Число і цифра 9 - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Число і цифра 9

Тема. Число і цифра 9.
Мета.
Навчальна: ознайомити учнів з числом і цифрою 9, навчити писати цифру 9.
Розвивальна: розвивати мислення, просторову уяву, увагу, пам’ять, розвивати вміння чітко будувати свою відповідь, навички каліграфічного письма.
Виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, здатність долати труднощі, працелюбність.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обладнання: підручник, цифри на магнітах, малюнки героїв мультфільму(презентація), магнітофон, телевізор.

                                                              Хід уроку

 

I. Організація класу до уроку.
Продзвенів веселий дзвінок.
Починаємо наш казковий урок.
II. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
- Сьогодні ми проведемо незвичайний урок математики: ми відправимося в казкову подорож . Метою нашої подорожі буде відпрацювання навичок додавання і віднімання. Завдання нашої подорожі - працювати чітко і правильно.
(Вправа для розвитку дрібної моторики - графічний диктант). Отже, в путь.
III. Мотивація навчальної діяльності.
- Наш маршрут нас привів до добре вам відомих героїв. Впізнаєте? Хто це? Слайд (Маша і Ведмідь)

Відео 1(Маша і Ведмідь)
- Так, це наші Маша та Ведмідь.
- Одного разу Маша зникла. Хто викрав дівчинку?
- Ми дізнаємося, коли виконаємо завдання "Числа заблукали". (Прикріпляються картки з числами від 1 до 9, на зворотному боці написані літери).
IV. Актуалізація і корекція опорних знань учнів.
- Відновіть порядок, розставте цифри в порядку зростання. Тепер переверніть картки і прочитайте, хто викрав Машу. (Вовки)
Слайд (Вовки)


Відео 2 (Вовки викрадають Машу)
- І знаєте, що Вовки сказали Ведмедю? (припущення дітей)
- Так , вони повернуть Машу тільки тоді, коли він виконає всі їхні завдання!
- Діти , допоможемо Ведмедю звільнити Машу?
- А для цього нам треба виконати перше завдання Вовків.
Завдання 1.
Розгляньте кожний вираз і подумайте, яке число одержимо: наступне чи попереднє. Запишіть його у “віконце” (робота в зошитах)
Слайди (завдання)

- Молодці, ви правильно виконали 1 завдання. Ведмедю залишилося виконати ще 5 завдань.
Завдання 2.
Виконай арифметичні дії за числовим променем.

Слайди (завдання)

Робота в зошиті.
Фізкультхвилинка (під супровід музики з мультфільму).

V. Вивчення нового матеріалу.
- 3 завдання, яке залишили Вовки для Ведмедя таке:
- Що можна сказати про кількість трикутників, чотирикутників і кругів на малюнку?
Слайди

4 завдання не просте, а дуже відповідальне – Ведмедю потрібно написати цифру 9!
Слайд

- А ви вмієте писати цю цифру?
- Послухайте уважно, як писати цифру 9.
- Цифра 9 складається з двох елементі: малого лівого овала, що займає більшу частину квадрата, та великого півовала.
Починаємо писати малий лівий овал від правої сторони квадрата, ведемо вгору ліворуч заокруглення на лівий овал трохи нижче середини клітинки, не відриваючи руки, пишемо вниз великий правий півовал так, щоб він доторкнувся середини нижньої сторони клітинки, заокругливши внизу ліворуч.
Робота в зошиті.

Фізкультхвилинка (під супровід музики з мультфільму).

VI. Узагальнення і систематизація знань.
- Ми разом з Ведмедем гарно справились із написанням цифри 9.
- Але підступні Вовки дали не 4 , а 6 завдань. Вони сподівалися, що Ведмідь стомиться і не виконає стільки багато. Але ж ми йому допомагаємо! І нам залишилося тільки 2 завдання.
Завдання 5.
- Допоможіть Ведмедю “зібрати” фрукти в кошики.
Слайд

- Ура! Нам залишилось виконати останнє завдання!
Завдання 6.
- Добери схему та вираз до кожного малюнка.
Слайд

VII. Підсумок уроку.Рефлексія.
Вправа “Мікрофон”.
- Діти, чи сподобався вам наш урок?
- А чим він вам сподобався?
- І що. ви, діти, думаєте? Тільки Ведмідь зібрався до Вовків, щоб показати виконані завдання і забрати Машу, а вони самі прибігли і попросили, щоб він їх врятував від Маші.
- От так Маша - молодець!

Підготувала: Матвійчук Надія Василівна, вчитель початкових класів Хмельницького НВО №1 «Школа – дитячий садок»

Категорія: Уроки | Додав: Tina4213 (09.12.2014) | Автор: Матвійчук Надія Василівна E
Переглядів: 800 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!