Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Як живеться тваринам у лісі влітку?
ПРИРОДОЗНАВСТВО 2 КЛ. ЗУСТРІЧ 56. ЯК ЖИВЕТЬСЯ ТВАРИНАМ У ЛІСІ ВЛІТКУ?
Мета: поглибити знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам'ять; виховувати дбайливе ставлення до всього живого навколо нас.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Життя тварин у лісі влітку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1. Перевірка домашнього іавдання
Учні в парах розповідають одне одному підготовлену розповідь про те, які з наших лісових ягід смачні и корисні, а які — небезпечні в навіть отруйні.
2. Слухання вірша
А я у гай ходила...
А я у гай ходила
По квітку ось яку!
А там дерена- люлі
І все атак зозулі:
— Ку-ку!
Я зайчіка зустріла.
Дрімав він на горбку.
Була б його спіймала,
Зозуля ізлякала:
- Ку-ку!
3. Тичина
— Кого зустріла дівчинка у гаю?
— А кого ви бачили, коли бували в лісі?
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про особливості життя комах, птахів і звірів улітку.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота аа підручникам (с 140-141)
— Пригадайте! Яких лісових тварин ви знаєте? Чи знаєте ви, яких тварин у лісі найбільше: звірів, птахів чи комах? Що ви про це прочитали?
— Роздивіться фотографії на с. 140 і розкажіть, що на них зображено? (Гусінь об'їдає листя яблуні, руда лісова мураха тягне гусеницю.)
— Що розповіла Синьокрила Сойка про лісове пташине товариство?
— Чому червень — місяць тиші у лісі? Поміркуйте, яку користь приносять птахи лісам, садам, полям?
Робота в парі
— Хто є хто серед птахів?
— Знайдіть на малюнку соловейка, зяблика, дятла звичайного, зозулю. Чим вони годують своїх пташенят?
— Секрет від Синьокрилої Сойки: «Золотомушка червоночуба (або коро-льок) — найменша серед наших птахів».
Робота в групі
— Хто зі звірів шо їсть?
— Знайдіть на малюнку (с. 141) лісову мишу, кабана, козулю та їхні корми.
їжачок Хитрячок попереджає: «Різні звірі можуть одним і тим самим кормом живитися, навіть якщо пі звірі дуже різні. Наприклад, кабан і лісова мита »■
— Поміркуйте! Що сталася б з деревами, якби в лісі не було птахів? Чому?
— Чому треба оберігати не тільки самих тварин, а й ті місця, в яких вони живуть?
— Складіть ланцюг живлення у лісі влітку.
Підсумок. У лісі життя тварин пов'язане з добуванням корму. У лісі «зайвих* тварин не буває.
2. Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
1. Гра «Хто живе в лісі?»
— Серед перелічених тварин визначте тих, що живуть у лісі: білка, горобець, собака, рись, їжак, ластівка, морська свинка, бурий ведмідь, гуска, лелека, лось, шишкар, дятел, мурашка, яояуля.
2. Гра «Хто де живе?»
— Правильно помістіть звірів у свої будиночки.
Хто живе? Де живе?
Ведмідь лігво
лисиця гайно
білка барліг
вовк нора
(Ведмідь — барліг, лисиця — нора, білка — гайно, вовк лігво.)
VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Життя тварин у лісі влітку
— Які тварини живуть у лісі?
— Кого називають санітарами лісу? (Рудих мурашок, бо вони знищують безліч шкідливих комах.)
— Чим корисні птахи лісу? (Знищують безліч комах, які завдають шкоди деревам.)
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 140-141.
— Розкажіть про одну з тварин, про яку розповідається в тексті. Користуйтеся таким планом:
1) Назва тварини.
2) До якої групи належать: звірі, птахи чи комахи.
3) Зовнішній вигляд.
4) Де живе.
Я) Чим живиться.
— Запропонуйте провести у класі веселу виставку «Лісове товариство». Доберіть до неї фотографії та малюнки.

Джерело: http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/prirodoznavstvo_2_kl_zustrich_56_jak_zhivetsja_tvarinam_u_lisi_vlitku/2014-01-11-678
Категорія: Уроки | Додав: (25.07.2015) | Автор: Home
Переглядів: 2145 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!