Математичні диктанти для початковіх класів (збірка) - "Методична скарбничка" - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Математичні диктанти для початковіх класів (збірка)

Необхідність математичних диктантів
Після проходження окремої теми навчального матеріалу, перед учителем постає питання про перевірку якості засвоєння матеріалу учнями. Провести опитування всіх учнів – завдання непосильне і складне, тому що потребує багато часу. Якщо ж провести вибіркове опитування деяких учнів, то найчастіше виходить так, що інші учні слухають їх неуважно. Тому для комплексної перевірки якості засвоєного матеріалу застосовують контрольні роботі, тести, самостійні роботи, експрес- контролі або математичні диктанти.
Математичний диктант – одна з альтернативних форм контролю знань, яка дозволяє брати участь всім учням одразу, а не деяким, як при традиційному опитуванні. Користь усних обчислень дуже велика. Виконуючи усно арифметичні дії, діти не тільки повторюють математичні правила, закріплюють їх, але й розвивають такі цінні якості, як уважність, самостійність, смекалку, витримку. Найчастіше під час проведення математичних диктантів завдання пропонуються усні. Така форма організації занять найбільш цінна, бо розвиває увагу і пам’ять учнів, а найголовніше, вони підготовлюють до «життєвого» рахунку, тому що в подальшому дорослому житті, виконувати дії над числами доводиться усно. Однак ця форма потребує великого розумового напруження, а тому швидко утомлює дітей, особливо тих, у кого більш розвинена зорова пам’ять. Щоб цього уникнути, необхідно чергувати кількість слухових вправ із вправами на зорове спийняття.
Основне значення математичних диктантів, представлених в данній роботі - допомогти вчителю єфективно тренувати стійку увагу, оперативну пам’ять, посидючість, уміння зосереджуватися. Виходячи з цих цілей в диктантах подані наступні види завдань:
 Операційні, в яких треба обчислювати, розв’язувати задачі, виконувати перетворення, отримавши інформацію на слух;
 Логічні, в яких треба істинність висловлювання, для чого необхідно бути уважним, зосередженим, уміти слухати і аналізувати почуте;
Запропоновані завдання забезпечують змістовність уроку на етапі усної роботи на початку уроку, а токож етапі проведення підсумку в кінці уроку.
Введення в математичний диктант елементів гри, нестандартних завдань допомагає дітям, які цікавляться математикою, підтримувати і розвивати інтерес до неї, а дітям, у яких математика викликає труднощі – зрозуміти і полюбити її.

 

Математичні диктанти

Джерело: http://www.docme.ru/Sz56
Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: kate0105 (26.10.2016) | Автор: Росоха Катерина Сергіївна E
Переглядів: 460 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: [ADM]Irina
0

Катерино Сергіївно, а де ж диктанти? Надішліть мені їх на пошту: fialkauman@ukr.net
Дата публикации: 27.10.2016 в 15:04
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!