Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Гра "Поле чудес"
Тема: Лічба в межах 20. Письмова нумерація чисел 11-20. Розв'язування прикладів і задач. Мета: закріпити утворення чисел другого десятка, вправляти в називанні чисел, формувати навички лічби; розвивати обчислювальні навички; формувати навички культури математичного письма; вміння розв'язувати приклади та задачі Обладнання: цифри від 1 до 20, математичні абаки, демонстраційний матеріал, конверти з пазлами для роботи в групах. Хід уроку I. Організація класу до уроку. Встали дітки, підтягнулись. Один одному посміхнулись. На урок старання не забули взяти Тож сідайте, починаєм працювати. II. Актуалізація опорних знань. Сьогодні у нас буде надзвичайний урок. А який, ви дізнаєтесь, розв'язавши ось ці приклади. Гра «Шифровка» 10 + 3 = 13 П 12 - 2 = 10 О 15-1 = 14 Д П О Д О Р Ж О 7 + 10 = 17 О 13 15 14 17 19 6 10 18 + 1 = 19 Р 20-5 = 15 О 16 - 10 =6 Ж Отже, у нас урок подорож! А куди? Ви дізнаєтесь відгадавши загадку. У синьому мішечку ґудзиків багато, (небо і зірки). То куди подорож до зірок! ( звучить музика і перед учнями - зоряне небо) Після заходу сонця поступово на небі з'являються зорі. Зоряне небо завжди вабить людей. Кожен шукає на ньому свою зірку. Є навіть такий вислів: «Знайди зірку щастя». Коли падає зірка потрібно задумати бажання і кажуть, що збудеться. Сьогодні наша дошка - ніби зоряне небо. На ньому є зірки, зорі і сузір'я. І кожна зірка несе своє завдання, чим вища зірка, тим воно складніше. Я бажаю вам знайти свою зірку, дійти до самої вищої, тренеруйте розум, набирайте висоту! III. Мотивація навчальної діяльності. 1. Робота в зошиті. Хвилина каліграфії. Сонце - це сама велика зірка, дуже гаряча і сама ближча до нас. Пропонує вам записати число 18. Що ми можемо сказати про це число? (парне, двоцифрове). Зірка Кассіопея - ця зірка дуже холодна, бо червоні зірки холодні, і названа в честь цариці, яка вихвалялась своєю красою. 2. Робота в групах. У вас в конвертах на партах пазли з прикладами, складіть ці приклади і розв'яжіть їх. 1 група - 11 4 група - 14 2 група - 12 5 група - 15 7 група - 17 3 група -13 6 група -16 Відповідає керівник групи. - Що це за числа? - То над чим ми сьогодні будемо працювати? (будемо вдосконалювати навички лічби в межах 20, утворювати та записувати числа в межах 20). А самим активним, уважним, старанним - в подарунок зірочка. Побачимо у тсого буде більше? Отже, Видумуй, пробуй, твори! Розум, фантазію прояви! Активним і уважним будь! І про кмітливість не забудь! 3. Робота з абаками. Візьміть абаки, або математичні лінійки - це завдання вам пропонує сузір'я Геркулес. - Що таке сузір'я ? Це декілька зірок, що утворюють малюнок чи фігуру. - А хто такий Геркулес - це сильний воїн, боровся проти неправди. А ті, що їдять кашу Геркулес, будуть теж сильними і здоровими. а) Викладіть число 12, 15, 17. б) Як утворилось? Давайте запишемо. 12 = 10 + 2 12 = 2 + 10 15 = 10 + 5 15 = 5 + 10 17 = 10 + 7 17 = 7 + 10 Молодці, ви гарно справились з цим завданням. Наступна зірка - Мала Ведмедиця, а є ще Велика Ведмедиця. Це сузір'я схоже на Ківш. Пропоную вам завдання: У вас на партах є зірочки сині і червоні . У кого сині встаньте, а у кого червоні встаньте. У нас утворилось дві групи. У кожного на парті цифра. 1 команда (сині зірки) - вийдіть і станьте в порядку спадання ваших номерів. 2 команда (червоні зірки) - в порядку зростання ваших номерів. Питання для 1 команди: Які дві групи чисел тут є? (одноцифрові і двоцифрові). Питання для 2 команди. Яке число тут зайве і чому? Сідайте, "дякую, молодці. Показую картки 2 12 8 16 4 11 18 - яке число зайве? чому? 3 151 179 147 - яке число зайве? чому? 4. Робота в зошитах. I варіант - записати в порядку зростання. II варіант — записати в порядку спадання. 12 6 15 1 18 4 9 17 Ось ми дійшли до головної зірки - Полярна. Це сама яскрава зірка, завжди знаходиться на Півночі і вказує шлях. Що ж вона нам пропонує? А Д А З А Ч 6 3 2 1 4 5 Задача в підручнику. 5.Фізкультхвилинка. Під класичну музику: закрийте очі і уявіть зоряне небо, знайдіть свою зірку. Вона сама красива і сама щаслива. 6. Самостійна робота. Ось ми і дійшли до найвищої зірки - Фенікс. Ця зірка - щастя. Я хочу щоб вам пощастило. Вам потрібно виконати самостійно приклади. Виберіть свій рівень. Хто обрав - 2 рівень? Хто - 3 рівень? Хто - 4 рівень? Хто перший справиться, получить сюрприз. 2 рівень 3 рівень 4 рівень 10 + 2= 7-3 + 10= 10+П = 15 15-5= 12-10 + 8= 14-П = 10 13-10= 13-1-2= 8+П = 18 16 + 1= 10 + 6-1= 17- □ = 16 19-1= 14 + 1-5= 19+П=20 Перевірка самостійної роботи . На дошці вивішую відповіді по рівнях. IV. Підсумок уроку:
- Чи сподобався урок? - То над чим працювали? - Скільки зірочок отримали? Я вам дякую за урок. | |
Переглядів: 1232 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |