Інтелектуально-розважальна гра "Я люблю Україну" - Класні виховні заходи - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Інтелектуально-розважальна гра "Я люблю Україну"

Сценарій інтелектуально-розважальної гри

« Я люблю Україну»

 

Підготувала:
Гринчук Тетяна Валеріївна

вчитель початкових класів
Хмельницького навчально-
виховного комплексу № 4


                                                  Інтелектуально-розважальна гра
                                                             «Я люблю Україну»


Мета : розширювати та поглиблювати знання дітей про свою країну, розвивати
прагнення бути свідомими громадянами України; розвивати мовлення
дітей ,їхній світогляд;
виховувати любов до рідного краю – України, формувати високі
громадянські якості: патріотизм , людяність, доброту, милосердя.
Обладнання : стіннівки про Україну , грамзаписи пісень про Україну , картки для
проведення конкурсів, ребуси, таблиця підведення підсумків для
журі.

Зала святково прикрашена. Звучить пісня про Україну.

                                                           Хід гри
1:
Різні в світі є країни,
Різні люди є на світі,
Різні гори, полонини,
Різні трави, різні квіти,
А у нас усіх одна країна,
Найрідніша нам усім.
То прекрасна – Україна,
Нашого народу дім.

2:
Є багато країн на землі
В них – озера , річки і долини…
Є країни великі і малі,
Та найкраща завжди – Батьківщина…

3:
Що таке Батьківщина?
Під віконцем калина,
Тиха казка бабусі,
Ніжна пісня матусі,
Дужі руки у тата,
Під тополями хата,
4:
Україно , земле рідна,
Земле сонячна і хлібна,
Ти навік у нас одна,
Ти як мати, найрідніша,
Ти з дитинства наймиліша,
Ти і взимку найтепліша –
Наша отча сторона.

5: У рідному краї і серце співає,
Лелеки здалека нам весни несуть,
У рідному краї і небо безкрає,
Потоки, потоки, мов струни, течуть.

6: Тут кожна травинка і кожна билинка
Вигойдують мрії на теплих вітрилах.
Під вікнами мальви, в саду материнка,
Оспівані щедро в піснях.

7:
Тут мамина пісня лунає і нині,
Її підхопили поля і гаї,
Її вечорами по всій Україні
Співають в садах соловї

Педагог :

Україна для нас – найрідніша, найдорожча,найкраща у світі, бо це наша рідна
земля, де ми народилися й живемо, де жили й працювали наші предки.
Рідна земля – це чарівний світ дитинства, невичерпне чудодійне джерело, що
все життя живить душу людини.

Україна – країна смутку і краси, країна, де найбільше люблять волю, країна
любові до народу.
Україна – це тихі води і рясні зорі, зелені сади, білі хати, лани золотої пшениці,
медові та молочні ріки.
Сьогодні ми поведемо розмову про землю,найдорожчу серцю кожної людина, про Батьківщину .

До вашої уваги інтелектуально-розважальна гра.

«Я люблю Україну!»
В грі беруть участь команди серед учнів 2-х класів. Під музичний супровід
запрошуємо учасників до зали.

Команда:----------- командир-----------
Команда------------ командир----------
Команда:----------- командир---------
Команда:----------- командир----------
Команда:----------- командир---------

Визначити найкращих, найкмітливіших ми просимо членів компетентного журі:_____________________________________________________________
Для Вас підготовлені таблиці для запису результатів конкурсів.

- Увага! Увага!Увага!
Розпочинаємо інтелектуальну гру.
Перший конкурс «Народ скаже, як зав’яже»
Потрібно продовжити прислів’я. Кожна правильна відповідь приносить
команді 1 бал.

1. Хліб – сіль їж, (а правду ріж)
2. Слово не горобець,…..(вилетить не спіймаєш)
3. Любов до Батьківщини не можлива….(без любові до рідного краю)
4. Ранні пташки росу п’ють ,а пізні ….(сльози ллють)
5. Заліз кіт на сало..(і кричить мало)
6.У дитини заболить пальчик …(а в матері серце)
7. Праця годує,…(а лінь марнує)
8. Гостре словечко …(коле сердечко)
9. Друга легше знайти,..(ніж берегти)
10.Хочеш їсти калачі,…(не сиди на печі)

- Шановні гравці! Ви відмінно справились з першим завданням.

- Другий конкурс «Відгадай мелодію». Пропонуємо вам відгадати пісню і отримати додатковий бал.
Звучить мелодія української пісні , команди вгадують її, а потім всі разом виконують цю пісню.
(«Ой горі два дубки», «Ой єсть в лісі калина»,»Грицю, Грицю, до роботи»…)

- Людина будує свій дім, насаджує сад, вишиває, малює, створює пісню. Усе , що
протягом поколінь створили люди: храми і дороги, міста і парки, твори мистецтва і архітектури, книжки, - усе це і є культурною спадщиною народу.

- Третій конкурс «Культурна спадщина народу»

- Шановні гравці! Пропонуємо вам із пазлів скласти малюнок, на якому зображено частинку історії рідного краю. Ви повинні згадати назву споруди та місце, де вона розташована. Подумайте , яку цікаву інформацію ви ще можете нам повідомити.
(пам’ятник Богдану Хмельницькому , Обласна філармонія,
Театр ім. Старицького , площа Незалежності, пам’ятник загиблим воїнам)

Педагог : До слова запрошуються члени журі:

Педагог: -А ми продовжуємо . Наступний конкурс має назву «Далі , далі, далі…»
Кожна команда повинна дати якомога більше відповідей на запитання.

1. На честь кого названо Київ?(Кия)
2. Як називається головна вулиця Києва?(Хрещатик)
3. Як називається найбільша річка України?(Дніпро)
4. Що означає слово «козак»?(вільна людина)
5. Назвіть найкращих співочих птахів України.(соловей)
6. Який птах не висиджує своїх пташенят?(зозуля)
7. Батько вашого діда(прадід)
8. Яку рослину висаджують за українським повір’ям біля хати, коли народжується дівчинка? (калина)
9. Що являє собою герб України?
10. Сестра Кия (Либідь)
11. Які кольори державного прапора України?(синьо-жовтий)
12. Які пісні діти виконували навесні?(веснянки)
13. Область,в якій ми проживаємо.(Хмельницька)

Педагог : Що вам читали ваші рідні , коли ви були маленькі та лягали спати?
Правильно ,казочки. Народ український склав і зберіг у своїй пам’яті безліч казок. Стільки ж додали і письменники. Героями українських казок є люди, і тварини, і птахи , і фантастичні істоти. Зараз ви спробуєте відгадати назви відомих вам казок. Наступний конкурс так і називається «Назви українських казок»
За кожну правильну назву казки або ім’я головного героя- 1 бал.

- Хто полюбляв кататися верхи , та й ще на побитому?(лисичка)
- Як називалася казка, де Лев не хотів бути царем звірів?(Осел і Лев)
- Як називається казка, де горобець вчився будувати гніздо?(Біда навчить)
- З ким пішла Лисичка - сестричка в ліс, а звірі злякалися іпоховалися?
(Пан Коцький)
- Назвіть казку, де дід та баба не дозволяли онучці грітися біля вогню?(Снігурочка)
- В якій казці багатий брат, хотів ошукати бідного, але в нього нічого не вийшло? (Мудра дівчина)
- Скількох героїв зміг обдурити Колобок, коли тікав від них? (5)
- Як звали дочку відьми в казці «Івасик –Телесик?» ( Зміючка Оленка)

Журі оцінює і оголошує результати конкурсу

Педагог : Що не кажіть , любимо ми ,українці , поїсти. І не лише кашу. На нашому столі і борщ, і пампушки, і печеня, квашені яблука і куліш.
Наступне завдання : «Загадки про їжу». За кожну правильну відповідь – 1 бал.

1. Білий, маленький,
Бокастий та товстенький,
Чимсь смачним напхався.
В окропі купався,
У дірку впав,
Там і пропав.(вареник)

2.Сидить на ложці, звісивши по ножці.(локшина)
3. Не печене, не варене, а на столі – сніданок.(молоко)
4. В одній діжці – два тіста . Штовхаються , штовхаються – ніколи не змішаються.(яйце)
5.Мене не їдять, але й без мене не їдять.(сіль)
6. Маленькі плоди, як сережки, повисли. Червоні – солодкі , зелені – кислі.(вишні)
7.Без голови , а ногу маю: бриля на неї одягаю.(гриб)
8. Круглий як куля. Зелений , як трава. Червоний , як кров. Солодкий , як мед.(кавун)
9. Як дитиною буваю,пелюшок тоді не маю. Постарію , мов бабуся, в сто пелюшок одягнуся (капуста)
10. Неприваблива , шишкувата,
А як прийде на стіл вона,
Скажуть весело всі хлоп’ята :
«Ну й розсипчаста, ну й смачна!» (картопля)

Журі оцінює і оголошує результати конкурсу.

Педагог: Наступний конкурс має назву «Утвори нові слова»
З перших складів поданих слів утворити нові слова.
1) десять, рекорд, воля ( дерево)
2) мова, лоза, коваль;(молоко)
3) волога, робот, народ;(ворона)
4) долина, роги, газета;(дорога)
5) бегемот, редиска, залізо;(береза)
6) точило, поле, ляпас;(тополя)
7) лимон, синиця, цяточка;(лисиця)
8) коровай,роги, вата;(корова)
9) телевізор, лелека, фонограма;(телефон)

Педагог: А тепер завдання для команд - суперниць. Кожна команда підготувала запитання або загадку для свого суперника.

Педагог : Наступний конкурс «Ребуси» .Потрібно відгадати ребуси,в яких зашифровані імена.

Педагог: Ось і завершився останній конкурс. Усі ви сьогодні добре попрацювали, виявили свої знання,кмітливість, свої таланти. Перед журі постало складне завдання – виявити команду - переможця.
А ми тим часом заспіваємо пісню про Україну.

(Журі підбиває підсумки і оголошує команду переможця. Відбувається урочисте нагородження команди-переможця.)

Категорія: Класні виховні заходи | Додав: lilak (30.01.2016) | Автор: Гринчук Тетяна Валеріївна E
Переглядів: 1209 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!