Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Рости здоровим! Ознаки хвороби

Тема. Рости здоровим! Ознаки хвороби.
Мета: дати учням уявлення про те, що таке здоров’я, про його значення для людини; ознайомити з чинниками, що впливають на здоров’я і хвороби;вчити запобігати хворобам; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.

Хід уроку

І.Організаційний момент
Подивилися на мене, Усміхнулися усі:
Всі готові до роботи. Всі бадьорі. Молодці!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
− Як ви вважаєте, чому в народі кажуть, що здоров’я дорожче за золото?
(Відповіді учнів)
− Сьогодні ви дізнаєтеся , як берегтися від хвороб.

ІІІ. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу
1. Робота з підручником (с.13-17)
1)Ознаки здоров’я
− Розгляньте малюнки на с. 13. На них зображені здорові діти. Як про це можна дізнатися?Складіть речення.
− Розповідайко повідомляє: «Здоров’я − це гарне самопочуття людини. У здорової людини нічого не болить, у неї: нормальна температура; бадьорий настрій; добрий апетит; міцний сон; ».
− Які зцих ознак є у вас?
− Назвіть декілька ознак здоров’я сусіда по парті.(Рум’яні щоки, охайний вигляд,гарний настрій,блискуче волосся,нічого не болить, правильна постава,достатній зріст і маса тіла,рожевий язик,нормальна температура тіла, пружні м’язи )
− Коли ви здорові, ви жваві і веселі. Вам хочеться бігати,стрибати,їсти,міцно спати. На уроках ви уважні, активні,будь-яке завдання вам під силу.
− Розгляньте малюнки на с. 14.Що може робити здорова людина ? Складіть речення.
− Розповідайко повідомляє : «Якщо дитина здорова,вона залюбки навчається і вправно виконує свою роботу ».
− Розкажіть,як почувається здорова людина.
− Поясніть прислів’я : «Найбільше багатство – це здоров’я » .
2)Ознаки хвороби.
− Розгляньте малюнок на с. 15.
− Уявіть себе лікарями. Які ознаки хвороби ви виявите у хлопчика?
− Розповідайко повідомляє: «Найголовніша ознака хвороби – біль. Він попереджає:в організмі щось негаразд,йому потрібне лікування. Інша важлива ознака багатьох хвороб – підвищена температура тіла. Коли людина захворіла , у неї немає апетиту. »
− Що таке хвороба?
− Які ознаки хвороби ви можете назвати ?(Підвищена температура тіла,головний біль,біль у горлі,животі,вухах,м’язах тощо,червоні або бліді щоки,відсутність апетиту,загальна слабкість,нежить,кашель,поганий настрій ).
− Здоров’ячок дає пораду: «Якщо ти почуваєшся погано,скажи про це батькам або вчителю.Уживай ліки тільки під наглядом дорослих. Ніколи не куштуй на смак незнайомі речовини . Це небезпечно для життя » .
Висновок. Хвороба викликає різні неприємні відчуття . Треба знати, як уберегтися від хвороб.

2.Фізкультхвилинка

ІV.Узагальнення й систематизація отриманих знань
1.Робота над загадкою
Любить митися і купатися , але від цього тільки худне.(Мило)
− Як мило допомагає уникнення хвороб?
2. Гра «Так чи ні?»
• Уживай ліки без призначення лікаря.
• Не ухиляйся від щеплень.
• Якщо захворів лікуйся вдома, не заражай інших.
• Під час епідемій відвідуй громадські місця.
3. Гра «Хвостик»
− Закінчіть речення:
• Коли я здоровий, то в мене …
• Коли я здоровий,то я …

V. Підсумок уроку
− Як виглядає здорова дитина?
− Які ознаки здоров’я є у вас?
− Назвіть ознаки хворої людини.

Категорія: Уроки | Додав: (06.09.2017) | Автор: Висоцька Сніжана Павлівна E
Переглядів: 698 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!