Комбінована робота. Виготовлення подарунка до Дня Матері. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Комбінована робота. Виготовлення подарунка до Дня Матері.

Тема: Комбінована робота. Виготовлення подарунка до Дня Матері. Аплікація "Фартушок"
Мета: ознайомити зі значенням свята; вчити планувати послідовність виконання трудових операцій; формувати вміння роботи з папером; розвивати творчість; фантазію; виховувати естетичний смак і культуру праці.
Обладнання: зразки готових робіт, кольоровий папір, картон, шаблони, клей, пензлики, ножиці.
Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.
Тип уроку: комбінований.

 

                                                                                 Хід уроку
І. Організація класу:
– Сьогодні до нас завітав Незнайко. Він приніс на урок інструменти та прилади. Давайте перевіримо, як ви підготувалися до уроку, і допоможемо Незнайкові підготувати все необхідне для уроку.
Учні пригадують, які матеріали та інструменти потрібні для роботи з папером.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:
– Жили-були у шухляді письмового стола клей, пензлик, ножиці, простий олівець, папір та лінійка. Щодня вони сперечалися між собою, хто з них найпотрібніший, найголовніший. Якось шухляду хтось висунув, і її мешканці побачили свого господаря — хлопчика. Він вийняв їх усіх і почав працювати. Брав олівець і креслив ним під лінійку. Потім вирізував ножицями окремі деталі і наклеював їх на аркуш. Вийшов гарний човен із вітрилами. Усі залишилися задоволені, бо зрозуміли, що найголовніша тут - людина, її вмілі руки. Отож, коли клей, ножиці, простий олівець папір, пензлик та лінійку знову повернули у шухляду, сперечатися їм вже не хотілося. Усі вони бажають, щоб їх швидше взяли до роботи.
– Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти подарунок до маминого свята.
ІІІ. Засвоєння нових знань:
1. Аналіз зразка аплікації (акцентується увага на формі, розміщенні, кольорі деталей).
2. Залучення дітей до розмови про те, як виготовляти окремі елементи, компонувати їх.

– Вправно робимо з паперу
Пелюстки, листки, стеблини.
Саморобний цвіт пелюсток
Не остудить холод зимній,
Не засушить жарке літо
Тих пелюсток, того цвіту.
Ніби цвіт у лузі, полі,
Веселить паперу колір.
– На день народження чи якесь інше свято рідним та друзям приємно дарувати вироби, особливо якщо вони зроблені власними руками.
– Сьогодні ми будемо виготовляти вітальну фартушок до маминого свята.
Хто вас, діти, міцно любить,
Хто ласкаво так голубить,
Не стуля вночі очей,
Дбає все про вас, дітей?
Мама дорогенька!
Хто колиску вам гойдає,
Хто вам пісеньку співає,
Хто вам казочку розкаже,
Хто забавами розважить?
— Мама золотенька!
Як ви, дітоньки, ліниві,
Неслухняні, шаловливі,
Як буває іноді,—
Хто ж то сльози ллє тоді?
— Все вона, рідненька!
3. Фізкультхвилинка.
IV. Практична робота:
1. Повторення правил роботи з інструментами:

 Перш ніж розпочати, поміркуй, що й як будеш робити.
 Підготуй робоче місце.
 Працюючи, підтримуй порядок.
 Бережи інструменти, економ матеріал, прагни виконати завдання якнайкраще.
 Закінчивши роботу, прибери.
2. Пояснення послідовності виконання роботи
 Підготувати основу з цупкого паперу.
 За допомогою шаблону малюємо фартушок.
 Обвівши олівчиком деталі, вирізаємо квіточки.
 Склеюємо деталі, накладаємо одна на одну.
 Вирізаємо листя.
 Монтаж аплікації.
3. Виставка та аналіз робіт.
V. Підсумок уроку:

– Що найбільше сподобалося на уроці?
– Що ви навчилися виготовляти?
– Кому ви подаруєте вітальну листівку?
– Які слова скажете мамі?
Прибирання робочого місця.

Категорія: Уроки | Додав: (15.04.2015) | Автор: Світлана
Переглядів: 731 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!