Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання [ Додати статтю ]

Метод проектів - це педагогічна технологія

Метод проектів - це педагогічна технологія

У « Концепцїї розвитку школи до 2008 року» наголошується, що школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а повноцінно живе і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя».


Слово
«проект» у перекладі з латинської мови означає «кинутий уперед — задум, план тощо».


 
Проект – група взаємопов’язаних заходів та їх результатів, спрямованих на досягнення кінцевої мети, а також необхідні для цього ресурси та тимчасові затрати. Термін «проект» ввійшов в педагогіку і часто використовується не за призначенням. Проектами називають методичні розробки, сценарії, матеріали з досвіду роботи. Метод проектів - це педагогічна технологія.


Мета: перевірити, як декада проектної діяльності впливає :
• на розвиток пізнавальних, творчих здібностей учнів;
• на підвищення інтересу до вивчення предметів, до історії рідного краю, її природи;
• підвищення освітнього рівня навчання дітей;
• виявлення здібних учнів з предметів для включення до участі у районних (міських, обласних) творчо – мистецьких конкурсах;
• здруженість учнівського колективу, вміння працювати у команді.


Впроваджуючи у навчальний процес проектну технологію, педагогічний колектив визнає переваги її використання, а саме:
• метод проектів навчає дітей самостійно думати, знаходити і вирішувати проблеми, використовуючи для цього знання з різних областей;
• діти набувають здатність прогнозувати результати, можливі наслідки різних варіантів рішення, уміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки.


Уміння користуватися методом проектів - показник високої кваліфікації педагога.
   Учні школи також високо оцінюють використання методу проектів. На думку учнів, метод проектів (результати анкетування):
• навчає здобувати знання самостійно, акумулює вміння користуватися здобутими знаннями для рішення нових завдань;
• сприяє набуттю комунікативних навичок і умінь (тобто умінь працювати в різноманітних групах, виконуючи різні соціальні завдання і ролі);
• надає можливість широких людських контактів в знайомстві з різними
точками зору на одну проблему;
• навчає користуватися дослідницькими методами: збирати
інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки;
• надає можливість висловлювати свої власні думки.

Категорія: Інноваційні технології навчання | Додав: [ADM]Irina (20.04.2009)
Переглядів: 3779 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!