Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Елементи фітотерапії і фітодизайну. Колективне виготовлення панно способами аплікації і флоромозаїки.

Тема. Елементи фітотерапії і фітодизайну. Колективне виготовлення панно способами аплікації і флоромозаїки.
Мета : вдосконалювати навички роботи з різним природним матеріалом; вчити планувати послідовність виконання трудових операцій; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну.
Обладнання: диск, пластилін, крупи, насіння рослин, папір, ножиці, стеки
Тип уроку. Комбінований

 

                                                                        Хід уроку
 

1. Організація класу
2. Актуалізація опорних знань учнів

У вінку зеленолистім,
У червоному намисті
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду. (калина)

Стоїть пані у лісочку,
Має червону сорочку.
Хто йде, той поклониться. (суниця)

Квітка гарненька,
Із сонечком схожа
Краї біленькі,
Серединка - жовта. (ромашка)

Тонке стебло у доріжки, .
На кінці його сережки.
На землі лежать листки
-Як маленькі лопушки.
Нам він - як хороший друг,
Лікує рани ніг і рук. (подорожник)
- Що об'єднує всі ці рослини?
Так, люди здавна використовують лікувальні властивості рослин.
Але рослини не лише лікують, вони ще й прикрашають наше життя.
- Як же це їм вдається?
- А зараз давайте розв'яжемо декілька мовних вузликів.
«Фіто» ( з грецької) – «рослина», «терапія» (з грецької) – «лікування», «оздоровлення», «дизайн» ( з англійської) – «творчий задум», «конструювання», «оформлення»
- Як називається лікування і оздоровлення людей за допомогою рослин?
- Як називається введення рослин у творче оформлення приміщень, одягу для поліпшення настрою?
- Можливо, хтось з вас знає як називають людей, які займаються фітодизайном?
3. Оголошення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі художників-дизайнерів.
Люди цієї професії володіють художнім смаком, творчим мисленням,
багатою фантазією. Портрети, пейзажі, панно, які вони створюють, на-
сичені багатством кольорів, яскравим світлом. Їх роботи прикрашають
наше життя.
- Яким саме напрямком мистецтва будемо займатися ми на уроці, ви дізнаєтесь, розвязавши ще один вузлик. (слайд)
«флора» (з латинської) – «Богиня рослин», «рослини»
«мозаїка» (з грецької) – « присвячена музам», «зображення , виконане із частинок одного або декількох матеріалів»
- Так, сьогодні ми опановуватимемо мистецтво флоромозаїки. (слайд)
Флоромозаїка - це мистецтво створювати об'ємні панно з зерен, насіння та кісточок плодів рослин.
4. Робота над темою уроку.
4.1. Повторення правил з безпечної роботи з пластиліном, ножицями
4.2. Інструктаж до роботи

- З давніх-давен наші предки поклонялися Сонцю І з приходом весни господині прикрашали свої оселі візерунками у колах.
- Як ви гадаєте, чому візерунки створювались саме у колах?
- І ми сьогодні виконаємо наші роботи-сонечка. Щоб весна приходила швидше, а сонечко пригрівало тепліше.
- Вдома ви підготували основу для нашої роботи – диск, вкритий пластиліном. А ще принесли крупи і насіння рослин. На основі з пластиліну ви можете викласти рослинні орнаменти, перетворити її на якийсь предмет чи істоту, а можете втілити і фантастичні задуми, використовуючи підготовлені матеріали. Все залежить від вашої уяви, фантазії і бажання. А в кінці уроку всі ваші роботи ми об'єднаємо у велике сонячне коло.
4.3. Практична робота учнів
Діти виконують роботу, надаю індивідуальну допомогу.
5. Виставка та оцінювання робіт
6. Підсумок уроку

Рефлексія
- Яким був наш урок?

Багмет Тетяна Володимирівна, вчитель початкових класів Хмельницької загальноосвітньої школи І ступеня №4

Категорія: Уроки | Додав: Філософ (13.04.2015) | Автор: Багмет Тетяна Володимирівна
Переглядів: 1467 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!