Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Новини [ Додати статтю ]

Кращі вчителі світу отримають своє визнання

Кращі вчителі світу отримають своє визнання

15 березня 2015 року на форумі Global Education and Skills у Дубаї відбудеться перша урочиста церемонія вручення Премії кращому вчителю світу, яку багато хто вже встиг охрестити «Нобелівською премією для вчителів». На головний приз у розмірі 1 мільйон доларів спочатку претендували тисячі кращих вчителів із різних країн, у півфінал увійшли 50, а зараз у фіналі представлені десять найкращих. Давайте дізнаємося трохи більше про роботу цих надихаючих педагогів.

1. Ненсі Етвелл, США. Ненсі стала піонером серед вчителів Америки, запропонувавши викладати літературу в формі воркшопів із читання та письма. Її восьмикласники щорічно читають близько сорока книг, що набагато більше, аніж середній показник по країні, який складає менше десяти. Ненсі опублікувала книги зі своїми методиками викладання, які отримали визнання і широку популярність. Вона завоювала кілька премій, а також отримала почесний докторський ступінь Університету Нью-Гемпширу. У 1990 році Ненсі заснувала Центр навчання та викладання, який відрізняє прекрасна бібліотека в кожному класі,що в цілому налічує десятки тисяч книг.

2. Кіран Бір Сетхі, Індія. Кіран прагне розвивати у своїх учнів творче мислення і почуття співпереживання, щоб вони могли серцем сприймати світ, а не тільки розумом. У 2001 році вона заснувала свою школу в Індії, а трохи пізніше запустила цілу національну програму, яка допомогла 50 тисячам школярів стати більш активними і впевненими у собі. На її думку, із дітей треба виховати не тільки старанних студентів, а й свідомих громадян.

3. Гі Етьєн, Гаїті. Гі керує одним з найсильніших коледжів Гаїті і широко популяризує академічну культуру. Основа його педагогіки - інновації та служіння суспільству. Крім цього, Гі заснував телевізійну передачу, де розповідає педагогам, як можна круто змінити викладання науки, маючи при цьому обмежені ресурси. Коледж, яким керує Гі Етьєн, фокусується на розвитку базового набору навичок: впевненості у собі, допитливому розумі, командній роботі і прагненню до досконалості.

4. Жак Каура, Кенія. Жак - вчитель початкових класів в одному із сіл у Кенії. Працюючи в країні, де навчальних ресурсів катастрофічно не вистачає, а головний акцент зроблено на стандартизоване тестування, Жак зуміла вдихнути інтерес у своїх учнів і вивести їх у люди. Її учні не тільки активно працюють у класі, але ще й їздять на польові заняття, щоб краще відчувати власне середовище. Жак керує багатьма ініціативами з підтримки розвитку та навчання сотень учнів та вчителів у створеному нею широкому співтоваристві: від надання шкільних меблів, шкільної форми та санітарних засобів до занять на тему ВІЛ, коучингу, навчання по вихідних і святкових днях.

5. Фалла Неанг, Камбоджа. З 1986 року Фалла почала працювати зі сліпими дітьми - в ті часи вона була директором школи у таборі для біженців. У Камбоджі було прийнято вважати, що сліпі люди нездатні вчитися, так як нагрішили у минулому житті і тому заслуговують на самотність. Фалла змусила країну по-іншому думати про освіту. У своїй роботі вона робить великий акцент на звуки і рухи: учні багато танцюють і слухають музику.

6. Стівен Рітц, США. Стівен прославився своїм виступом на TED, який був присвячений екологічним можливостям шкіл. Його учні розбили більше ста садів, забезпечивши школи їжею. На думку викладача, така модель сталого розвитку школи може бути повторена де завгодно. Тепер школи, з якими працює Стівен, існують, спираючись тільки на свої ресурси, а їхні учні стають соціально відповідальними громадянами.

7. Азізолла Ройеш, Афганістан. Коли в Афганістан вторглись радянські війська, десятирічний Азізолла кинув школу і втік до Пакистану. Спочатку він навчався сам, потім допомагав іншим біженцям з Афганістану. Тепер школа стала його життям: у навчальному закладі, заснованому ним в Пакистані, вчаться 4000 студентів, з яких 44% дівчинки. Азізолла каже, що став учителем, так як хотів дати надію і натхнення молодим афганцям, які приречені щодня боротися за своє життя.

8. Маденжіт Сінгх, Індонезія. Учитель і соціальний підприємець Маденжіт заснував у себе вдома безкоштовну школу і випускає щомісячний журнал, де розповідає жителям бідних сіл про те, як можна вчитися і розвиватися. Прагнучи зробити кожен предмет простішим, він придумав систему, яка дозволяє навчити людей будь-якого віку писати, читати і говорити англійською мовою за 3-6 місяців. У 2000 році Маденжіт зі своїми синами заснував програму, орієнтовану на підлітків із обмеженими можливостями: діти не тільки разом навчаються, а й готують, прибирають, роблять роботу по дому. Зараз таких шкіл вже 185, причому кожен хлопчик повинен привести із собою сестру або подругу, щоб усіх було порівну.

9. Річард Спенсер, Велика Британія. Річард викладає біологію в одному з англійських коледжів, намагаючись зробити свій предмет більш веселим і незабутнім. Учитель часто поєднує науку з різними уявленнями: наприклад, на його уроках діти складають пісні і танцюють. Крім цього, Річард заснував програму «Сніданок з книгами», спрямовану на розвиток грамотності серед представників національних меншин.

10. Наомі Волейн, США. Наомі викладає природничі науки у массачусетській школі, де навчаються учні з самих різних сімей. Під час занять вона робить акцент на встановленні міцних зв'язків із навколишнім середовищем і розвитку екологічної відповідальності. Наомі постійно влаштовує походи околицями, допомагаючи по-новому побачити звичні місця: ферми, ботанічні сади, зоопарки, печери, очисні споруди, занедбані звалища, ліси, озера, історичні музеї і океанаріуми.



Джерело: http://osvita.ua/school/46021/
Категорія: Новини | Додав: Natali (05.03.2015) | Автор: Osvita.ua
Переглядів: 759 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!