Джеремі Стронг. « Гармидер у школі» - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Джеремі Стронг. « Гармидер у школі»

Тема. Позакласне читання. Джеремі Стронг. « Гармидер у школі» ( слайд 1 )

Мета: коротко познайомити учнів з особистістю та творчістю дитячого англійського письменника Д. Стронга; вчити вирізняти ключові епізоди художнього твору, встановлювати зв’зки між подіями твору; характеризувати героїв; розвивати навички словесного малювання, виразного читання; сприяти вихованню кращих людських якостей.

Обладнання: презентація, портрет Д. Стронга, ілюстрації до твору, виставка книг дитячої англійської літератури.

Тип уроку: позакласне читання.(2 уроки)

Хід уроку

Я щасливий, що пишу саме для дітей і залучаю їх до читання.
                                                                                                                Дж. Стронг
1.Організація початку уроку.

2.Актуалізація опорних знань.

3.Засвоєння нових знань. Слайд 2

1. Слово вчителя. Сьогодні ми познайомимося з творчістю Джеремі Стронга, одного з найпопулярніших митців сучасної дитячої літератури.
2. Д. Стронг – автор більш як 70 творів для дітей. Його книги із захопленням читають дорослі і діти, і не лише в Англії, а й по всьому світу. Українські читачі теж мають змогу познайомитися з дивовижним світом книг Д. Стронга завдяки перекладачам : В. Мороз, О. Стадник.

3. Робота з портретом. Слайд 3-4
- Якою ви бачите людину, зображену на портреті? Спробуйте визначити риси характеру митця за цими фотографіями.

4. Слово вчителя. Д. Стронг пише захопливі гумористичні книги, які читаються дуже легко, тому їх люблять дорослі і діти. Погляньте на виставку його книг.Слайд 5
Головні герої книг Джеремі Стронга- це реальні люди або тварини. Так книгу, яку ми сьогодні прочитаємо, він присвятив вчительці Джейн, яка є прототипом героїні. Слайд 6
-Отож, ми працюватимемо над твором "Гармидер у школі".

4.Робота над художнім твором.

4.1. "Мозковий штурм"
- Як ви розумієте назву книги?
-Що означає слово "гармидер"?
Гармидер-відсутність або порушення ладу; безладдя, розгардіяш.

4.2. "Передбачення за назвою твору"слайд7
Учні роблять припущення.

4.3.Робота над частиною твору "Нова вчителька". слайд 8
- Читання цієї частини вчителем.
- Чому в школу завітала нова вчителька?
- Чи справдилися ваші передбачення?
- Яке враження справило на вас знайомство з директором Даледонської початкової школи містером Шрапнелем? Яка подія так схвилювала його?
- Яким було ставлення директора Шрапнеля до дітей? ( Але що таке діти для містера Шрапнеля?! Він командував школою , немов своєю власною приватною армією…).
- Чому секретарці школи місіс Штурх « почало здаватися, що ніхто не хоче навіть наближатися до їхньої школи»?
- Що було написано в рекомендаціях міс Гармидер? («…може навчити кого завгодно і чого завгодно»).

4.4.Виразне читання епізоду « Приїзд міс Гармидер до школи».
- Яке враження справила на присутніх поява міс Гармидер?
" На розі вулиці звискнули колеса автомобіля - і з-за повороту виринула швидка допомога з увімкненими маячками і сиреною, яка ревіла голосом, що доводив до шалу. Усі зачаровано дивилися, як вона промчала повз школу. Навіть містер Шрапнель не втримався від того, щоби простежити, куди ж вона поїде. Раптом швидка допомога зупинилася, верескнувши гальмами, і на ній загорілися ліхтарі заднього ходу. Сирена і далі завивала. На боці водія опустилося віконце, у віконце висунулася рука, показуючи правий поворот. Тоді заревів мотор, зі скреготом увімкнулася передача, швидка допомога рвонула у в'їзну браму школи і, черговий раз звискнувши гальмами і шинами, зупинилася на автостоянці. З машини вискочила невисока постать, тягнучи за собою шість різнокаліберних торб, сумок і пакетів, причому половина їх вмісту висипалася на асфальт. Вона швиденько озирнулася, а тоді провела рукою по зачісці, яка нагадувала вороняче гніздо. Губна помада піднімалася
до половини одної з її щік, а тіні для очей були розмазані по більшій частині носа. Жінка люб'язно посміхнулася містерові Шрапнелю й пішла до нього через майданчик, похитуючись під вагою сумок.
- Доброго ранку! - закричала вона ще звіддаля. - Який прекрасний ранок! Лілія Гармидер. Як ся маєте?
- А... а... - почав містер Шрапнель. - Ця швидка допомога...
- Надзвичайна, правда? Я купила її торік на розпродажу. І знаєте, досі все чудово працює: сирена, маячки..."

4.5 Фізхвилинка слайд 9

4.6 Читання частини "Велике літакове змагання".Стратегія "Щоденник подвійних нотаток"(учні записують 1-2 слова емоції, ставлення до прочитаного) слайд 10-11
- Розкажіть, як пройшов перший урок міс Гармидер у Даледонській школі. Чому Джон назвав міс Гармидер « трішечки божевільною»? Який зміст він вкладав у ці слова і чому говорив «щасливим тоном»?
- Яке враження справила міс Гармидер на своїх учнів? ( Вчителька справляла враження дуже дивної , проте водночас із нею було якось напрочуд легко і приємно, « вона просто надзвичайна» ).
- Чому Гленн вирішив, що міс гармидер навряд чи залишиться У Даледонській школі надовго?

4.7 Стислий переказ . Групова робота слайд 12-13
1група- Літати,як птахи. Майже, як птахи.
2 група-Пиріг Дружби.

- Що таке « Пиріг Дружби» ? У чому його особливість ? ( « …Поділися ним з усіма у школі.)
- Чим закінчився « похід пирога» для присутніх у школі?
- Одним реченням підпишіть ілюстрації.

4.8.Творче завдання. Рецепт « Пирога Дружби» ( слайд 14)
- Якими, на вашу думку , можуть бути складові « Пирога Дружби» ? (Спільні захоплення, підтримка, взаємодопомога, щирість у стосунках)
- Складіть рецепт пирога, користуючись зразком.

4.9. "Асоціативне гроно"
Робота над асоціативним гроно до образу міс Гармидер : безпосередня, щира, уважна, з розвиненою уявою, нетерпляча, доброзичлива, відкрита, винахідлива…( слайд 15)

4.10« Коло думок»
( слайд 16 ). Як змінилося шкільне життя з появою міс Гармидер ? Чи подобаються вам ці зміни ?
Висновок :
1 група 2 група
До появи у школі міс Гармидер: З появою міс Гармидер:
строгість, сувора дисципліна, гра, розваги, веселощі,
страх, одноманітність, нудно , цікавість, розвиток фантазії,
очікування учнями зауважень винахідливості

5.Підсумок урок
Метод "Мікрофон"
- У рекомендаціях міс Гармидер було написано, що вона « може навчити кого завгодно і чого завгодно». Чи погоджуєтесь ви з таким твердженням ?
- Чи хотіли б ви, щоб у вашій школі працювала міс Гармидер?
- У чому успіх Міс Гармидер?

6.Домашнє завдання
Намалювати ілюстрації до твору, придумати фразу до неї.

Категорія: Уроки | Додав: (08.11.2016) | Автор: Швидченко Ганна Юріївна E W
Переглядів: 326 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!