Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Контрольна робота з природознавства за темою «Тварини» (за підручником  І.В. Грущинської, 3 клас)

Контрольна робота з природознавства за темою «Тварини»

(за підручником  І.В. Грущинської, 3 клас)

 

Варіант І

1. Обери і познач ознаки, які вказують на те, що тварини – живі організми:

А  колір, шерсть, розмір;

Б  рух, зміна кольору, пір’я;

В  живлення, дихання, розмноження, ріст і розвиток.

2. Познач правильну відповідь. Тварини поділяються на такі групи:

А   хижі, дикі, свійські;

Б   м’ясоїдні, рослиноїдні, всеїдні;

В   комахи, риби, птахи, звірі.

3. Жаба належить до групи тварин, яких називають:

А   риби,               Б   плазуни,          В   земноводні.

4.  Допиши потрібні слова.

Тіло комах складається із трьох частин:_____________,_____________,_____________. Вони мають ___________ _____________ ніг. У переважної  більшості комах є ________________.

5. Установи відповідність та  з’єднай висловлювання.

Рослини*                                                         * очищують  воду  від  забруднення.

           

Водяні  тварини *                                           * сприяють  утворенню плодів з насінням.

                                                                             у  рослин.

 

Комахи  запилювачі *                                     * не можуть  існувати  без  тварин.

6. Наведи приклади земноводних і плазунів:

______________________________________________________________________________________

 

7. Чому риби відкладають велику кількість ікри? Чи піклуються вони про своє потомство?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Варіант ІІ

1. Обери і познач правильну відповідь. За способом живлення тварини поділяються на:

А  птахів, риб, звірів;

Б  диких, свійських, комахоїдних;

В  рослиноїдних,  м’ясоїдних,  всеїдних. 

2. Обери правильну відповідь. Познач групу, в якій зазначені тільки звірі:

А  карась,  лисиця,  орел;

Б  жаба,  крокодил,  заєць ;

В  кит,  вовк,  тюлень.

3. Найчисельніша група тварин на землі:

А  звірі                 Б  комахи                        В  риби

4.  Допиши потрібні слова.

Усі земноводні відкладають свою _______________ у _____________. Період розмноження у жаб називається _________________. Із  ікринок виходять хвостаті личинки – _______________________.

5. Установи відповідність та з’єднай лініями.

Кити, дельфіни *                 * обтічної форми, вкрите лускою і слизом.

 

Тіло риб *                            * чудово пристосувалися до життя в різних природних умовах.

 

Комахи *                              * все життя проводять у водному середовищі.

6. Наведи приклади комах:

_______________________________________________________________________________________

 

7. Яке значення мають тварини в природі?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Примітка:

1. Завдання 1 – 3 оцінюються по 1балу кожне.

2. Завдання 4 – 6 оцінюються по2 бали кожне.

2. Завдання 7 оцінюється трьома балами (при наявності повної відповіді).

 

Завдання для контрольної роботи підготувала вчителька початкових класів Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8  Качур Любов Григорівна.

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (13.03.2018) | Автор: Качур Любов Григорівна
Переглядів: 1900 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!