Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
конспект уроку-проекту казка Ш. Перро "Кіт у чоботях"
Тема: Казка Шарля Перро «Кіт у чоботях» Мета: вчити учнів здійснювати проектну діяльність; розвивати зв’язне мовлення, мислення, творчі здібності, вміння висловлювати свою думку, презентувати свою діяльність; сприяти у набутті комунікативних навичок; виховувати інтерес до пошукової роботи. Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, ноутбук, портрет Ш. Перро, виставка книг, презентація. Тип проекту: змішаний (творчий, інформаційний) Об’єкт пізнання: казка «Кіт у чоботях» Провідна проблема: повчальний зміст казки Навчальний предмет: читання 3 клас Тривалість: 2 тижні Кінцевий продукт: номер випуску журналу «Помічник» Хід уроку І. повідомлення теми і мети - Сьогодні у нас звітний урок за проектом «Казка Шарля Перро «Кіт у чоботях» Ви будете презентувати свої роботи. Над проектом ми працювали 2 тижні. З матеріалу, який ви підготували, ми створимо номер випуску журналу «Помічник» для учнів 3-х класів. Деякі сторінки нашого журналу вже готові, а інші ви сьогодні здасте і в кінці ми їх зшиємо. ІІ. Етап презентації
Першою буде виступати наш режисер Ільїнець Тетяна. Виступ учня Моїм завданням було створити діафільм до казки і коротко переказати її. -А зараз ми перевіримо наскільки добре ви знаєте зміст казки. Проведемо вікторину «Кошик запитань» 1.Хто головна дійова особа казки? 2.Кому кіт дістався у спадок? 3.Кіт носив дичину королю. У чому він хотів його переконати? 4.Що придумав кіт? 5.Як кіт завершив усю свою вигадку? -А зараз виступ нашого характеристика Нікіти. Виступ учня. Моїм завданням було… Кіт був непосидючий, тому що він не сидів на одному місці. Кмітливий, винахідливий – він вигадав чудовий план, як видати свого хазяїна за багатого маркіза Дбайливий – він переймався долею свого хазяїна. Хоробрий, сміливий – він не злякався страшного людожера Хитрий – своєю хитрістю він змусив людожера перетворитись на маленьку мишку і з’їв її. Ось такий головний герой казки. - Зараз свою роботу буде представляти наш Дослідник Діма. Він шукав відповідь на питання чому в казці кота зображено у чоботях та ще і в шляпі з пером. Виступ учня Коли я шукав відповідь на питання чому кіт у чоботях та ще і у шляпі з пером я визначив. Що в ті часи, коли писалась казка Кіт у чоботях, чоботи для французів були символом достатку. Таку ж як і в кота шляпу носили мушкетери. Вона символізувала вірність мушкетерів своєму королю. А кіт був вірний своєму хазяїну. А ще я визначив, що кіт у казці грає роль помічника. І, мабуть, саме тому, Шарль Перро зобразив кота у чоботах і шляпі. -Яке з поданих прислів’їв виражає головну думку казки? 1.Не чини другому того, що тобі не мило. 2.Мудрим ніхто не вродився, а навчився. 3.Де сила не може, там розум допоможе. - Як ви його розумієте? -Прийшла черга представляти свою роботу нашій дослідниці Вікторії Її завдання довести, що казка кіт у чоботях відноситься до чарівних казок. Виступ учня Особливості чарівних казок: чари, магія, чаклуни, чарівні речі, чарівні перетворення -Чому вчить вас ця казка? Відповіді учнів Завдяки своєму розуму і винахідливості, за короткий час, можна досягти чогось в своєму житті. Навіть якщо отримав у спадок звичайного кота можна змінити свою долю. До нашого журналу ми створили ще дві сторіночки. Сторінку з вашими малюнками, та сторінку з вашими власними віршиками. Давайте ми їх послухаємо. Виступи учнів Сенкан Кіт Розумний, винахідливий, кмітливий Допомагає, виручає, винаходить Знаходить правильні рішення Друг. -Тепер всі сторінки нашого журналу зібрані і ми можемо його зшити. Презентація журналу. Сьогодні ми створили номер випуску журналу «Помічник». Ми сподіваємось, що він стане у пригоді іншим учням, коли вони будуть вивчати казку «Кіт у чоботях». В ньому зібрані відомості про Шарля Перро, є зміст казки. На сторінці 7 розміщена вікторина з запитаннями по змісту казки, а також характеристика головного героя. Є цікава інформація про тваринку кота. Також розміщені наші малюнки, віршики, кросворд. | |
Переглядів: 5215 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |