Корекція зв’язку слів у реченні в конструкції О.В. - Логопедичні заняття - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Логопедичні заняття [ Додати статтю ]

Корекція зв’язку слів у реченні в конструкції О.В.

Тема. Корекція зв’язку слів у реченні в конструкції О.В.

                                                                                Хід заняття
 

І. Організаційний момент.
II. Повторення.
Логопед:
- Діти! Над якою темою ми працювали на попередньому занятті?
(На попередньому занятті ми працювали над зв'язком слів у реченні в конструкції З.В.)
- На які питання відповідають слова З.В.
(Слова З.В. відповідають на питання Кого? Що?)
Завдання по картках.
Робота над деформованим текстом.
Завдання: запиши правильно речення.
1. Учні у зоопарку побачили (ведмідь).
2. Дівчинка розсипала (ягода).
3. Ми впізнали свого (вчитель).
4. Петрик навчив (голуб) бути поштарем.
Логопед: - Діти! Що нам допомогло записати правильно ці речення?
( Записати правильно ці речення нам допомогли запитання Кого? Що?
III. Новий матеріал.
1. Робота у зошитах: схематичне зображення словосполучення.

Ким?
Чим?

Завдання: скласти за малюнком словосполучення. Записати у зошит.

- Годують молоком.

Логопед: що нам допомогло правильно скласти словосполучення?
(правильно скласти словосполучення нам допомогли запитання Ким? Чим?)
- А ці питання якого відмінку?
(ці питання О.В.)
2. Робота над словами.
Завдання: послухайте уважно слова: зошит, різати, білий, шити, ніж, голка.
Запишіть у зошит тільки слова-дії.
А зараз за допомогою питань (Ким? Чим?) треба скласти словосполучення.
a) Різати ножем.
b) Шити голкою.
- Записати словосполучення в зошит.
3. Робота з картками по визначенню закінчень іменників у конструкції О.В.
Завдання: Розгляньте малюнки. Складіть словосполучення.

• Поливає водою.
• Малює пензликом.
• Грає ракеткою.
Фізкультхвилинка.
Логопедична гра «Передай м’яч».

Учні стоять півколом і, проговорюючи: «Я мрію стати (Ким?)...», передають м’яч один одному.
- Назвіть всі професії, які ви почули (лікарем, кухарем, шофером, будівельником).
IV. Закріплення матеріалу.
1. Робота над реченням по картках.

Логопед пропонує дітям закінчити реченні.
Одяг прасують… Квіти поливають…

Суп їдять…

Цвяхи забивають...
2. Розвиток зв’язного мовлення.
Дайте відповіді на запитання.
a) 3 ким ви подорожували влітку?
b) Чим ви їхали?
c) Чим ви харчувались у дорозі?
d) 3 ким ви зустрічались під час подорожі?

V. Підсумок.
1. Що допомагало нам встановлювати зв’язок слів у словосполученнях, реченнях? (Встановлювати зв’язок слів у словосполученнях і реченнях нам допомагали запитання Ким? Чим?)
2. Це питання якого відмінку? (Це питання О.В.)
3. Перевірка робіт учнів.

Категорія: Логопедичні заняття | Додав: Inessa_Dron (14.05.2015) | Автор: Дронь Інесса Анатоліївна E
Переглядів: 571 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!