Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Урок 20 Тема. Як розрізняють тварин. Тварини — живі організми
Мета: формувати уявлення про значення тварин у природі і цінність їх для людей, про види тварин, про особливі ознаки тварин; розвивати вміння розрізняти тварин одного і кількох видів; формувати вміння міркувати за аналогією, порівнювати; виховувати оцінне ставлення до власних вчинків та вчинків інших людей у ставленні до природи. Обладнання: таблиці, малюнки із зображенням тварин різних видів. ХІД УРОКУ І. Підсумки фенологічних спостережень Синоптик. Синоптики повідомляють: температура повітря сьогодні — 6 °С, вітер — північно-східний, небо — похмуре. Запишіть все це в зошити. А щоб урок минув приємно, приніс вам задоволення, подаруйте одне одному усмішку, а на вушко скажіть приємний комплімент. Хай сонечко дарує вам своє тепло. Попутного вам вітру! Вправа «Мікрофон». Закінчіть речення: «Від сьогоднішнього уроку я очікую...». Очікувані результати (фіксуються на дошці)
II. Актуалізація опорних знань 1. Бесіда.
2. розгадування кросворда «Тварини». По горизонталі:
По вертикалі, якщо ви дали правильні відповіді на запитання кросворда, отримаєте назву частини живої природи. (Тварини) IV. Повідомлення теми і мети уроку V. робота над новим матеріалом 1. розповідь учителя з елементами бесіди. — Світ тварин багатий та різноманітний. Як ви гадаєте, де живуть тварини? (Відповіді учнів.)
2. розгляд малюнків із зображеннями тварин.
Твердження. Якщо тварини відрізняються між собою за формою тіла, розмірами, зовнішнім виглядом, забарвленням, то говорять, що вони належать до різних видів.
3. Повідомлення експерта.
Особливими у тварин є ознаки, яких не мають інші організми. Тварини переміщуються. Як?
4. «Мозковий штурм».
5. Фізкультхвилинка. 6. Хвилинка-цікавинка. 1 й знавець тварин. Найбільший птах — страус: заввишки 2,7 м, 90 кг маси тіла. Найменша з пташок у світі — колібрі: маса 1,5 г, тобто вона в 50 тис. разів легша за страуса. 2 й знавець тварин. Найвища тварина — жирафа, її зріст — до 5 м. Найменша тварина — землерийка, її малятко важить не більше 2 г. Найбільші тварини — блакитні кити: маса 150—180 т, завдовжки 33 м. 7. Робота за підручником (С. 131—133). 1) Читання статей. 2) розгляд ілюстрацій. 3) Відповіді на запитання. 8. Заповнення таблиці на дошці. Двоє учнів заповнюють таблицю, решта перевіряють її, коментують та доповнюють. Спільні ознаки: дихають, живляться, ростуть, розвиваються, розмножуються, вмирають. Відмінні ознаки:
V. Рефлексія
VІ. Домашнє завдання 1) Опрацювати план статті підручника (С. 131—133). 2) Провести спостереження за тваринами, що живуть у вас вдома. План спостереження а) Назва тварини. б) Як рухається, переміщується. в) Як і чим живиться. | |
Переглядів: 2696 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |