Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Як досліджувати природу влітку?
ПРИРОДОЗНАВСТВО 2 КЛ. ЗУСТРІЧ 63. ЯК ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ ВЛІТКУ?
Мета: обговорити з учнями, як потрібно досліджувати природу влітку; розвивати спостережливість; вчити берегти і примножувати природні багатства, охороняти навколишнє середовище від забруднення і винищення.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Дослідження природи влітку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Перевірка домашнього завдання
— Розкажіть, чи є у вашому місті чи селі сонячний годинник.
— Чи потрібно охороняти природні багатства?
— Від чого слід охороняти природні багатства?
— Як люди забруднюють воду? повітря? ґрунти?
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як можна влітку дізнатися більше про природу рідного краю.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота за підручником (с 154-155)
— Пригадайте! Які правила поведінки серед природи ви вже знаєте?
— Роздивіться малюнки нас. 154. Поміркуйте і зробіть висновки.
— Уявіть собі: ваш клас на початку літа вирушив на екскурсію на квітучу луку. Скільки тут усяких квітів! Цвіте калина і шипшина. Квітує різнотрав'я. Скільки пурхає різнобарвних метеликів! Що ви будете робити? В які ігри гратиметеся? Певно, й наступного року ви з класом захочете відвідати цей чудовий лужок.
— Минуло кілька років. І ви знову — на тій самій луці. Але, чому вона так змінилася?
— Вивчіть пам'ятку друга природи (с. 155). Вивчайте, любіть і бережіть природу рідного краю! Намагайтеся протягом літа дізнатися якомога більше про природу рідного краю.
2. Фізкультхвнлинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Поетична хвилинка. Слухання віршів про природу та її захист
ПТИЦЯ
Тріпоче серце спійманої птиці,
В руках моїх не чує доброти.
— Я дам тобі водиці і пшениці,
Моя пташино, тільки не тремтиі
— Хіба потоки загубили воду,
Хіба в полях уже зерна нема?!
Пусти мене, мій хлопчик, на свободу,
І все, що треба, я знайду сама.
— Я ж лагідно тебе тримаю, пташко,
В своїх руках, легеньких, як вітрець.
Хіба неволя це? Хіба це важко —
Від мене взятії кілька зеренець?
— Пусти мене! Мені, дитино мила,
Дорожча воля, ніж зерно твоє!
Страшна, хоч навіть лагідна та сила.
Яка розкрити крилець не даєі — Лети)
Співай у небі гомінкому;
Хоч і маленький, зрозумів я все.
Моя рука ніколи і нікому
Ні кривди, ні біди не принесе!
І. Франко
VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Дослідження природи влітку
— Що ж таке охорона природи?
— Що роблять люди для збереження природи?
— Що робите ви для збереження природи?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 154-155.
— Складіть пам'ятку на тему: «Як я допомагаю природі».
— Створіть малюнки-плакати, присвячені захисту природи.

Джерело: http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/prirodoznavstvo_2_kl_zustrich_63_jak_doslidzhuvati_prirodu_vlitku/2014-01-11-685
Категорія: Уроки | Додав: (25.07.2015) | Автор: Home
Переглядів: 1151 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!