Для чого ми вивчаємо природознавство - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Для чого ми вивчаємо природознавство

Урок 1
Тема: Для чого ми вивчаємо природознавство.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки вчителя;
загальномовленнєві: говорить в повільному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки; робить (з допомогою вчителя) висновок-узагальнення.
- інформаційно-комунікативна: будує усне монологічне висловлювання з опорою на власний досвід та почуту інформацію;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;
- здоров’язбережувальна: дотримується санітарно-гігієнічних норм під час уроку;
- громадянська: прагне бути культурним у спілкуванні з вчителем та однокласниками;
- соціальна: підтримує чистоту в класі та своєму робочому місці.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
-знає, що вивчає предмет природознавство.
Середній рівень:
- розпізнає об’єкти природи (на картинках);
Достатній рівень:
-
Високий рівень:
- висловлює судження щодо того, для чого ми вивчаємо природознавство.

План уроку
1. Читання вчителем вірша Л. Дайнеко «Є на землі великий дім». Повідомлення вчителем теми уроку. (Додаток 1).
2. Розповідь вчителя, для чого ми вивчаємо природо-знавство. (Додаток 2).
3. Впізнавання учнями об’єктів природи. Ігрова ситуація «Так чи ні». (Додаток 3).
4. Називання учнями, що саме вивчає предмет природознавство. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм». (Додаток 4).
5. Висловлювання учнями суджень: «Для чого ми вивчаємо природознавство». Інтерактивна вправа «Мікрофон». (Додаток 5).
6. Підведення підсумків уроку вчителем. Читання вчителем вірша Н. Красоткіної «Наше довкілля». (Додаток 6).

Додаток 1
- Послухайте вірш Л. Дайнеко.

Є на землі великий дім
Під дахом голубим.
Живуть у ньому дощ та грім
Із сонечком ясним.

Живуть птахи та квіти в нім,
Веселий дзвін струмка,
Живеш у тому домі ти
Та вся твоя сім’я.

Куди б дороги не вели,
Завжди ти будеш в ньому.
Природа рідної землі
Для тебе буде домом!

- Тема нашого уроку: «Для чого ми вивчаємо природознавство».

Додаток 2
- Розповідь вчителя, для чого треба вивчати природознавство (під час розповіді бажано демонструвати фотографії, картинки, слайди об’єктів та явищ природи).
Краса природи чарує нас, дає радість, сили і здоров’я. чиста вода і повітря, сонячне тепло і світло, рослини і тварини необхідні для сіх. Але природа змінюється під впливом діяльності людини. Забруднюються повітря, вода, земля. Менше стає рослин і тварин. Тому потрібно вчитися бути другом для природи. Потрібно знати, любити і берегти природу рідного краю і своєї Батьківщини – України.

Додаток 3
- Впізнання учнями об’єктів природи.
Ігрова ситуація «Так чи ні».
Вчитель демонструє учням картинки або фотографії лісу, озера, заводу, сонечка, парти тощо. Якщо об’єкт відноситься до природи, діти повинні сказати «так», якщо не до природи – «ні».

Додаток 4
- Називання учнями, що саме вивчає предмет природознавство.
Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»
Вчитель пропонує учням по черзі розповісти, що саме, на їхню думку, вивчає предмет природознавство.

Додаток 5
- Висловлювання суджень учнями «для чого ми вивчаємо природознавство».
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Вчитель дає дитині в руки мікрофон (або «символічний» мікрофон). Право говорити має тільки той, у кого мікрофон. Діти по черзі висловлюють свою думку та передають мікрофон іншому.
Зразок висловлювань учнів: «Я вважаю, що ми вивчаємо природознавство для того, щоб …».

Додаток 6
- Послухайте вірш Н. Красоткіної :

Наше довкілля
Довкілля наше неповторне,
Довкілля наше чарівне.
То сонечко тебе пригорне,
То злегка вітерець дихне.

То дощик рясно землю вмиє,
А то веселка зацвіте.
То небо знову заясніє,
З землі зернятко проросте.

Наш світ живий і розмаїтий,
Довкілля наше чарівне.
Он на лугах розквітли квіти
І все це радує мене.



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: Барна М.Волощенко О.Козак О.Попович
Переглядів: 418 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!