Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Дивовижний світ казок
Дивовижний світ казок 

Ведуча:
В нашій школі всі малята
Люблять в казку мандрувати
Діти чемні, добрі діти
Всіх дорослих поважають,
Меншим себе помагають, 
Гарне слово завжди знають,
вчасно його приміняють.
Гей, малята, поспішаймо,
В нашу казку вирушаймо!
А для того, щоб попасти в казку ви повинні закрити очі, сказати за мною чарівні слова:
Там-тири, там-тири, там-тири там,
Том-тири, том-тири, том-тири том,
Тум-тири, тум-тири, тум-тири тум.
З рази сплескуємо в долоні Відкриваємо очі і ми ...(в казці)
Приготувались всі малята
Будем казку починати!
Як починається кожна казка? (…)
Жили - були діти Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 116. Були вони дуже розумненькі, веселі, щасливі. В кожній щасливій сім*ї була своя класна мама.
- А давайте спробуємо перелічити наших шкільних мам. Кожна класна сім*я називає ім*я своєї класної мами. (....)
Кожна класна мама дуже любила своїх діток, і всі роки вчила їх і грамоті, і математики, і співати, танцювати.
А як із цим діти справляються, ми в нашій казці і побачимо.
Ведуча:
Сьогодні у нас незвичне свято. Його немає в календарі, але воно є в серці й душі тих людей, які люблять казки.
Діти:
1
. Існує книг багато на землі. 
Вони цікаві, мудрі, гарні.
Та кожен з нас: дорослий чи малий
Всяк казочку читати полюбляє.
2. Казка - це світ чарівний та незвичний,
Казка - це диво, сповнене краси. Поринь у казку, це ж бо так цікаво, Це справді свято, радість для душі.
3. У казці звірі мову мають,
Дерева розмовляють, мов живі.
Добро і правда завжди зло долають,
Тому і люблять казку діти всі.
4. В країну казок підемо я і ти,
В казці всім цікаво побувати.
Там вірних друзів можемо знайти
І з ними хочемо потанцювати і пограти!
Ведуча: Лічилки всі ви знаєте? Ось і я знаю:
Еники-беники їли вареники.
Кому 6 і 7 років, 
Підніміться і поставте руки в боки.
А хто виріс до 8-ми, 
Піднялися і знайшли пару кращую собі.
9 і 10 вже кому,
Посміхніться ви йому,
І танцюйте досхочу.
11-ти досягли - зазвучали каблучки.
А тому, в кого 12
Швидко поманили пальцем музиканта, 
Щоб заграв, щоб кожен з нас затанцював!
(танок)

Ведуча:
Ось ми всі побачили, що ви веселі і невгамовні, а ще й любите музику і гарно так на місці танцюєте.
В ігри грати любите?
Пропоную всім разом пограти в гру

Гра - пісня «В цьому залі друзі всі»
1. В цьому залі друзі всі!
Ось і я, іти , і ми!
Привітайся з тим, хто справа
Привітайся з тим, хто зліва
Ми-одна сім*я!
2 В цьому залі друзі всі!
Ось і я, і ти , і ми!
Ущипни того, хто справа
Ущипни того, хто зліва
Ми - о дна сім'я!
3. В цьому залі друзі всі!
Ось і я, і ти , і ми!
Пожалій того, хто справа
Пожалій того, хто зліва
Ми - одна сім’я!
4. В цьому залі друзі всі!
Ось і я, іти , і ми!
Посміхнись тому, хто справа
Посміхнись тому, хто зліва
Ми - одна сім'я!
Ведуча:
Давайте перевіримо чи багато ви знаєте казок і їх героїв. Готуючись до зустрічі з вами, ми запросили деяких героїв казок на свято, проте вони не змогли приїхати, а лише прислали телеграми, але забули підписатися.

Відгадаємо від кого ці телеграми.
1.«Дуже засмучена. Мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу.» («Курочка Ряба»)
2.«3*їв семеро козенят, болить живіт».( «Вовк і семеро козенят»)
«>
3.«Дорогі гості, допомагайте - Павука- злодія зарубайте!» («Муха-Цокотуха»)
4.«Пришліть нам, будь ласка, краплі, ми жабками об*їлись. У нас животи розболілись» («Айболить»)
5. «Ніяк не витягнемо ріпку. Тому прибути не зможемо.» («Ріпка»)
6. «Загубила кришталевий черевичок. Допоможіть знайти.» («Попелюшка»)
(заходить Лисичка і співає)
Бачу ви добре знаєте казки. А тепер пограємо в іншу гру - розгадаємо загадки про наших улюблених героїв.

Гра «Розгадай Загадки»
Бабуся онучку дуже кохала,
Шапочку червону їй подарувала.
Дівча ім*я забула сказати.
Ну, відгадали, як її звати?
(Червона шапочка)
Всіх він любить незрадливо,
Хто б до нього не ходив. Здогадались? Це ж наш Гена,
Це ж наш Гена ...(Крокодил)
Він дружок звірятам, дітям,
Він жив, як я і ти,
Та таких у цілім світі
Нам ніде більше не знайти.
Це тому що він не пташка,
І не тигр, і не комашка,
Не котисько, не щеня,
Не бабак, не вовченя.
Він знімається в кіно
І відомий всім давно.
Упізнать його не важко,
А зоветься-... (Чебурашка)
Багатьом був не відомий;
Нині з кожним подружив.
З казки в кожного удома
Хлопчик - цибулинка жив.
Дуже просто, мелодійно Він зоветься - ...(Чіпполіно)
Він сміливий і веселий,
Дружить з ним П*єро, Мальвіна,
Шкода, що не любить школу
Дерев *яний ... (Буратіно)
Тут і вовк іде й ведмідь-
Кожен в хатці хоче жить.
Так вже тісно їм усім -Ось-ось-ось порветься дім.
Що за дім такий лежить,
І ворушиться, й дрижить?
(Рукавичка)
Сидить півник на печі,
їсть смачненькі калачі.
Тут Лисиця прибігає
Мерщій півника хапає.
Біжить Котик рятувати,
В Лиски Півника забрати.
(«Котик і півник»)
Знайшов півник колосок,
Змолов борошна мішок,
Спік негайно у печі
Пиріжки та калачі.
Мишенят не пригощав,
Бо жоден з них не помагав.
(«Колосок»)
Що втекло від баби з дідом-
Не сиділось на вікні,
А зустрілось із зайченятком-
Ну співать йому пісні.
(«Колобок»)

Ведуча:
Сподобалось? Дуже добре!
А зараз ми з вами пограємо і з*ясуємо, чи вмієте ви складати вірші.
Діти, звісно, вчаться в ... (школі)
А комбайн працює в ... (полі)
Ми лікуємось в ... (лікарні)
А стрижемось в ... (перукарні)
Ліки ми берем в ... (аптеці)
А книжки - в ... (бібліотеці)
Приходьте, діти, в бібліотеку, дружіть з книгою, і ви будете багато знати. Але, щоб книжки вам могли довго служити, ви повинні їх берегти. Ось, що сталося з однією нещасною книжкою.

Сценка
КНИЖКА: Ой, ой, ой!
ВЕДУЧА:
Що трапилось, книжечко? Хто тебе образив?
КНИЖКА:
Ой, я втекла від хлопчика, який мене бив і не беріг. (вбігає хлопчик)
ХЛОПЧИК:
Привіт! Ви тут не бачили книги? Вона втекла, а чому - я й сам не знаю. Я тільки вдарив нею по голові сусіда по парті та ще декілька разів забув її в саду. Ось і цього разу забув. Вночі пішов дощ. Вранці я пішов її шукати - і не знайшов. Втекла. Ось ти де?!
КНИЖКА:
Я не хочу повертатись до цього хлопчика. Заберіть мене до бібліотеки.
ВЕДУЧА:
Добре ми тебе полікуємо в нашій книжковій лікарні, а потім ти разом з іншими книжками стоятимеш на чистій полиці, і читатимуть тебе хороші, добрі діти, які не залишатимуть тебе під дощем
ХЛОПЧИК:
А я буду без книги? Я її дуже - дуже люблю!
ВЕДУЧА:
Щоб повернути її, треба вивчити правила охайного поводження з книгою. (Вручає правила)
ХЛОПЧИК (читає і коментує):
1.Беріть книжку чистими руками!
(О, а я ніколи їх не мию)
2.Не читайте книжку під час їжі!
(А коли її читати?)
З.НЕ загинайте листків - користуйтеся закладками!
(то може краще закладки покласти «снікерс?»)
4.Для того, щоб книга або підручник довше служили вам, Обгорніть їх!
(У мене жодна книга не обгорнута)
КНИЖКА:
Свою негарну звичку кинь!
Гортаєш - пальці не слинь!
Листків дарма не загинай -
Зроби закладки, їх вкладай!
Запам*ятай, що я - твій друг,
Та не для цих бруднючих рук,
Я - книга, я - товариш твій,
Тож зберегти мене зумій!
ВЕДУЧА: Чи запам*ятали ви ці правила, діти? А ти, хлопчику?
ХЛОПЧИК:
Я зрозумів. Обов'язково виправлюсь. Можна я відведу книжку в книжкову лікарню? Адже в кожній школі, в кожній бібліотеці працює така лікарня. Пішли, книжечко, дорогенька, спирайся на мене.
Ведуча:
А хто зможе повторити правила поводження з книгою? Молодці! Тепер ви зможете стати найкращими читачами.
Приходьте до нас в бібліотеку, і вам заповнять ось такий формуляр. Там буде записано ваше прізвище, ім*я та адреса.

Гра «Музичний дивосвіт»
Умова гри:
Розповідається про пісню, назву якої потрібно вгадати.
1.Пісня про двох друзів, які полюбляють загоряти. (Пісенька Левенятка і Черепахи)
2.Пісня про лісових жінок, які полюбляють співати хором і літати на мітлі. (Частушки Бабок-Ежок)
3.Пісня про транспорт кольору неба. («Голубой вагон»)
4.Пісня про найкращий, найочікуваніший, і найважливіший день в житті дитини. («Пусть бегут неуклюже»)
5.Пісня про хлопчика, який скрізь сунув свого довгого носа. («Буратіно»)
6.Пісня про дитину, яка любить смачно поїсти, та зовсім не любить працювати («Антошка»)
7.Пісня про місце, де завжди є безліч бананів та кокосів, і де живеться легко і просто. (« Чунга-чанга»)

Ведуча: Я там була і мед пила.
Ось і казочці кінець,
А хто слухав і приймав участь - МОЛОДЕЦЬ!
В казці нашій ми побували
і пісеньки з вами ми всі там співали
А щоб нам не залишитись назавжди в країні казок, ми повинні з вами сказати чарівні слова, ану згадуємо...
Там-тири, там-тири, там-тири там, 
Том-тири, том-тири, том-тири том, 
Тум-тири, тум-тири, тум-тири тум.
З рази сплескуємо в долоні 
Відкриваємо очі і ми ... (в рідній школі)


Джерело: http://olauo76.wix.com/biblioteka116
Категорія: Класні виховні заходи | Додав: (11.04.2013)
Переглядів: 3030 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!