Множення одноцифрового числа на двоцифрове число - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Множення одноцифрового числа на двоцифрове число

Тема: Множення одноцифрового числа на двоцифрове число виду 3 * 24. Складання рівностей. Розв’язування задач на порівняння двох часток.
Мета: знайомити учнів з прийомом множення одноцифрового числа на двоцифрове; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; закріпити вміння усних обчислень; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до предмета.
Обладнання: презентація, роздатковий матеріал.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Хід уроку

І. Організаційний момент
Учитель.

Любі діти, у наш клас
Завітали люди щирі,
Привітайте в добрий час.
Гостей посмішкою своєю щирою.

Учні
Ми вам раді, люди добрі,
І вітаєм щиро вас
І запрошуєм ласкаво
На урок в наш третій клас

ІІ. Мотивація навчальної діяльності (сл. 2)
Девіз уроку:
«З маленької удачі починається великий успіх»
Вчитель.
- Як ви розумієте слово «успіх»?
- Я бажаю вам успіху на сьогоднішньому уроці. Побажайте успіху один
одному (Діти обмінюються оплесками, тиснуть один одному руки, бажають успіху на уроці)
- Але пам’ятайте, що успіх приходить тільки до того учня, який старанно
та сумлінно працює.
- Отож, ми сьогодні з вами спробуємо прийти до успіху на уроці
математики та створити своє дерево успіху.(сл 3) На ваших партах є листочки різних кольорів, кожний листочок це оцінка вашої діяльності на уроці. Отож, ви спробуєте самостійно себе оцінити

ІІІ. Актуалізація опорних знань.
- Ну що ж приступимо до роботи. Переш за все перевіримо знання, які ви
набули на попередніх уроках математики.
1. Математичний диктант (сл.4)
- Перший доданок 120, другий доданок 50. Знайти суму чисел.
- Знайди добуток чисел 34 та 1.
- Знайди частку чисел 12 і 12
- 100*6
- 0*46
- Давайте, перевіримо як ви справилися із цим завданням. Увага, на слайд! (сл.5)
- Подивіться на дошку. Кого ми бачимо на дошці? (сова). І так, яке
завдання принесла нам сова?
- Усний рахунок
- Правильно. Давайте перевіримо, що нас просить виконати пані сова
2. Гра «Шифрувальник» (сл. 6)
- Основна зброя учнів?
(ЗНАННЯ)
1000:100=10 Н 423+7*0=423 Н
10*10=100 А 10*0+4=4 З
80*10=800 Я 100*2= 200 Н

ІV. Повідомлення теми та мети уроку (сл.7, 98)
- В успіху важливо визначити ціль, а ціль нашого уроку ознайомлення з
прийомом множення одноцифрового числа на двоцифрове число. Визначивши ціль, поставте конкретну мету: познайомитись з прийомом множення одноцифрового числа на двоцифрове; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; закріпити навички усних обчислень.
- Скажіть чого ви очікуєте від уроку?
- Поставлену мету спробуйте досягнути власними силами

V. Вивчення нового матеріалу (сл.9)
1. Ознайомлення з прийомом обчислень (с. 130, завдання 834)
- Зверніть увагу в нас є вираз 3* 24, як ми можемо усно його обчислити? Нам потрібно двоцифрове число розкласти на розрядні доданки 20 і 4. Спочатку ми множимо 3 на 20, отримуємо 60, тоді 3 на 4, отримуємо 12. Отримані числа додаємо 60+12=72. Давайте спробуємо сформувати правило (Щоб помножити одноцифрове число на двоцифрове, потрібно двоцифрове розкласти на розрядні доданки окремо їх перемножити, а результати додати) А зараз давайте перевіримо чи все правильно ми зробили. В підручнику на сторінці 130 є правило, прочитайте хором. Що ми можемо зрозуміти з цього правила?
- Ну що ж за зразком давайте спробуємо виконати завдання 2 вправи 834
2. Завдання 835 (усно) (сл.10)
Майстер за погодинний заробіток отримує 16 грн, працює 5 годин. Учень отримує 14 грн за годину працює 6 годин. Скільки учень і майстер заробляють разом?
- Що потрібно дізнатися?
1) 16*5=80 (грн) отримує майстер
2) 14*6=84 (грн) отримує учень
3) 80+84=164 (грн) разом
Відповідь: 164 грн.

VІ. Розвиток математичних знань
- Математику потрібно не тільки вивчати, але і розвивати математичні
знання.
- Завдання 835. Самостійна робота (по рядах) (сл.11)
- Щоб прийти до успіху потрібно не тільки працювати, але і вміти
відпочивати.
2. Музична фізкультхвилинка (сл.12)
- Для успіху важливо точно та чітко вирішувати поставлені завдання, так і
в математиці, не менш важливе завдання правильно розв’язувати задачі.
3. Задача 839. Короткий запис задачі (сл.13)
15 г крейди з’їдає 15 курей за день
? г крейди денної норми потрібно 27 курам
1) 15:5=3 (г) з’їдає 1 курка за день
2) 3*27=81 (г) потрібна денна норма
Відповідь: 81 г крейди.
4. Робота в парах (сл.14)
- Успіх вимагає використання знань та вмінь. От зараз ми і побачимо як ви
вмієте ними користуватися
перший ряд знаходить трикутники, другий прямокутники

VII. Підсумок уроку. Рефлексія.
- Отже, скажіть ваші очікування виправдалися?
- Повторимо правило (сл.15)
- Наш урок підбігає до свого завершення. І зараз ми перевіримо, яке буде
наше дерево успіху (Сл. 16)
- На дошці «Дерево успіху». На партах листочки трьох кольорів: зелений
виконував поставлені завдання, активно працював. Жовтий – допускав помилки, не дуже був активним, червоний – не все виходило, але я старався.
- Ми бачимо, що зелений колір переважає і знаємо що це колір дозволу йти
вперед, далі…
- Діти я надіюся, що у всіх ваших починаннях прийти до успіху вам завжди
буде світити зелений колір. І не зупиняйтеся на досягнутому, кожний раз приходьте до нового успіху. І хай успіх завжди буде з вами.

VIII. Домашнє завдання
Завдання 841 обчислити вирази, 842 розв’язати задачу

Категорія: Уроки | Додав: minerva (09.03.2017) | Автор: Оксана E
Переглядів: 213 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!