Побудова сполучень слів і речень із прикметниками. Складання тексту-розповіді за поданим початком Мета: закріплювати вміння учн - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Побудова сполучень слів і речень із прикметниками. Складання тексту-розповіді за поданим початком Мета: закріплювати вміння учн

Тема. Побудова сполучень слів і речень із прикметниками. Складання тексту-розповіді за поданим початком
Мета: закріплювати вміння учнів визначати відмінок прикметників у реченні за питаннями, закінченням та відмінком іменника; розвивати мовленнєве чуття; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати уважність, старанність, наполегливість у вивченні рідної мови.

                                                                                                ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Всі за парти ми сідаємо,
До роботи приступаємо.
Щоб помилок уникати,
Треба пильність розвивати!

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Перевірка домашнього завдання (вправа 236, с. 104)
Каліграфічна хвилинка

Уу Ук Дд Дн

Моя Україно, як я тебе люблю,
Твої зелені луги, твої розлогі степи,
Дніпра ревучого славетнії пороги
І хвилі золоті твоїх шовкових нив.

— Підкресліть прикметники, визначте їх відмінок.

Вправа «Мозковий штурм»

Що називають прикметники?
На які питання вони відповідають?
З якою частиною мови пов’язаний прикметник у реченні?
Як змінюються прикметники?
Як визначити відмінок прикметників?

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати вміння визначати відмінок прикметників у реченні та правильно вживати їх у власному мовленні.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Творча робота. Вправа 237 (с. 104)

Упорядкуйте рядки вірша, що відновити риму.
Визначте число прикметників, які залежать від виділених іменників.

Робота в парах. Вправа 238 (с. 104-105)

Прочитайте завдання до вправи.
Уставте словосполучення із довідки за змістом.
Спишіть текст
Підкресліть головні та другорядні члени речення в першому та другому реченнях

— Доберіть до виділеного слова спільнокореневі слова

Словникова робота

Загадка

• Я лечу, тримаючь за дріт,
Не заблукаю – знаю я слід.

Доберіть якомога більше прикметників до слова тролейбус.

4. Фізкультхвилинка

5. Коментоване письмо. Вправа 239 (с. 105)

— Випишіть із вправи 238 словосполучення із довідки, які не були використанні

Складіть і запишіть текст із ними. Доберіть до нього заголовок

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що повторили на уроці?

Що цікавого дізналися?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вправа 240, с. 105.



Джерело: http://classportfolio.ucoz.ua/publ/konspekti_urokiv/ukrajinska_mova/pobudova_spoluchen_sliv_i_rechen_iz_prikmetnikami_sk
Категорія: Уроки | Додав: Ольчик (19.01.2016) | Автор: Матвієнко Ольга E W
Переглядів: 401 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!