Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Гра "Поле чудес"
Тема: Лічба в межах 20. Письмова нумерація чисел 11-20. Розв'язування прикладів і задач.
Мета: закріпити утворення чисел другого десятка, вправляти в називанні
чисел, формувати навички лічби; розвивати обчислювальні навички; формувати навички культури математичного письма; вміння розв'язувати приклади та задачі
Обладнання: цифри від 1 до 20, математичні абаки, демонстраційний
матеріал, конверти з пазлами для роботи в групах.

Хід уроку

I. Організація класу до уроку.
Встали дітки, підтягнулись. Один одному посміхнулись. На урок старання не забули взяти Тож сідайте, починаєм працювати.

II. Актуалізація опорних знань.
Сьогодні у нас буде надзвичайний урок. А який, ви дізнаєтесь, розв'язавши ось ці приклади.
Гра «Шифровка»
10 + 3 = 13 П
12 - 2 = 10 О
15-1 = 14 Д П О Д О Р Ж О
7 + 10 = 17 О 13 15 14 17 19 6 10
18 + 1 = 19 Р
20-5 = 15 О
16 - 10 =6 Ж
Отже, у нас урок подорож! А куди? Ви дізнаєтесь відгадавши загадку.
У синьому мішечку ґудзиків багато, (небо і зірки). То куди подорож до зірок! ( звучить музика і перед учнями - зоряне небо) Після заходу сонця поступово на небі з'являються зорі. Зоряне небо завжди вабить людей. Кожен шукає на ньому свою зірку. Є навіть такий вислів: «Знайди зірку щастя». Коли падає зірка потрібно задумати бажання і кажуть, що збудеться. Сьогодні наша дошка - ніби зоряне небо. На ньому є зірки, зорі і сузір'я. І кожна зірка несе своє завдання, чим вища зірка, тим воно складніше.
Я бажаю вам знайти свою зірку, дійти до самої вищої, тренеруйте розум, набирайте висоту!

III. Мотивація навчальної діяльності.
1. Робота в зошиті. Хвилина каліграфії.
Сонце - це сама велика зірка, дуже гаряча і сама ближча до нас.
Пропонує вам записати число 18.
Що ми можемо сказати про це число? (парне, двоцифрове).
Зірка Кассіопея - ця зірка дуже холодна, бо червоні зірки холодні, і названа в честь
цариці, яка вихвалялась своєю красою.
2. Робота в групах.
У вас в конвертах на партах пазли з прикладами, складіть ці приклади і розв'яжіть їх.
1 група - 11 4 група - 14
2 група - 12 5 група - 15 7 група - 17
3 група -13 6 група -16
Відповідає керівник групи.
- Що це за числа?
- То над чим ми сьогодні будемо працювати? (будемо вдосконалювати навички
лічби в межах 20, утворювати та записувати числа в межах 20).
А самим активним, уважним, старанним - в подарунок зірочка. Побачимо у тсого буде більше?
Отже, Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви! Активним і уважним будь! І про кмітливість не забудь! 3. Робота з абаками.
Візьміть абаки, або математичні лінійки - це завдання вам пропонує сузір'я Геркулес.
- Що таке сузір'я ? Це декілька зірок, що утворюють малюнок чи фігуру.
- А хто такий Геркулес - це сильний воїн, боровся проти неправди.
А ті, що їдять кашу Геркулес, будуть теж сильними і здоровими.
а) Викладіть число 12, 15, 17.
б) Як утворилось? Давайте запишемо.
12 = 10 + 2 12 = 2 + 10
15 = 10 + 5 15 = 5 + 10
17 = 10 + 7 17 = 7 + 10
Молодці, ви гарно справились з цим завданням.
Наступна зірка - Мала Ведмедиця, а є ще Велика Ведмедиця. Це сузір'я схоже на Ківш.
Пропоную вам завдання:
У вас на партах є зірочки сині і червоні . У кого сині встаньте, а у кого червоні встаньте. У нас утворилось дві групи. У кожного на парті цифра.
1 команда (сині зірки) - вийдіть і станьте в порядку спадання ваших номерів.
2 команда (червоні зірки) - в порядку зростання ваших номерів.
Питання для 1 команди:
Які дві групи чисел тут є? (одноцифрові і двоцифрові). Питання для 2 команди.
Яке число тут зайве і чому? Сідайте, "дякую, молодці. Показую картки
2 12 8 16 4 11 18 - яке число зайве? чому?
3 151 179 147 - яке число зайве? чому?
4. Робота в зошитах.
I варіант - записати в порядку зростання.
II варіант — записати в порядку спадання.
12 6 15 1 18 4 9 17
Ось ми дійшли до головної зірки - Полярна. Це сама яскрава зірка, завжди знаходиться на Півночі і вказує шлях. Що ж вона нам пропонує?

А Д А З А Ч
6 3 2 1 4 5
Задача в підручнику.
5.Фізкультхвилинка.
Під класичну музику: закрийте очі і уявіть зоряне небо, знайдіть свою зірку. Вона сама красива і сама щаслива.
6. Самостійна робота.
Ось ми і дійшли до найвищої зірки - Фенікс. Ця зірка - щастя. Я хочу щоб вам пощастило. Вам потрібно виконати самостійно приклади. Виберіть свій рівень. Хто обрав - 2 рівень? Хто - 3 рівень? Хто - 4 рівень?
Хто перший справиться, получить сюрприз.
2 рівень 3 рівень 4 рівень
10 + 2= 7-3 + 10= 10+П = 15
15-5= 12-10 + 8= 14-П = 10
13-10= 13-1-2= 8+П = 18
16 + 1= 10 + 6-1= 17- □ = 16
19-1= 14 + 1-5= 19+П=20
Перевірка самостійної роботи . На дошці вивішую відповіді по рівнях.

IV. Підсумок уроку:
- Чи сподобався урок?
- То над чим працювали?
- Скільки зірочок отримали?
Я вам дякую за урок.
Категорія: Класні виховні заходи | Додав: (22.02.2013) | Автор: Ватюк Лілія Юріївна E
Переглядів: 1232 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!