Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Гармонія колірних сполучень, композиція «Золотокоса осінь»
Тема: Гармонія колірних сполучень, композиція «Золотокоса осінь» Мета: Навчити дітей вдало добирати гармонійні колірні сполучення, познайомити учнів з новою технікою образотворчого мистецтва-монотипією, розвивати творчу уяву і фантазію, виховувати добре ставлення до природи, художній смак. Матеріали: Презентація « Ліс», рухівка для фізкульт хвилинки, зразки роботи. Інструменти: Гуашеві фарби, 2 пензлі, папір, склянка для води. 2.Робота над темою уроку. А) Пояснення вчителя. - На початку уроку я говорила про чудодійні перетворення. Для створення дива нам як справжнім чарівникам потрібно розглянути чарівні інструменти – це пензлі, фарби і папір. - Цікавий папір! Цупкий, поверхня його з різних боків має різну фактуру, доторкніться. - Давайте його змочимо. На папері виконаємо осінній пейзаж у техніці « монотипія». Монотипія - це художня техніка ,за допомогою якої можна створити просторове тло малюнка. Спробуємо разом повторити нове слово. - На зволожений аркуш паперу наносимо пластами фарбу теплих відтінків, там, де буде ліс. Білу та блакитну там, де небо і річка. Робити все потрібно разом, в парах, адже зараз ми складемо два аркуші один на одного. Подивимось , рознявши аркуші, що вийшло. Це просто диво! Давайте до фантазуємо на нашому чарівному аркуші. (Вчитель домальовує дрібні деталі.) - Який чудовий пейзаж! Ліс, річка… А тепер ви спробуйте, тільки робити все слід швидко, доки фарба не висохла. Б) Робота в парах. В) Хвилинка відпочинку.(під рухівку ) Г) Продовження виконання роботи. - Як гарно у вас вийшло! І річка і небо, а дерева милуються на себе , як у дзеркало,у тло річки. 3.Підсумок уроку. -З якою технікою ви познайомились? - Чи сподобалось робити все разом, удвох? - Давайте оформимо ваші роботи у виставку. | |
Переглядів: 1453 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>