Конспект виховного заходу" Подорож у країну квітів" - Класні виховні заходи - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Конспект виховного заходу" Подорож у країну квітів"

Тема. Подорож у країну квітів
Мета: виховувати уміння відчувати красу природи, милуватися нею, виховувати бережливе ставлення до природи, почуття взаємодопомоги , розвивати у дітей спостережливість, уяву, фантазію, образне мислення, розвивати зв'язне мовлення.

Хід заходу

І. Організація класу.
Вч
. Діти! У нас сьогодні ніби свято,
гостей зібралося багато.
Ану ж на них ви подивіться
І весело всім усміхніться.
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям,
І тоді обов’язково
День у всіх веселим буде!

Уч. Ми вам раді люди добрі ,
І вітаєм щиро вас,
І запрошуєм ласкаво
на зустріч з нами в перший клас!

Уч. Шановні гості!
В добрий день і в добрий час
Завітали ви до нас.
Всіх ми вас вітаємо,
Подивіться, що ми вміємо і знаємо.

ІІ. Вступна частина
Вч .
Сьогодні ми поринемо у дивовижний світ природи. Скільки в ній різних чудес. Давайте прочитаємо вірш про природу.

Йдемо в гості до природи.
Є в ній різна дивина:
В небі – зорі, в ріках – води,
В полі квіточка ясна.
А зимою є сніжинка,
Літо дощик принесе,
Є метелик і пташинка
І таке цікаве все!
- І одним із таких чудес природи є квіти. Вони наповнюють наше життя своєю красою, ароматом. Саме про них ми і поговоримо.

ІІ.Основна частина.
Вч.
Послухайте, будь ласка, одну казку.
Були у Матері - Природи дві донечки. Були дуже вродливі. Одну звали Флора. У неї очі голубі, наче зорі. Вона завжди замріяна, тендітна, ласкава, ніжна та привітна. Іншу звали Фауна . Вона швидка, як вітер, Могла за птахами летіти , за оленями стрибати ,з білочками пустувати. Обидві дочки любили живий світ. І вирішила мудра мати природа їм дарунки дати:
Флорі -- світ рослин, а Фауні -- світ тварин .
Вона наказала, щоб вони берегли і доглядали природу , від всього злого захищали. І понині живуть в легендах ці дві богині – захисниці рослин і тварин.
До нас сьогодні завітала богиня Флора.
Флора
Добрий день, дорогі малята!
Завітала до вас на свято,
Я ніжна і казкова Флора,
У мене очі, наче зорі.
Завжди замріяна, тендітна,
Ласкава, ніжна та привітна.
Природа – матінка мені
В дарунок дала світ рослинний.
І паную я в країні цій чудовій,
Незвичайній, різнокольоровій.
Мешкають в країні моїй квіти,
І для мене всі вони, як діти

- Діти, то хто ж живе в країні флори?
Флора. Так діти, я королева рослинного світу. Я піклуюся про усіх рослин, щороку прикрашаю землю розкішними квітами.

- А чи знаєте ви звідки ж узялися квіти на Землі?
- А давайте послухаємо одну цікаву легенду. Колись давно Земля мала тільки сіре та зелене вбрання. Вона була вкрита мохом. А дерева і кущі дрібним листячком. Люди були засмучені. І одного разу мені спало на думку змінити світ рослин, зробити його барвистим, різнокольоровим. Покликала я до себе своїх помічників ельфів . Перетворила їх на квіти і розсипала по землі. Але ці квіти були безбарвні. І тут на допомогу прийшло Сонечко і Веселка. Веселка піднялася дуже близько до Сонця і почала танути. Її кольоро¬ві краплі пролилися вниз і пофарбували квіти у різні кольори. Так з'явилися на Землі квіти. А оскільки барвистих відтінків веселки було дуже багато, то і кольорове розмаїття квітів виявилося дивовижним.
А ще матінка - Природа подарувала Флорі чарівну паличку. Якщо торкнутися нею до квітів, то вони оживають. Кожна квітка має свою історію і може розповісти про себе.
Квіти — постійні супутники нашого життя. Вони на клумбах, на газонах, у полі, у лісі , у кімнаті. Вони на рушниках,вишивапнках, скатертинах, серветках. Ними розмальовують печі, стіни оселі.

- Діти, яка зараз пора року?
- Так , весна. Саме вона дає життя всьому. Все оживає, прокидається
від сну. Весна приносить нам оте квіткове розмаїття. І сьогодні весна завітала на зустріч із нами.
Весна.
Люблю землю отаку
У барвистому вінку!
Килим квітів під ногами,
Щоб дивилися ми з вами
Квіти, квіточки мої,
Заспівайте ви мені.

- Ну що, діти ,заспіваємо?
Пісня - хоровод «Веснянка»

- Дуже гарно, молодці. я думаю і Весні, і богині Флорі сподобався наш таночок. І вони запрошують нас здійснити подорож у країну квітів. Для подорожі богиня Флора приготувала нам карту подорожі. А весна привела помічника, який буде вести нас за собою. Щоб дізнатися, хто буде помічником, розшифруйте слово. Молодці, це метелик , який дружить з квітами. Отож розпочинаємо подорож.

Перша наша зупинка, куди нас привів метелик «Клумба»

- Тут ми дізнаємось про квіти, які ростуть на клумбах. Хто знає, які це квіти?
- Давайте поглянемо на них і назвемо їх.
- Оскільки квіти можуть оживати, то вони приготували для вас вірші.
Тюльпан
Я гордо голову тримаю,
І перед вітром не схиляю.
Я жовтий, білий, полум'яний ,
І наче яблуко, рум'яний.
В саду я квітну навесні
тюльпан таке ім'я мені.

Півонія
В саду розквітли півонії,
пахощі ніжні несли.
Краса у розкішнім полоні,
душа у полоні краси.
Усі відтінки рожевого
ваблять захоплений зір,
казковими королевами
прозвали ці квіти з тих пір.

Нарцис
Я нарцис чарівний,
Мов про сніг на згадку.
Все квітчаю навесні.
Білим цвітом грядку.

Троянда
Добрий день, о Ваша милість!
Ой, невже я запізнилась?
Довго сукню вибирала,
Безліч їх я приміряла:
І рожеві, і червоні,
Білі, жовті, пурпурові.
Різним кольором і тоном,
Дуже пишні і бутоном.

Чорнобривці (говорять по черзі)
1.Всім привіт! Ми чорнобривці!
Відомі і малій дитинці.
Любу ми клумбу прикрашаєм,
Яскраво – жовтим зігріваєм.

2.Коричневі у нас узори.
Нас люблять і осінні бджоли.
І листячко у нас пишненьке,
Такі собі ми – веселенькі.

3. Гарні квіти біля хати
Навесні садила мати.
Чорнобривці чорноброві
Квітнуть в тиші вечоровій.
Чорнобривці чарівні
Так і просяться в пісні

Вч. Про квіти складено багато чудових пісень. Давайте послухаємо пісню про чорнобривці, а хто вміє може співати.

Пісня «Чорнобривці»

Айстра
Добрий день, шановне панство!
Ой, яке пишне убранство!
Зустрічайте, гей, це ж я –
Пані айстра , як зоря.

В небі я не височію,
А на клумбі майорію.
Мені фарби всі, що мала,
Флора враз подарувала.

Жоржина
Як тільки побачу я квітку жоржину,
Чомусь, мимоволі у спогади лину...
Багряні голівки під самим вікном
Вітають нас зранку яскравим чолом.

Лілея
Лілії білі, лілії милі.
Тихе озерце, сонячні хвилі.
Літечко-літо. Хлюпають хвилі
Милують, лащать лілії білі.

Чуєте пахощі в нашім дворі?
Квіти розквітли в ранковій порі!
Тут на світанку сам дощик ходив,
Білу лілею від сну розбудив.

Майор
Добрий день, чарівні пані,
Одягнув я фрак від „Армані”,
І погони приєднав,
Чоботи поначищав.

І готовий танцювати,
Вас усіх розвеселяти.
Я майор з лілією для вас
У квітнику ми затанцюєм вальс.

Танець «Квітковий вальс»

Друга зупинка, куди привів метелик «Поле»

- Квіти можуть рости не лише на клумбі, а й у полі. Такі квіти називаються польові. А чи знаєте ви польові квіти, ми перевіримо за допомогою загадок. Отож, увага, розпочинаємо

1.Запалали в чистім полі,
Наче галстуки червоні.
То палає в полі так
Польовий червоний...
(Мак)
2.Наче сонце, серединка,
Пелюстків біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка,
Що звуть квіточку ...
(Ромашка)
3.На просторах поля золотого
Сині зірочки тремтять.
Мов шматочки неба голубого
Виграють, виблискують, горять.
(Волошки)
4.Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось,розцвіло.
Згодом стало біле – біле
І за вітром полетіло.
(Кульбабка)
5.Листки знизу вкриті білим пухом,
тепленькі і лагідні, як мамині руки,
а зверху гладенькі, холодні.
Квітка схожа на маленький
золотистий вогник
(мати й мачуха)

Третя наша зупинка «Ліс»

- Також квіти ростуть і у лісі. Як ви думаєте, як ми назвемо усі квіти, що ростуть в лісі?
- Молодці, це лісові квіти. Для того, щоб перевірити, як ви знаєте лісові квіти, нам допоможуть картки і ми попрацюємо парами. На кожній парті є файлик . У ньому пазли. Якщо ви складете пазли, то отримаєте назву або картинку лісових квітів. Отож, приступайте до роботи і котра пара справиться, подайте сигнал. (слова на картках: проліски, підсніжники, сон-трава, конвалія, ряст, первоцвіт, фіалка)

Далі метелик привів до зупинки «Кімнатні квіти »

- Всі квіти, про які ми сьогодні говорили, радують нас навесні, влітку, восени. А взимку вони відпочивають. Але щоб ми не сумували за їх красою, богиня Флора створила і квіти, які навіть взимку дарують нам свою красу. Це кімнатні квіти або ми їх називаємо вазони. Вони є в кожній оселі : і вдома , і в школі. Зараз ми про них розкажемо вірші і покажемо їх.

Орхідея
Казкова, екзотична орхідея,
Взимі, на підвіконнику розквітла.
І в хаті стало так багато світла!
Тепер уже сама не знаю, де я?

Бегонія
Все плине ніч у зоряній сорочці,
Мороз надворі відблиски кує.
А в мене, у кімнаті, у куточку
Бегонія так зоряно цвіте.

Кактус
Із самих я колючок,
наче справжній їжачок,
теж я часом зацвітаю.
Діти, кактус вас вітає.

Алоє
Алоє я зелений і м’ясистий,
на вигляд гарний та гіркий на смак.
Хоч не пахучий,я і не барвистий,
та лікувати я усіх мастак.

- Але це лише деякі з них. А які ще гарні і різноманітні кімнатні квіти є у нашому класі, ви зможете подивитись потім самі.

Наша подорож добігає кінця . Ми дійшли до останньої зупинки, яка має назву «Екологічна».

- А хто знає, що означає слово «екологія» ?
- Екологія-означає бережливе ставлення до природи.
І ми ,як частинка природи, повинні берегти її, аби мати цю красу для себе і своїх майбутніх дітей. Але насправді не всі люди бережуть природу. І тому деякі квіти кричать: « Допоможіть!», «Врятуйте!». Саме тому в Україні створено так звану Червону книгу. Можливо ви знаєте, що то за книга?
- А чому деякі рослини записані в цю книгу?
- Молодці. Найбільше квітів, яким загрожує зникнення, - це лісові квіти, бо вони ростуть самі і їх ніхто не насаджує, а лише знищують. Деякі пари дітей складали з пазлів картинки цих квітів і користувались зразками. І зараз ми із цих картинок зразків створимо колаж квітів, що занесені до Червоної книги України. Я буду їх називати, і той, у кого є така квітка, подає сигнал.

Колаж

- А ще наші діти підготували вірші, які розкажуть, як стати справжніми друзями природи.

1 уч.У квітки живая душа,
Така, як твоя і моя.
Я жити хочу, й хочеш ти.
А квітка хоче рости і цвісти.

2 уч.І були б вони щасливі,
І пахучі, і красиві,
Якби в полі, в лісі, в лузі
Бачили б їх тільки друзі.

3 уч. Ті, які б їх не топтали,
Без потреби не зривали.
А на клумбах, вдома, в школі
Висівали б їх доволі.
Доглядали, поливали,
Квіти всім красу би дарували.

4 уч. Не топчім, не зриваймо квіток,
Цих природи синів і дочок.
Бо поки буде матінка-природа.
В нас буде сила, і життя, і врода.

5 уч. Хай сяє сонце в небі,
Хай світить навкруги.
Хай гріє ліс, поля, луги.
Хай квітуть квіти навкруги.

- А щоб квіти цвіли навкруги, ми хочемо подарувати усім таночок квітів.

Танець з квітами

Вч.

Діти, будьте і ви як маленькі сонечка-квіти, цвітіть, творіть добро,
любіть свою землю, матінку-природу, і вона відповість вам
любов’ю і щедрістю. Тоді будуть на нашій землі злагода і мир.
Діти, дякую вам за роботу, і давайте подякуємо нашим гостям зе те, що завітали до нас.

Категорія: Класні виховні заходи | Додав: (22.07.2016) | Автор: Шелист Алла Петрівна E
Переглядів: 416 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!