Таблиця множення числа 2. Порівняння виразів. Розв’язування задач на множення - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Таблиця множення числа 2. Порівняння виразів. Розв’язування задач на множення

Урок математики
Дата 30.11.2016 р.
Вчитель Тимощук О.С.
Тема. Таблиця множення числа 2. Порівняння виразів. Розв’язування задач на множення.
Мета. Ознайомити учнів з таблицею множення числа 2, та з її практичним
застосуванням, закріпити уміння порівнювати вирази та розв’язувати задачі на множення. Розвивати пам’ять, творчу уяву, фантазію, обчислювальні навички, вміння працювати в парах; виховувати інтерес до математики, охайність.

                                                                      Хід уроку
І. Організаційний момент
- Кому дозволимо сісти першим?
Дівчаткам
Правильно, спочатку краса, а потім сила
Діти, давайте створимо собі та іншим гарний настрій. Настрій створюється посмішкою. Посміхніться мені, сусіду, Ірині Володимирівні.
1. Перевірка д/з.
- Хто розв’язував задачу № 416?
- Зачитайте відповідь (15 років). В кого не так?
- Хто розв’язував задачу № 417?
- Зачитайте дію множення та відповідь (3*6=18 п.).
Отже, молодці! Д/з виконали успішно.
2. Каліграфічна хвилинка.
На дошці запис 2 4 6 8 10 12 14 16 18
- Яку закономірність ви помітили у записі ряду чисел? (кожне наступне число збільшується на 2).
- Отже, каліграфічна хвилинка цифри 2.
- Показую на дошці.
- Слідкую за записами учнів.
3. Актуалізація опорних знань
- Яку нову дію ми вивчили на попередніх уроках? ( Множення)
- Що таке множення? ( Додавання однакових доданків)
- Чи можна замінити дію додавання множенням і навпаки?
- Замініть множенням:
3+3+3+3+3 7+7+7+7 8+8+8
Назвіть компонентів та результат дії множення.
-Замініть додаванням:
2 • 4 6 • 3 8 • 5
4. Повідомлення теми і мети уроку.
- Чи швидко вам вдавалося виконувати додавання декількох доданків? ( Ні )
- Ось сьогодні ми навчимось це робити швидше.
- Сьогодні ми розпочинаємо вивчати таблицю множення.
- А чи здогадались, яку табличку вивчатимемо сьогодні? Але щоб вивчити таблицю числа 2, треба спочатку її скласти.
5. Вивчення нового матеріалу.
Підготовча робота

Скільки всього гвинтиків?
Ви знаєте, що гвинтики можуть перетворюватись на фіксиків?
На нашому уроці вони можуть перетворитись, якщо ми виконаємо всі завдання.
Що показує другий множник? Як можна перевірити відповідь?
Складання дітьми таблиці множення числа 2 (проблемне питання):
- Що потрібно зробити, щоб знайти суму таких чисел: 2 і 2; 2, 2 і 2 і т.д.
2 + 2= 2 х 2
2 + 2 + 2= 2 х 3
2 + 2 + 2 + 2= 2 х 4 і т.д.
Що цікавого ви помітили?
Як можна одержати значення наступного виразу з попереднього?
Читаємо таблицю множення хором.
Фізкультхвилинка
2х2=4 – Кіт живе в квартирі / присідають, показуючи кота
2х3=6 - Мишок він не їсть /заперечують помахом вказівних пальчиків
2х4=8 – Розлінився зовсім / піднімають руки вгору, потягуються
2х5=10- Мама і дівчинка Леся /руки витягнуті вперед і зігнуті в ліктях
2х6=12- З котиком сваряться/лікоть правої руки на долоні лівої і навпаки
2х7=14- Якщо будеш лінуватись/ потягуються, стаючи на носочки
2х8=16- Можеш від нас геть податись / руки розводять в сторони
2х9=18- Котик ліниво нявчить / виконують коловий рух головою
2х10=20-І за мишками біжить / біг на місці
Мишки швиденько у нірки втікають,
А учні швиденько за парти сідають.
Первинне закріплення

Задача на множення.
Маса одного гвинтика – 2 гр. Яка маса 6 таких гвинтиків?
Розв’язати спочатку додаванням, а потім множенням.
Порівняння
- Діти, Дєдус із Фіксиків хоче з вами позмагатись, хто сильніший. Давайте перевіримо.
2*5... 2 +2+2+2
2*3…2+2+2
2*6…6+6+6+6+6+6+6
2*4…2+2
Молодці, я вами пишаюсь.
Закріплення вивченого матеріалу
Робота в парах. Гра «Помагатор»
(Одночасно приклади з віконечками на дошці)

Підсумок уроку
- Діти, що ми сьогодні навчилися?
- Чи знадобиться це нам у житті? Як?
- Відкрийте щоденники. Що ви бачите? Це наші гвинтики перетворилися на Фіксиків. А прийшли вони не з порожніми руками, а принесли вам домашнє завдання.

Категорія: Уроки | Додав: timochyk31 (04.12.2016) | Автор: Тимощук Ольга Сергіївна E
Переглядів: 603 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: adelina
0

Дуже цікавий урок. Методичний!!!
Дата публикации: 07.12.2016 в 16:38 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!