Конспект логопедичного заняття на тему: "Домашні тварини та їх дитинчата" - Логопедичні заняття - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Логопедичні заняття [ Додати статтю ]

Конспект логопедичного заняття на тему: "Домашні тварини та їх дитинчата"

Вчитель-логопед НВО №28 м. Хмельницького
Дронь Інесса Анатоліївна

Конспект логопедичного заняття
Логопедичний висновок « ЗНМ III рівня, дизартрія, дислексія»

Тема. Домашні тварини та їх дитинчата.
Мета. Розвивати артикуляційний апарат, фізіологічне дихання, слухову увагу і пам'ять, дрібну моторику рук. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити ділити слова на склади та будувати речення. Виховувати любов до тварин.
Обладнання: м’яч, малюнки тварин та їх дитинчат, дзеркало, листочки, хатка ( частинки).

                                                                                    Хід заняття

1.Організаційний момент
Бесіда логопеда

- На занятті наші очі добре дивляться і все бачать, вуха уважно слухають і все чують, голова добре думає.

2.Артикуляційні вправи перед дзеркалом
Казка про веселого язичка
Жив собі на світі веселий язичок. Жив він у своєму будиночку.
- Як називається будиночок, де жив язичок? ( Ротик).
- Будиночок закривається і відкривається. Подивись як ( логопед показує). Спробуй сама.
- Чим відкриваємо і закриваємо ротик? (зубами).
- Одного разу язичок вийшов на двір. Подивився в один бік, подивився вгору, вниз, немає нікого. Ліг на сонечко грітися ( учениця виконує рухи язиком вгору, вниз, вправо, вліво).
- А ще язичок дуже любить співати. Зараз ми будемо співати пісеньку Язичка і тягнути довгу ниточку : а-а-а. Заспіваємо пісеньку водички : с-с-с, пісеньку злого комара : з-з-з; пісеньку жука : ж-ж-ж.

3.Повторюємо голосні звуки.
Виконуємо звукові вправи з пальчиковою гімнастикою.
Зімкнути по черзі пучки великих, вказівних, середніх, безіменних пальців і мізинців правої та лівої рук, чітко вимовляючи: А- О- У- Е - И- Ііі(потягнути звук) – звуки голосні. Із зусиллям натиснути долоні одна на одну, промовляючи довго звук «і». Помахати кистями рук, кажучи віршик дуже голосно, пошепки, беззвучно, мов рибка.

4.Розгляд малюнків із тваринами
Вправа «Знайди відгадку».
Завдання : розглянь малюнки, знайди відгадку – малюнок.
- Гавкає, кусає, у двір не пускає ( собака)
- Голодна мукає, сита – жує, всім молоко дає ( корова)
- З рогами, а не бик, доять, а не корова, з бородою, а не дід ( коза)
- Біля пічки гріється, без водички миється ( кішка)
- З гарною гривою скаче грайливо ( кінь)

5.Логопедична гра «Хатка»
Для розвитку дрібної моторики рук логопед пропонує частинки, з яких треба скласти хатку.
- Зараз поселімо тварин у хатку на три поверхи, в залежності від кількості складів ( учениця читає слово, ділить його на склади).
1-й поверх – кінь;
2-й поверх – коза, кішка;
3-й поверх – собака, корова

6.Закріплення.
Логопедична гра з м’ячем
Логопед кидає м’яч, учениця ловить його та відповідає реченням
- Козенятко у кого?
- Кошенятко у кого?
- Цуценятко у кого?
- Лошатко у кого?

7.Складання речення за сюжетними малюнками
Корова дає молоко.
Собака гризе кісточку.
Кінь пасеться на полі.

8.Підсумок заняття.
- Молодець! Ти досягнеш успіху!

Категорія: Логопедичні заняття | Додав: Inessa_Dron (12.10.2017) | Автор: Дронь Інесса Анатоліївна
Переглядів: 52 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!