Календарне планування 2 клас 1 сем. (за новою програмою) - Календарно-тематичне планування - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Календарне планування 2 клас 1 сем. (за новою програмою)
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки
З народного джерела
Народні дитячі пісні та малі жанри
1 Знайомство з підручником. Народні дитячі пісні та малі жанри. 4
2 До джерел народної мудрості. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Ознайомлення із поняттям персонаж твору. 4-7
3 Ознайомлення із скринькою пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику». 7-8
4 Робота із скринькою пісень-закличок. «Іди, іди, дощику». 8-9
5 Скринька пісень-закличок. «Не йди, не йди, дощику». «Глухий дощик». 10
6 Позакласне читання 1. Стежками народної мудрості.
7 Скринька пісень-ігор. Народна гра «Подоляночка». 11
8 Скринька пісень-ігор. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу». 12-13
9 Скринька загадок. Поміркуємо над розгадками до загадок. 13-14
10 Скринька загадок. І.Сенченко «За лісом, за пралісом золота діжа сходить». 14-15
11 Золоті зернята народної мудрості. Скринька прислів’ї і приказок. А.Григорук «Влітку день годує рік». 15-17
12 Позакласне читання 2. «Бібліотека – затишний дім для зустрічі читача з книгою».
13 Ознайомлення із скринькою скоромовок. 17-18
14 Скринька лічилок. 19-20
15 Підсумок за темою. 20
Авторські вірші та малі жанри для дітей
16 Сторінки авторської скриньки. Авторські вірші та малі жанри для дітей. 21
17 Ознайомлення з життям і творчістю Марійки Підгірянки. Вірші М.Підгірянки «Ліс», «Прийшла осінь». 21-23
18 Позакласне читання 3. Осінь – окраса року.
19 Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Забавлянки «Ладки, ладоньки, ладусі…», «Ой чук-чуки…». 23-24
20 Ознайомлення із поняттям «Настрій твору». Н.Забіла «Дощ іде». 25-26
21 Ознайомлення з життям і творчістю Леоніда Глібова. Л.Глібов «Загадка». Авторське ставлення до героїв. 26-28
22 Ознайомлення з життям і творчістю Степана Жупанина. Твір «Наталчина пригода». 28-29
23 С.Жупанин «Загадка». А.Волкова «Весна зелені». 29-30
24 Позакласне читання 4. Чарівний світ природи.
25 Ознайомлення з життям і творчістю Олени Пчілки. Вірш «Вже ж у любому куточку …» 30-31
26 Ознайомлення з життям і творчістю Грицька Бойка. Скоромовки «Лелі», «Подзьобав і пострибав». 32-33
27 Підсумковий урок за темою «Авторські вірші та малі жанри для дітей.» 33
Народні казки
28 У світі української народної казки. 34-35
29 Скринька українських народних казок. «Колобок» (уривки). Герої казки. Поняття «Головний герой». 35-37
30 Позакласне читання 5. Народні казки.
31 Казка «Горобець та билина» (уривки). Розвиток подій. 37-38
32 Казка «Лисичка-сестричка» (уривки). Вчинок героя казки. Що таке повтор у казці? 38-39
33 Продовження роботи над казкою «Лисичка-сестричка». 39-41
34 Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба» (уривки). 41-43
35 Угорська казка «Як дівчина короля перехитрила». Ознайомлення із поняттями «Зачин. Основна частина. Кінцівка». 43-45
36 Позакласне читання 6. Казки країн світу.
37 Сербська казка «Жбан меду» (уривки). Однакові герої в різних казках. Читання в особах. 46-47
38 Підсумковий урок. 47
З літературної скарбниці
39 Сторінка поетичної майстерні. Поняття «Рима». А.Костецький «Дивна звичка» (скорочено). 48-49
40 Стежинкою віршів. В.Скомаровський «Іграшки». В.Терен «Осінь». І.Січовик «Неслухняний язичок». 50-51
41 Художній прийом «Звукопис». М.Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад». Т.Коломієць «Бусел». 51-52
42 Позакласне читання 7. Стежинкою літературної скарбниці.
43 П.Воронько «Чапля зшила черевички». О.Сенатович «Веселий сміх». 52-53
44 Підсумковий урок. 54
Поетична збірка 1
45 Пейзаж у художньому творі. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. Ознайомлення з його віршами «Зоре моя вечірняя …», «Сонце заходить, гори чорніють». Порівняння віршів. 55-56
46 Вірші Т.Шевченка «Тече вода з-під явора …», «Тихесенько вітер віє …», «Он гай зелений похиливсь». 56-58
47 Л.Українка «З гір на долину…», «Барвіночку мій хрещатий…» Складання усного малюнка. Підсумок за темою «З літературної скарбниці» Підсумковий урок. 58-59
48 Позакласне читання 8. Поетичні збірки славетних поетів.



УКРАЇНСЬКА МОВА
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки
Звуки і букви
1. Звуки і букви. Українська абетка (алфавіт). Назви літер за абеткою. 3-6
2. Розташування літер за абеткою з орієнтацією на першу літеру. Уміння користуватися абеткою в роботі з навчальним словником. 6-7
3. Склад. Перенос слів із рядка в рядок складами. Перенос слів із буквами й та ь. 7-9
4. Перенос слів із збігом приголосних звуків. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок. 9-10
5. Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е]. Перевірна робота. Діалог 10-11
6. Букви, що позначають голосні звуки. 11-13
7. Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади. 13-14
8. Розвиток мовлення 1. Складання опису ромашки за малюнком та запитаннями. 14-15
9. Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Підбір перевірних слів за зразком “один-багато” 15-16
10. Перевірка написання наголошеного голосного за допомогою зміни слова та добору спільнокореневих слів. 17-18
11. Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною слова та добором споріднених слів. Перевірна робота. Діалог . 18-19
12. Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною слова та добором споріднених слів. 20-21
13. Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків. Складання звукових схем слів. Перевірна робота. Діалог . 21-22
14. Звуки [дз], [дз’], [дж], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дз, дж. Навчальний діалог. 22-24
15. Вправляння у написанні та переносі слів з буквосполученням дз, дж. Звуко-буквений аналіз слів. Перевірна робота. Діалог. 24-25
16. Розвиток мовлення 2. Складання опису білочки за малюнком і запитаннями. 25
17. Буква щ, позначення нею звукосполучення [шч]. 26-27
18. Вправи на закріплення звукового значення букви щ, буквосполучень дз, дж. Звуко-буквений аналіз слів. 27-28
19. Зіставлення вимови звуків [г], [г], позначення їх буквами г,г. Звуковий та звуко-буквений аналіз слів. 29-30
20. Тренувальні вправи на зіставлення звуків [г], [г]. 30-31
21. Уявлення про дзвінкі й глухі приголосні звуки. Звук [ф], звукосполучення [хв]. 31-33
22. Вимова й написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. 33-34
23. Тренувальні вправи. Систематизація знань. 34-35
24. Розвиток мовлення 3. Складання розповіді за малюнком, планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь» 36-37
25. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Звуковий аналіз слів. Вимова і написання слова УКРАЇНСЬКА. 37-38
26. Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. Вимова і написання слова КИЇВ. 38-39
27. Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. 40-41
28. Вправи на закріплення знань у написанні слів з м’якими приголосними. Звуко-буквений аналіз слів. Навчальний діалог. 41-42
29. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо в середині слова. Перенос слів із знаком м’якшення. Навчальний діалог. 42-43
30. Тренувальні вправи у написанні, переносі, звуко-буквеному аналізі слів зі знаком м’якшення. 43-44
31. Вправляння у складанні звукових схем і переносі слів з м’якими приголосними. Перевірна робота. Списування. 44-46
32. Розвиток мовлення 4. Складання казки за малюнком, планом і змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися» 46-47
33. Закріплення знань про тверді і м’які приголосні звуки. 47-48
34. Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі. Перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. 48-49
35. Звуко-буквений аналіз слів з подовженими приголосними звуками. Навчальний діалог «Розмова сонечка і осики» 50-51
36. Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів з подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за початком та серією малюнків. Навчальний діалог «Розмова по телефону» 51-52
37. Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з подовженими приголосними. Перевірна робота. Діалог. 52-53
38. Апостроф. Вживання апострофа. Вимова і написання слів з апострофом. 54-55
39. Правила переносу слів з апострофом. Вимова і написання слова ДУХМЯНИЙ. 55-56
40. Розвиток мовлення 5. Складання порад на тему «Бережіть книги» за опорними словами та малюнками (Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки») 56-57
41. Порівняння вимови і написання слів з апострофом і без апострофа. Вимова і написання слова МЕТРО. 57-58
42. Узагальнення знань за темою «Звуки і букви» 58-59
43. Перевірка мовних знань і вмінь з теми: «Звуки і букви».
44. Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.
Слово
45. Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним словником. Навчальний діалог. 60-61
46. Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Складання речень. Навчальний діалог. 62-63
47. Розпізнавання іменників (без вживання терміна) за запитаннями хто? що? Перевірна робота. Діалог. 64-65
48. Розвиток мовлення 6. Розповідь за серією малюнків, планом і опорними словами. Тема розповіді «Каштанчик» 69-70
49. Іменник як частина мови. Слова –назви неістот. Слова – назви істот. 65-66
50. Уявлення про один предмет і багато предметів. Практичне вживання форм однини і множини (без вживання термінів) 67-69
51. Змінювання іменників за зразком «один-багато». Групування предметів за родовими і видовими ознаками. Доповнення речень. Навчальний діалог. 70-71
52. Вправляння у групуванні предметів за родовими та видовими ознаками. Доповнення речень. Навчальне аудіювання. 71-73
53. Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. Перевірна робота. Аудіювання. 73-74
54. Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. Звертання. 75-76
55. Практичне засвоєння форм звертання до співрозмовників. Пояснення слова ТЕЗКА. Вимова і написання слова ВУЛИЦЯ. 76-77
56. Розвиток мовлення 7. Розповідь за серією сюжетних малюнків і опорними словами. Тема розповіді «Допомога тваринам взимку». 82
57. Велика буква в кличках тварин. Слова привітання. 78-80
58. Тренувальні вправи. Систематизація знань. 80-81
59. Велика буква в назвах міст, сіл, річок, морів і гір. 83-84
60. Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів. Пояснення значення слів АДРЕСАНТ і АДРЕСАТ. Тренувальний диктант. 84-85
61. Перевірка мовних знань і вмінь з теми: «Іменник»
62. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань за темою «Іменник»
63. Перевірна робота . Диктант.
64. Розвиток мовлення 8 .


МАТЕМАТИКА
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки

«Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас»
1. Лічба чисел в межах 20. Порядкова і кількісна лічба. Одноцифрові та двоцифрові числа. № 1-3

2. Нумерація чисел в межах 20.Складання рівностей на додавання і віднімання. Розв’язування задач за коротким записом. Виділення із множини її частини за певною ознакою. № 4-10.

3. Лічба чисел в межах 100. Збільшення та зменшення чисел. Порівняння чисел та виразів. Розв’язування задач за коротким записом. № 11-19

4. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Порівняння виразів. Додавання й віднімання на основі десяткової нумерації. Розв’язування задач. № 20-26

5. Позиційний принцип запису числа. Рівності істинні та хибні. Поняття «доба» і «тиждень». Задачі на дві дії. № 27-36

6. Додавання і віднімання на основі десяткового складу чисел. Задачі на різницеве порівняння. Рік. Місяць. № 37-43

7. Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Пряма. Промінь. Відрізок. Творча робота над задачею (доповнення задачі різними запитаннями). № 44-51

8. Позначення відрізків буквами латинського алфавіту. вимірювання довжин відрізків. Одиниці вимірювання довжини: 1 сантиметр, 1 дециметр, 1 метр. Складання задач за малюнком і запитанням. Істинні та хибні висловлювання. № 52-60

9. Назви компонентів та результату дії додавання. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізків заданої довжини. № 61- 69

10. Переставний закон додавання. Порівняння числових виразів. Задачі на знаходження суми, невідомого доданка. № 70-78

11. Дія віднімання. Назви компонентів та результату дії віднімання. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Многокутники. № 79-85

12. Одиниця вимірювання маси – кілограм. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Істинні та хибні висловлювання. № 86-93

13. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування і порівняння простих задач. Одиниці вартості – копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. № 94-101

14. Додавання і віднімання в межах 100. Складання та розв’язування задач за коротким записом. Розпізнавання геометричних фігур. Літр – одиниця вимірювання місткості. № 102-109

15. Контрольна робота №1. з теми: « Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через десяток».
16. Аналіз контрольної роботи. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування рівнянь. Виділення підмножини геометричних фігур. Перетворення одиниць вимірювання довжини. № 110-117

«Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд»
17. Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Додавання і віднімання числа частинами. Прямі і обернені прості задачі. Побудова відрізків заданої довжини. № 118-124

18. Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Знаходження довжини ламаної. Прості задачі в прямій і оберненій формі. № 125-134

19. Додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Істинні та хибні висловлювання. № 135-143

20. Додавання і віднімання чисел 2, 3, 4 з переходом через десяток. Вираз зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Прямий та непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші паперу в клітинку. № 144-152

21. Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Ознайомлення зі складеною задачею. № 153-161

22. Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Складена задача, що містить збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника. Розпізнавання геометричних фігур. №162-169

23. Додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток. Застосування переставного закону при додаванні виду 5+6. Обчислення значень виразів зі змінною. Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Розв’язування задач на знаходження суми трьох доданків. № 170-179

24. Додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Застосування переставного закону додавання. Скла¬дання та розв’язування задач за графічними схемами. Побудова прямокутника за даними сторонами. № 180-188

25. Повторення вивчених випадків додавання і віднімання чисел з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння задач. Квадрат. Побудова квадрата за даними сторонами. Порівняння іменованих чисел. №189-198

26. Додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. №199-208
27. Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Складені задачі. Обчислення значень виразів зі змінною на одну дію. №209-219

28. Додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр прямокутника. №220-227

29. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Складені задачі. Периметр квадрата. №228-236

30. Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Додавання і віднімання іменованих чисел. №237-245

31. Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. Задачі з двома запитаннями. Складені задачі. №246-255

32. Додавання числа до суми. Віднімання числа від суми. Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Розв’язування задача на дві дії виразом. №256-264

33. Додавання суми до числа. Віднімання суми від числа. Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Розв’язування задач на дві дії виразом. №265-273

34. Контрольна робота №2. З теми : «Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд»
35. Аналіз контрольної роботи. Читання, запис і обчислення значень виразів, що містять дії 1-го ступеня, без дужок і з дужками. Складені задачі. №274-283

«Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд»
36. Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок: 37+6). Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. №284-291

37. Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень. Округлення чисел. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. №292-300

38. Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел способом округлення. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. №301-308

39. Додавання двоцифрового числа до одноцифрового з переходом через розряд. Розв’язування задач різними способами. №309-317

40. Віднімання одноцифрового числа від круглого (40-8). Задачі на знаходження невідомого доданка. Задачі на дві дії. №318-326

41. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (35-7). Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. №327-335

42. Застосування прийомів усного додавання і віднімання двоцифрових чисел у процесі обчислень та розв’язування задач. №336-345

43. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового способом округлення. Порівняння виразу і числа. Творча робота над задачею. №346-350

44. Додавання і віднімання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через розряд. Розв’язування задач різними способами. №351-360

45. Контрольна робота №3. З теми : «Обчислення виразів з дужками і без дужок. Рівняння».
46. Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (27+15). Задачі, які містять пряме і непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. №361-369

47. Додавання двоцифрових чисел різними способами. складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. №370-377

48. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання іменованих чисел. Творча робота над задачею. Задачі на знаходження периметра прямокутника. №378-386

49. Додавання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дії додавання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків. №387-395

50. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (45-27). Різні способи віднімання. Дії з іменованими числами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. №396-404

51. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дії віднімання. Складені задачі, які містять збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. №405-414

52. Одиниця вимірювання маси – центнер. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Вимірювальні прилади. Додавання і віднімання іменованих чисел. №415-424

53. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (40-27). Різні способи віднімання. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) числа або суми двох чисел на кілька одиниць. №425-433

54. Закріплення прийомів усного додавання і віднімання двоцифрових чисел. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач вивчених видів. Конструювання геометричних фігур з інших фігур. №434-442

55. Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Складання плану розв’язання задачі. №443-451

56. Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Заміна складеного іменованого числа простим, і простого – складеним. розв’язування задач вивчених типів. №452-459

57. Коло, круг та їх елементи. Творча робота над задачею. №460-467
58. Розпізнавання геометричних фігур. Істинні та хибні висловлювання. Розв’язування задач на дві дії вивчених видів. №468-484

59. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Обчислення значень виразів із змінною на одну та дві дії. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Розв’язування простих і складених задач вивчених видів. №485-492

60. Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100. Задачі на знаходження периметра прямокутника. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. №493-500

61. Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел у межах 100. Порівняння іменованого числа та суми або різниці іменованих чисел. Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших. №501-508

62. Додавання і віднімання чисел у межах 100. Розпізнавання геометричних фігур. Складені задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. №509-515

63. Підсумкова контрольна робота №4
64. Аналіз контрольної роботи. Урок-подорож. Математичні цікавинки від королеви Математики.

ПРИРОДОЗНАВСТВО
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки
Вступ
1. Що таке явища природи? 5
2. Яку форму має Земля? Глобус — модель Землі, Дослідницький практикум. Як виникає тінь? Демонстру-вання: зміни довжини тіні предметів залежно від висоти джерела світла. 8-9
3. Яку форму має горизонт? Основні сторони горизонту. 10-11
4. Чому буває день і ніч? Демонстрування: моделювання змі-ни дня і ночі за допомогою глобуса і джерела світла. 12-13
5. Чому відбувається зміна пір року? Демонстрування за до-помогою телурія: зміни пір року на Землі. 14-15
6. Як спостерігати за полудневим розташуванням Сонця? Урок-екскурсія. Гномон. Практична робота. Встановлення гномона та вимірювання довжини його тіні. Планування регулярних (1-2 рази на місяць) спостережень за висотою Сонця опівдні. 16-17
7. Як вимірювати температуру повітря? Термометр. Практич¬на робота. Визначення температури в градусах тепла і холоду на макеті термометра. 18-19
8. Де в природі міститься вода? Демонстрування: виявлення води у рослинах та у грунті. 20-21
9. Як змінюється стан води при нагріванні й охолодженні? Демонстрування: розширення води під час нагрівання. 22-23
10. Що таке кругообіг води в природі? Випаровування води й конденсація водяної пари. Демонстрування: модель круго-обігу води. 24-25
11. Якими бувають погода і хмарність? Демонстрування: мо-дель хмари. 26-27
12. Як виникає вітер? Повітря та його властивості. 28-29
13. Як народні прикмети допомагають передбачити погоду? 30-31
14. Підсумковий урок по темі. 32-33
Природа восени
15. Які в осені прикмети? Осінні місяці. Творче завдання. Складання казки про осінь. 38-41
16. Які зміни відбуваються в природі восени? Урок-екскурсія. Підсумки фенологічних спостережень в природі. 42-43
17. Як змінюється нежива природа восени? 44-45
18. Які осінні явища відбуваються у житті рослин? 46-47
19. Як різняться рослини за тривалістю життя? Однорічні та багаторічні рослини. 48-49
20. Як розмножуються рослини? 50-51
21. Як розселюються рослини? Дослідницький практикум. Як зберігати в домашніх умовах плоди та насіння? 52-53
22. Чому восени добре ростуть гриби? 54-55
23. Як змінюється життя комах і риб восени? 56-57
24. Міні-проект. Як готуються до зими бджоли?
25. Як змінюється восени життя птахів? 58-59
26. Як змінюється життя звірів восени? 60-61
27. Які зв’язки існують між неживою і живою природою? 62-63
28. Які осінні турботи у людей в містах і селах? 64-65
29. Підсумковий урок по темі. 66-67
Природа взимку
30. Які прикмети у зими? Зимові місяці. Творче завдання. Складання казки про зиму 72-75
31. Які зміни відбуваються в природі взимку? Урок-екскурсія. Підсумки фенологічних спостережень. 76-77
32. Як змінюється взимку нежива природа? Замерзання води. Лід. Дослідження замерзання води, властивості льоду. Ожеледиця, заметіль. Практична робота. Спостереження за формою сніжинок.

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки
Здоров’я людини
1. Ріст і розвиток людини. Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів: дівчаток і хлопчиків. Практична робота: Визначення зросту, маси тіла. 6
2. Здоров’я і хвороби. 10
3. Як захиститися від інфекцій. 14
Здорове тіло
4. Режим дня. Практична робота : Складання за допомогою дорослих режиму дня 21
5. Навчання і відпочинок. Практична робота: Комплекс вправ з гімнастики. 26
6. Гігієна школяра. 30
7. Здорові зуби. 34
8. Харчування і здоров’я . Практична робота: Вибір корисної для здоров’я їжі. 38
9. Культура харчування. Практична робота: Як поводитися за столом. 42
10. Фізичні вправи і здоров’я. Практична робота: Рухливі ігри. 46
11. Правила загартовування. Практична робота: Вибір одягу відповідно до погоди. 50
12. Перевір себе. 54
Серед людей
13. Права дитини. 56
14. Твоя родина. 60
15. Наука спілкування. 64
16. Перевір себе.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки
Робота з природним матеріалом
1. Вступ. Планування роботи. Прислів’я і приказки про працю. Правила безпеки та послідовність дій під час виготовлення виробів. 4-6
2. Таємниці природних матеріалів. Предметна аплікація «Чапля» 8-10
3. Композиція. Аплікація з листя «Букет» 11-14
4. Послідовність дій під час створення сюжетної аплікації. Аплікація з листя «Пейзаж» 15-17
5. Насіння і крупи. Послідовність дій і техніка безпеки під час створення аплікацій з насіння і крупів. Аплікація з крупів «Соняшник» 18-20
Робота з нитками
6. Виробництво і види ниток. Призначення ниток. Аплікація «Котик» 24-29
7. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з ниток. Аплікація «Грибок-боровичок» 30-31
8. Екскурсія «У майстерні вишивальниці» 32-33
Робота з папером
9. Види і застосування картону. Гофрування картону. Аплікація «Їжачок» 36-40
10. Згинання і складання паперу. Аплікація «Лицарський щит» 41-42
11. Послідовність дій під час створення аплікації. Аплікація «Кулон» 43-44
12. Виготовлення та оздоблення листівок і конвертів. Вітальна листівка «Янголятко» 45-47
13. Складання та оздоблення конверту. Конверт для листа Діду Морозу 48-50
14. Паперові об’ємні форми. Елементи графічної грамоти. Правила розмічання на папері і картоні. Лінії. 51-55
15. Послідовність дій під час виготовлення паперових об`ємних фігур. Об’ємний виріб «Ялинка-складанка» 56-57
16. Паперові об`ємні фігури. Розгортки прямокутних форм. Виготовлення подарункового кошика 58-60

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки
Мова графіки та живопису
1. «Мистецтво в нашому житті».Ознайомлення з видами візуальних) мистецтв, засобами виразності в них. «Сонячний день»
2. Уявлення про графіку як вид образотворчого мистецтва; основні графічні матеріали та інструменти. «Айстра — зоряна квітка»
3. Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. «Хто в що одягнений?» (луска риб, пір’я птахів, кора дерев тощо)
4. Силуетно-площинне зображення квітів, дерев. Ознайомлення з технікою «гратографія». «Таємничий ліс уночі»
5. Уявлення про живопис як вид образотворчого мистецтва. Художні матеріали та інструменти художника-живописця. Монотипія «Золота осінь»
6. Колір — головний засіб виразності живопису. Малювання з натури«Щедрий урожай»
7. Основні, похідні, теплі, холодні кольори . «Гарячі піски пустелі», «Синій вечір»
8. Уведення понять «хроматичні кольори», «ахроматичні кольори». Збагачення палітри колірних відтінків. «Котик мій сіренький»
Мова скульптури, архітектури й декоративно-прикладного мистецтва
9. Скульптура як вид образотворчого мистецтва, її основні ознаки; матеріали для роботи художника- скульптора. Герої казки «Гарбузові родичі»
10. Поняття про об’єм і фактуру як засоби виразності скульптури. «Лісові звірята»
11. Рельєф (опуклий та заглиблений). Передавання фактури поверхні в рельєфі. «Підводне царство»
12. Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Основні елементи архітектурних споруд. «Хатинка Бабусі-Ягусі»
13. Силуетне зображення будівель. Спроби передавання просторового явища загороджування в зображенні архітектурних об’єктів. «Чарівні куполи»
14. Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби виразності (декоративні форми й колір, орнамент). Витинанка «Скатертина для Снігуроньки»
15. Розширення уявленнь про симетричну форму та роль вісі симетрії в її побудові. Поєднання силуетної форми й декору. «Янголятко»
16. Узагальнюючий урок за I семестр. Виставка робіт.

РОСІЙСЬКА МОВА
I семестр
№п/п Тема Стор. Дата Примітки
1. Растем вежливыми. «Сказкапро серую тучку» по Софье Прокофьевой. Слоговые схемы слов 5-7
2. Мой дом. Составление диалога. Соотнесение слова и изображения предмета, действия, признака 8-9
3. Мягкий знак как показатель мягкости согласного звука, стоящего перед ним 12-13
4. «Кот Васька». Составление рассказа по рисункам. Письмо попамяти 14-15
5. Звук [о] и буква о. Слова, которые различаются по произношению и написанию 16-17
6. Звуки [г], [г], буква г. Составление диалогов 18-19
7. У нас гость. Участники диалога. Ситуация общения. Звон-кие и глухие согласные звуки 20-21
8. Домашние обязанности. Звуковое значение букв в сопоставлении с буквами украинского алфавита 22-23
9. Буква я. Слова, в которых ударномузвуку [а] после мягко-го согласного соответствует звук [и] в первом предудар-ном слоге 24-25
10. Повторение и закрепление изученного 26-27
11. Звуки [ч’], [ш’ш’]. Слова с согласными звуками [ч’], [ш'ш’]. Сочетания ча, ща, чу, щу 28-29
12. На чашку чая. Соответствие между написанием и произно-шением словс безударными гласными 30-31
13. Звуки [о], [а]. Соответствие между написанием и произно-шением слов с безударными гласными 32-33
14. Буквы б, в, г, д, ж, з в конце слов. Правила чтения и на-писания слов с данными буквами 34-35
15. Твердые и мягкие парные согласные звуки на конце слов. Списывание с рукописного текста 36-37
16. Осень. Составление диалога с опорой на вспомогательные материалы 38-39
17. Повторение и закрепление изученного 40-41
18. Звук [ы], буква ы. Чтение слов с буквой ы 42-45
19. Звук [и], буква Ии. Составление высказывания (3—4 предложения) 46-47
20. Чтение и запись слов с буквой и. Слова, противоположные по значению. Письмо по памяти скороговорки 48-49
21. Сочетания жи, ши. Произношение слов с сочетаниями жи, ши. Правило написания сочетаний жи, ши. Составле¬ние рассказа о храбром кролике 50-51
22. Звуки [ы], [и], буквы ы, и. Сопоставление слов со звуками[ы], [и] 52-53
23. Повторение и закрепление изученного
Диалог 54-55
24. Звук [э], буква Ээ. Чтение слов с буквой э. Сопоставление буквы э с написанием этой буквы в украинском языке 56-57
25. Буква е. Ее звуковое значение. Обозначение звука [э] пос¬ле мягкого согласного под ударением 58-59
26. Буква е. Обозначение звука [и] после мягкого согласного в слоге перед ударным звуком. Дополнение диалогов 60-61
27. Буква е. Ее звуковое значение. Обозначение звуков[й’э] вна-чале слога перед ударением 62-63
28. Буква е. Ее звуковое значение. Обозначение звуков [й’и] в начале первого предударного слога 64-65
29. Повторение и закрепление изученного. Составление связ-ного высказыванияАудирование (1) 66-67
30. С Новым годом! К. Чуковский «Были бы у елочки ножки...» 68-69
31. Закрепление изученного. 70-71
32. Итоговый урок за семестр.
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: ksena7323 (11.08.2014)
Переглядів: 5477 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!