Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село)

Урок 54
Тема: Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село).
Вид практикуму за домінуючою діяльністю: науково – дослідницький.
Мета практикуму: розвиток уміння здобувати нові знання.
Очікувані результати:
- Вміє презентувати висновки та результати свого дослідження за допомогою певного освітнього продукту (доповідь, твір, фотоколаж, малюнки);
- Оцінює власну діяльність та діяльність однокласників.
Навчальні предмети: природознавство.
Тривалість: 2 тижні.


Етапи дослідницького практикуму
I етап. Організація дослідницького практикуму.
1. Формування проблеми, обґрунтування актуальності обраної теми.
2. Визначення теми та конкретних завдань дослідження.
3. Визначення об’єктів дослідження.

II етап. Планування дослідницького практикуму.
1. Ознайомлення учнів з проблемою, темою, постановка конкретних завдань дослідження.
2. Формування груп для проведення дослідження.

Учні класу об’єднуються в групи за об’єктами дослідження:
група 1 – досліджує історію Львова через вірші;
група 2 – досліджує історію Львова через легенди;
група 3 – досліджує історію Львова через картини, малюнки та фотографії.
3. Вибір методів проведення досліджень (робота з додатковою літературою, перегляд картин, малюнків, фотографій тощо).

ІІІ етап. Реалізація дослідницького практикуму.
1. Складання учнями опису процесу дослідження:

- обговоріть в групі, де ви будете брати матеріал для досліджень, що ви вже знаєте з історії Львова, а що хочете дослідити;
- озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите;
- обговоріть в групі, що саме необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та оригінальний.
3. Розподіл обов’язків між членами групи.
4. Збір та обробка інформації учнями.
5. Обговорення результатів досліджень.
6. Формування висновків та одержаних результатів.
7. Виготовлення освітнього продукту.


IV етап. Захист результатів досліджень; оцінювання результатів досліджень і власної діяльності у дослідницькому практикумі.
1. Оформлення результатів досліджень.
2. Підготовка до захисту перед класом.
3. Захист результатів досліджень.
4. Оцінювання діяльності за визначеними критеріями. (Додаток 1).
5. Аналіз успіхів і невдач. Висновки.


Додаток 1
Оцінювання діяльності учасників у дослідницькому практикумі
1. Розподіл обов’язків між учасниками дослідницького практикуму в кожній із груп.
Кожна група отримує «смачний торт» в нагороду за активну дослідницьку роботу. Поділіть торт між усіма членами групи в залежності від того, хто як працював.

2. Захист результатів досліджень (оригінальність).
Вчитель дає кожному учаснику дослідницького практику наклейку–«смайлик». Після завершення захисту кожен учасник наклеює свою наклейку на той освітній продукт, захист якого йому сподобався найбільше (крім свого).

Додатковий матеріал

Ми львів'яни і львів'янки
Місто любимо своє,
І тому ми гордимося,
Що у ньому ми живем.
Всі ми знаєм: князь Данило
Цьому місту назву дав
І в наймення свого сина
Місто наше він назвав.

Львове місто – княжий Львів,
Львове місто наше - Львів,
Львове – радосте моя –
Місто щастя і добра.
                                   І.Шевчук

Про Львів

Не віриться нізащо,
Що ще десь є
На світі місто краще,
Аніж моє.
Де б я не був і кого б не зустрів,
Завжди додому вертаюсь у Львів.



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: Попович Наталія Аркадіївна
Переглядів: 451 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!