Календарно-тематичне планування 4 класу з української мови на 2016/20217 н.р. - Календарно-тематичне планування - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Календарно-тематичне планування 4 класу з української мови на 2016/20217 н.р.

Українська мова 4-А клас
(за підручником М. С. Вашуленка,
С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко)

 

№                                                                 Тема уроку                                                                    Дата   Примітка
Прикметник
55 Урок розвитку зв’язного мовлення.
56 Вправи на визначення відмінка прикметника в реченні за закінченням та відмінком іменника. Навчальний діалог (впр. 182- 186)
57 Вимова і правопис прикметників із суфіксами -ськ, -зьк, -цьк. (впр. 187-191)
58 Уживання знака м'якшення перед закінченням прикметників. (впр. 192-195)
59 Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів. Написання тексту за поданими зачином і опорними словами. (впр.196-199)
60 Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів. Усний опис картини природи. (впр. 200-201)
61 Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду (впр. 202-205)
62 Відмінювання прикметників у множині. (206-209)
Перевірна робота (списування)
63 Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині. Аналіз контрольної роботи (впр. 210-212)
64 Перевірна робота. Диктант
65 Аналіз перевірної роботи . письмовий переказ тексту «Вічнозелена гостя»Узагальнення і систематизація знань і вмінь за темою «Прикметник». (впр. 213-215)
66 Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим планом і опорними словами «Горобина і ялина в зимовому лісі »
Числівник (6 год)
67 Числівник як частина мови. Навчальне аудіювання
(впр. 216-219)
68 Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Написання оголошення. (впр. 220-223)
69 Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80. Складання речень із числівниками. (впр. 224-226)
70 Урок розвитку зв’язного мовлення.
71 Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Числівник». Навчальний діалог. Складання усної розповіді про ластівку за фотоілюстраціями та запитаннями. (впр. 227-230)
Займенник (8 год)
72 Займенник як частина мови. Складання тексту-розповіді про займенник. (впр. 231-234)
73 Особові займенники. Складання речень за малюнками. (впр. 235-239)
74 Вживання особових займенників у текстах. Складання кінцівки твору. (впр. 240-243)
75 Відмінювання особових займенників. Складанн речень зі словами ввічливості. (впр. 244-250)
76 Урок розвитку зв’язного мовлення.
77 Написання займенників із прийменниками. Форми займенників 3-ої особи однини і множини в орудному відмінку. (впр. 251-255)
78 Роль займенників у текстах. Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Займенник» (впр. 256 - 260)
79 Контрольна робота. Мовна тема з теми «Числівник» «Займенник»
80 Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Дієслово
81 Повторення вивченого про дієслово. Роль дієслів у реченні. (впр. 261-264)
82 Дієслова-синоніми і дієслова-антоніми. Пряме і переносне значення дієслів. (впр. 265-269)
83 Урок розвитку зв’язного мовлення.
84 Побудова речень з однорідними присудками. Доповнення тексту казки. (впр. 270-274)
85 Роль дієслів у текстах-розповідях та текстах-описах. (впр. 275-278)
86 Неозначена (початкова) форма дієслова. Робота з прислів’ями та приказками. (впр. 279-281)
87 Змінювання дієслів за часами. Складання речень із різними часовими формами дієслів. Навчальне аудіювання. (впр. 282-285)
88 Змінювання дієслів за числами. (впр. 286-289)
89 Урок розвитку зв’язного мовлення.
90 Дієслова теперішнього часу. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами. Дієслова, вжиті у переносному значенні. (впр. 290-294)
91 Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами. (впр. 295- 298)
92 Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами. (впр. 310-314)
93 Дієслова на –ся. Вимова і правопис дієслів на –ся. Навчальний діалог. (впр. 315-318)
94 Повторення вивченого про дієслово. Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань і вмінь із розділу «Дієслово» (впр. 319-322)
95 Урок розвитку зв’язного мовлення.
96 Контрольна робота з мовної теми «Дієслово»
97 Аналіз перевірної роботи. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів.
Прислівник (12 год)
98 Прислів¬ник як частина мови. Навчальний діалог.
(впр. 323-325)
99 Роль прислівників - синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку. (впр. 326-328)
100 Роль прислівників - антонімів у мовленні. (впр. 329-331)
101 Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Складання усного висловлювання за поданим початком. (впр. 332-335)
102 Урок розвитку зв’язного мовлення.
103 Роль однорідних членів речення, виражених прислівника – ми. Усне продовження казки. (впр. 336-338)
104 Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах. Складання письмового опису ранньоквітучої рослини (на вибір). (впр. 339-341)
105 Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами і народними прикметами. (впр. 342-345)
106 Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу
«Прислівник». (впр. 346-350)
Перевірна робота (списування)._____________________
107 Урок розвитку зв’язного мовлення.
108 Перевірна робота. Диктант
Повторення вивченого в 1-4 класах
109 Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок. (впр. 351-353)
110 Повторення вивченого про звуки мовлення., позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів. Усний переказ тексту. (впр. 354-358)
111 Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Складання розповіді за поданими словами.
(впр. 359-362)
112 Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови. (впр. 363-366)
113 Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні члени речення.
(впр. 367-373)
114 Урок розвитку зв’язного мовлення.
115 Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови. (впр. 374-378)
116 Повторення вивченого про зв'язок слів у реченні. Виконання навчальних і контрольних завдань. (впр. 379-381)
117 Перевірна робота.__________________________________
118 Узагальнення знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань.
119 Узагальнення знань учнів.
120 Аналіз перевірних робіт. Узагальнення знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань.
121 Урок розвитку зв’язного мовлення.
122 Узагальнення знань учнів. Складання усної розповіді про літні канікули. Виконання навчальних і контрольних завдань. Підсумок за рік.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: maruna8186 (21.02.2017) | Автор: Марина Петрівна E
Переглядів: 1618 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!