірина Львівна E
Переглядів: 889 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!