Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Гармонія колірних сполучень, композиція «Золотокоса осінь»
Тема:  Гармонія колірних сполучень, композиція «Золотокоса осінь»
Мета: Навчити дітей вдало добирати гармонійні колірні сполучення, познайомити учнів з новою технікою образотворчого мистецтва-монотипією, розвивати творчу уяву і фантазію, виховувати добре ставлення до природи, художній смак.
Матеріали: Презентація « Ліс», рухівка для фізкульт хвилинки, зразки роботи.
Інструменти: Гуашеві фарби, 2 пензлі, папір, склянка для води.

Зміст уроку
1.Організація класу. А) Бесіда. - Сьогодні чудовий день. Ми навчимось творити звичайне диво, тобто фарби самі виконають все за нас, нам залишиться лише зрозуміти мову фарб. Та, для початку, потрібно створити творчий настрій. Хто знає осінній вірш? Б) Декламування віршів. Осінь Осінь-чарівниця Килим розстелила. Ніби то Жар-Птиця Біля лісу сіла. Листя червоніє, Достигла калина. Розквітає рідна Мати-Україна.(В. Яковенко) Осінь Нарядилась осінь В дороге намисто , Золоте волосся Розплела над містом. Кольорові фарби Вийняла з кишені І малює осінь Жовтим по зеленім. Здогадатись можна В парку по деревах: Є червона фарба В неї і рожева… Ще й відтінків різних Безліч осінь має, А стрункі ялинки Боком обминають… -А які ж фарби добирає осінь? (Відповіді дітей.) В) Перегляд слайд-шоу «Осінній ліс.»(З коментарем вчителя.)
2.Робота над темою уроку. 
А) Пояснення вчителя.
- На початку уроку я говорила про чудодійні перетворення. Для створення дива нам як справжнім чарівникам потрібно розглянути чарівні інструменти – це пензлі, фарби і папір.
- Цікавий папір! Цупкий, поверхня його з різних боків має різну фактуру, доторкніться.
- Давайте його змочимо. На папері виконаємо осінній пейзаж у техніці « монотипія». Монотипія - це художня техніка ,за допомогою якої можна створити просторове тло малюнка. Спробуємо разом повторити нове слово.
- На зволожений аркуш паперу наносимо пластами фарбу теплих відтінків, там, де буде ліс. Білу та блакитну там, де небо і річка. Робити все потрібно разом, в парах, адже зараз ми складемо два аркуші один на одного. Подивимось , рознявши аркуші, що вийшло. Це просто диво! Давайте до фантазуємо на нашому чарівному аркуші. (Вчитель домальовує дрібні деталі.)
- Який чудовий пейзаж! Ліс, річка… А тепер ви спробуйте, тільки робити все слід швидко, доки фарба не висохла.
Б) Робота в парах.
В) Хвилинка відпочинку.(під рухівку )
Г) Продовження виконання роботи.
- Як гарно у вас вийшло! І річка і небо, а дерева милуються на себе , як у дзеркало,у тло річки.

3.Підсумок уроку.
-З якою технікою ви познайомились?
- Чи сподобалось робити все разом, удвох?
- Давайте оформимо ваші роботи у виставку.
Категорія: Уроки | Додав: Velikaya (13.10.2013) | Автор: Велика Людмила
Переглядів: 1453 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: [ADM]Irina
0

А де презентація до цього уроку?
Дата публикации: 13.10.2013 в 09:45 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!