Індивідуально - психологічні особливості дітей, які слід враховувати вчителю у період адаптації першокласників до умов навчання. - Різні аспекти цього питання - Увага! Першокласник! - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Індивідуально - психологічні особливості дітей, які слід враховувати вчителю у період адаптації першокласників до умов навчання.

Індивідуально - психологічні особливості дітей, які слід враховувати вчителю у період адаптації першокласників до умов навчання
 

ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА (дефіцит активної уваги, рухове розгальмування, імпульсивність)
Можливі причини
Генетичні фактори, особливості побудови і функціонування головного мозку, пологові
травми, інфекційні захворювання дитини в перші місяці життя тощо.
Критерії
Дефіцит активної уваги
1. Непослідовна, їй важко довго утримувати увагу.
2. Не слухає, коли до неї звертаються.
3.3 великим ентузіазмом береться за завдання, але так і не закінчує його.
4. Зазнає труднощів у самоорганізації.
5. Часто губить речі.
6. Уникає нудних завдань і завдань, які потребують розумових зусиль.
7. Часто буває забудькуватою.
Рухове розгальмування
1. Постійно крутиться.
2. Виявляє ознаки занепокоєння (тарабанить пальцями, совається в кріслі, бігає, кудись залазить).
3. Спить набагато менше, ніж інші діти, навіть у ранньому дитинстві.
4. Дуже балакуча.
Імпульсивність
1. Починає відповідати, недослухавши запитання.
2. Не здатна дочекатися своєї черги, часто втручається, перериває.
3. Погано зосереджує увагу.
4. Не може чекати винагороди (якщо між дією і винагородою є пауза).
5. Не може контролювати і регулювати свої дії. Поведінка слабкокеровапа.
6. При виконанні завдань поводиться по-різному і показує дуже різні результати.
Рекомендації
Постійні окрики, зауваження, погрози покарання не поліпшують поведінку гіперактивноїдитини.
Працюючи з гіперактивною дитиною, потрібно:
1. Працювати з дитиною на початку дня, а не ввечері.
2. Зменшити робоче навантаження дитини.
3. Поділяти роботу на короткі періоди, які часто повторюються.
4. Використовувати фізкультхвилинки.
5. Бути драматичним, експресивним педагогом.
6. Знизити вимоги до акуратності на початку роботи, щоб сформувати почуття успіху.
7. Посадити дитину під час занять поруч з дорослим.
8. Використовувати тактильний контакт (елементи масажу, дотику, погладжування).
9. Домовлятися з дитиною про певні дії заздалегідь.
10. Давати короткі, чіткі і конкретні інструкції.
11. Використовувати гнучку систему заохочень і покарань.
12. Заохочувати дитину одразу ж, не відкладаючи на майбутнє.
13. Давати дитині можливість вибору.
14. Залишатися спокійним. Немає холоднокровності — немає переваги!

Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: olgatalakh75 (02.03.2016) | Автор: Талах О.П.
Переглядів: 804 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!