День Здоров'я. Аукціон знань - Барви сонячного літа - Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа [ Додати статтю ]

День Здоров'я. Аукціон знань

Катеринівська ЗШ І-ІІІ ступенів

ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я


Провели: Дема Ю.В. Дмитрова Н.А. Червона К.А.

Мета: формувати у дітей свідоме ставлення до власного здоров’я, уявлення про здоровий спосіб життя, сприяти гармонійному фізичному розвитку; виховувати взаєморозуміння, дружбу, силу волі.

 

Хід заняття:
 

Усі діти шикуються у спортзалі.
- Добрий день, діти! Сьогодні в нас відбудеться свято здоров’я в нашому таборі. Ми будемо збагачувати свої знання по збагаченню свого здоров’я. Отож, починаємо веселе свято здоров’я! Будемо змагатися, гратися, співати пісні, розказувати вірші. Народна мудрість: «Здоровому — все здорово!».
А щоб бути здоровим необхідно якомога більше рухатись. Адже не дарма кажуть: «Рух – це життя». Тож давайте разом порухаємося, розім’ємо своє тіло. Кожна людина вранці повинна робити зарядку для розвитого свого самопочуття і здоров’я.
Зарядка
Якщо хочеш, будь бадьорим
І міцним, здоровим будь —
Полюби тоді зарядку,
Та про неї не забудь!
Досить ніжитися в ліжку,
Просипайся та вставай,
І під музику бадьору
Ти зарядку починай!
Виступ команд початкових класів (по 1 представнику з кожного класу).
Хлопчики й дівчатка, зробимо зарядку.
Руки в боки, вгору, вниз, 1, 2, 3 – не помились,
У долоні хлоп – хлоп,
І ногами топ – топ.
Мов годинник зробим так:
Тік – так, тік – так.
* * *
Руки всі розвели, підвели їх догори.
Кулачками потрусили, руки знову опустили.
Опустили і присіли, хай рівненькі будуть спини.
Головою покрутили вліво – вправо, повторили.
* * *
Руки вгору підняли, повітря вдихнули.
Через рот хутчіш назад його повернули.
Вниз – угору, вгору – вниз руками змахнемо.
Потім підемо у ліс, там гриби зберемо.
Нахилились, піднялись, у кошик поклали.
Ось грибочок, ще один, безліч їх зібрали.
А тепер йдемо назад, повітря вдихаєм,
Пострибаємо до школи, пісеньку співаєм.
* * *
Ось ведмедиця іде, ведмежа купать веде.
1-2 – нахилились, зі струмочка гарно вмились,
3-4 – походили, лапки у воді помили.
Похитали головою і притупнули ногою.
А на 5 – всі дружно встали
І назад помандрували.
Бесіда на тему: «Спосіб життя і здоров’я».
- Кожен з вас отримує в дар від природи дивовижну річ-організм, який уміє себе сам регулювати, уміє добре пристосовуватися до різних змін у навколишньому середовищі.
Здоров’я – це одна з найбільших життєвих цінностей.
Стан здоров’я кожної людини залежить від неї самої. Загартування допомагає зберегти та зміцнити здоров’я. Сонце, повітря і вода – найважливіші природні фактори загартування людей.
- Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я».
- Як ви розумієте цю мудрість? (Відповіді дітей).
- Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю. Отже, бажаю всім доброго здоров’я! Будете здорові – будете щасливі й радісні.
- А як же берегти своє здоров’я? (Думки дітей).
- Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити
в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.
- Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі? (Діти наводять приклади).
- Щоб бути здоровим, сильним, боротися з мікробами і не піддаватися хворобам, потрібно їсти вітаміни. Вітаміни як солдати охороняють наш організм від злих шкідливих мікробів і різних хвороб. Але є їжа, яка шкідлива нам. Чіпси, сухарики, газована вода як сміття осідають усередині. І коли людина ковтає тістечко, цукерки, печиво, морозиво, ви не уявляєте собі, яка тривога відбувається в шлунку. Адже як
не поспішає шлунок, він не встигає впоратися з величезною кількістю важкою для нього їжі. Ось тоді-то і починає боліти живіт. Але є їжа, яку любить шлунок і легко з нею справляється. Це овочі, фрукти, каші. Їжте корисну їжу, не переїдайте, не забувайте про вітаміни, і тоді, виростите великими і здоровими.
- Треба добре знати і завжди дотримуватись правил поведінки, які ви всі вивчали на уроках з основ здоров’я, щоб уникнути неприємностей і нещасних випадків. Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам із друзями, щодня дізнаватися про щось нове у світі, який нас оточує. Ваше життя тільки-но починається, і воно сповнене надіями та планами.
- Що потрібно для того, щоб ці плани здійснилися? Розшифруйте запис, прочитавши кожне зі слів ззаду наперед:
ИТСЕВ ЙИВОРОДЗ БІСОПС ЯТТИЖ
(ВЕСТИ ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ)
- Давайте з’ясуємо, що шкодить, а що зміцнює наше здоров’я?
На стенді прикріплений плакат з малюнками, які поділені на дві колонки. Учням необхідно по черзі пояснити, як впливає зображений малюнок на наше здоров’я. Потім усі разом визначають в якій колонці є позитивні наслідки впливу, а в якій зображені негативні наслідки впливу на здоров’я.
Ігрова вправа «Так чи НІ».
Збереженню здоров’я сприяють ...
(Діти сигналізують плесканням в долоні «ТАК», «НІ» зберігається тиша).
1) байдужість;
2) взаєморозуміння у сім’ї;
3) добра праця;
4) активний відпочинок;
5) ранкова зарядка;
6) ледачість;
7) паління;
8) чистота тіла;
9) раціональне харчування;
10) шкідливі звички;
11) неврівноваженість;
12) тривалий перегляд телевізору;
13) вживання великої кількості фруктів та овочів;
14) здоровий сон;
15) ігри на свіжому повітрі.
- А тепер ми активно порухаємося та пограємося у цікаві ігри.
Конкурс «Обручі»

Діти діляться на команди. Учні по черзі, на час крутять обручі та визначають хто найкраще
справляється із цим завданням.
Тим, хто не вміє, але хоче навчитись допомагає вчитель.

Естафета «Слоненята»
Діти діляться на пари. Треба пробігти по черзі парами в обручі до позначки і повернутися назад.

Конкурс «Кидання м’яча»
Діти поділяються на команди. Перед ними стоїть завдання, як найбільше закинути м’яч до кошика. Перший круг кидання є тренувальним. На другому крузі вчитель рахує кількість попадань кожної з команд.

Гра на свіжому повітрі «Впіймай, якщо зможеш»
Частина учнів стають у коло, за ними стає ще одне коло учнів. Обирається дві особи, які будуть ведучими, які мають по-черзі доганяти один одного. Якщо той хто втікає встигає стати перед одним із учнів у колі, то остання дитина у цьому колі приймає роль ведучого.
- Молодці діти! Всі активно приймали участь у конкурсах та іграх. Так давайте разом пригадаємо, що необхідно для підтримки гарного здоров’я та який спосіб життя треба вести?
А на останок послухайте казочку про мило.
Казка про мило.
І як тільки жили на світі люди, поки не видумали мила!
Ох, мабуть, то були не найкращі дні, адже відомо, хто не миється, ходить замурзуним, брудним…
Коли люди вперше помились з милом, то побачили, які вони гарні. Волосся у них заблищало, як шовк, і почало кучерявитись, немов ніжна шерстка на лобі у ягнятка.
Та спочатку, любі дітки, мило, як будь-яка новинка, було недосконалим.
Воно кусалося, як гіркий перець. І коли вранці цим милом мили малюків,ціле місто сповнювалося плачем, причому плакали малюки не дарма. І тоді нарешті наука створила мило «Бе-бе», біле, ніжне…
З кожним днем удосконалювалося виробництво мила. Люди навіть почали вередувати. Комусь хотілося мила, яке пахло трояндами, комусь –фіалками, комусь – гіацинтом. А комусь – прогулянкою по горах. От і видумані були різні марки та сорти мила.
А коли мило тільки-но з’явилося, люди сп’яніли від радості. В голові якоїсь жінки майнула думка, що вона може водночас влаштувати й пранку. Вона винесла ночви у двір. Почала намилювати білизну та так захопилася, що опам’яталася тільки тоді, коли мило перетворилося на мізерний шматочок. Побачила цю пухнасту піну одна дівчинка, пірнула в ночви, і почала перекидатися. А тут вітерець повіяв. Віяв, віяв і навіяв одне наукове відкриття. Знаєте яке? Що з мильної піни можна надувати чудові кульки! Ночви переповнилися мильними пухирчиками, вони піднялися та унесли його в небо. Разом з дівчинкою, разом із білизною… А вітер все віяв і віяв. Мильні пухирчики ставали все більшими… Та у всьому треба знати міру. А вітер переборщив, пухирчики полопались, і ночви приземлились у невідомому місті, в невідомій країні. Сумна це була країна: мило там ще не відкрили і люди не мились. Тому й хвороби гуляли собі на волі та посвистували, як польові віркуни. Країна була настільки відсталою, що навіть імені не мала. Її називали так: країна Безіменна. І рівно тиждень тому в ній помер цар Безіменний. Десятий від заразної хвороби.
І коли руса дівчина опустилася з небес у ночвах, всі були здивовані. Такої чистої дівчинки, з таким білим личокм, з таким золотим волоссям під короною з мильної піни вони бачили вперше! І відразу зробили її принцесою і назвали Сонечком, а на тутешній мові – принцесою Санлайт Першою.
Для початку принцеса помила пристол водою з милом. А потім видала указ:
“Хай відкриються мильні фабрики! Хай називається ця країна віднині Нова Миландія, а столиця – Милгород!
Підпис: принцеса Санлайт Перша.”
Ви гадаєте, питання про хвороби було вирішено? Нічого подібного! Все ще траплялися діти, які не хотіли чисто митися. Мікроби ховались у них під
нігтями, роїлись у волоссі і навіть заповзали до немитих вух. І тоді принцеса Санлайт зробила от що: по-перше, опівночі викликала до себе жахливі сни та наказала їм вештатися містом, навідуючись до тих, хто не хотів митися, по-друге, заборонила кондитерам продавати тістечка й уге, заборонила кондитерам продавати тістечка й морозиво дітям, у яких брудні руки…
З того часу найупертіші діти почали митися вранці, та ще на кару –дігтярним милом.
Так мило підкорило країну за країною, та все ж … дуже повільно. І наша розумна принцеса Санлайт сідала в свої ночви, повне мильної піни, і говорила: “О, вітер-вітер! Віднеси мене туди, де ще є діти, котрі не хочуть умиватися!”
Вітер надував мильні пухирчики. Ночви злітали…
Ми не знаємо, чи віднайде у нас принцеса Санлайт дітей, котрі не люблять мила? Чи знайде таких, до кого треба навідатись жахливим снам? Не можемо в це повірити!
- А тепер всі бажаючи можуть погратися у футбол.



Джерело: https://drive.google.com/file/d/0B5amUkAU9q7RcGJrUlEwS052YTQ/edit
Категорія: Барви сонячного літа | Додав: (06.06.2015) | Автор: Дема Ю.В. Дмитрова Н.А. Червона К.А
Переглядів: 985 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!