Повторення і закріплення вивченого матеріалу (додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд) - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Повторення і закріплення вивченого матеріалу (додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд)

План-конспект нестандартного уроку
з математики в 6 класі
Тема: Повторення і закріплення вивченого матеріалу
(додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд)
Підготував
Покотильський Валерій Олександрович,
вчитель вищої категорії
Вільшанської спеціальної
загальноосвітньої школи-інтернату
Черкаської області


Мета: Перевірити й коригувати знання та навички з цієї теми. Розвивати пам’ять, мислення, зв’язну мову, навички усного рахунку, аналітико – синтетичну діяльність, моторику дрібних м’язів рук. Виховувати інтерес до уроку математики.
Обладнання: планшет-карта країни Математики, картина «Козаки », індивідуальні картки, таблиця з записом задачі, геометричний матеріал, чарівна скринька.

Хід уроку:

І. Загальнокорекційна частина
1) Організація дітей до уроку
2) Повторення девізу уроків
3) Нервово -психологічна підготовка

- Хто зображений на картині?
- А хто ж такі були козаки?
От і до нас в гості завітали три козаки і запропонували нам подорож в країну Математики, щоб перевірити наші знання. Дивіться, яку гарну карту принесли вони нам. Серед Синього моря розміщено 6 островів. Давайте прочитаємо їх назви.
Діти читають назви островів:
Домашнього завдання,
Усного рахунку,
Країна Задач,
Самостійної роботи,
Таємничий,
Скарбів.
Подорожувати ми будемо від острова до острова, виконуючи різні завдання, а наші славні козаки побачать, як ми знаємо математику.

ІІ. Перевірка домашнього завдання
На острові Домашнього завдання ми перевіримо, як ви виконали домашнє завдання.
- Про що була задача на підготовці?
- Яку ви отримали відповідь?
Отже, ми всі, разом з козаками переправляємося на острів Усного рахунку.

ІІІ. Основна частина
1) Давайте покажемо козакам, як ми вміємо рахувати.
Учням даються завдання на усний рахунок (робота в парах ); враховуються диференційовані завдання.
- Молодці, усно ви добре рахуєте.
2) Наступна зупинка на острові Країна Задач.

Давайте розв’яжемо усно задачі на кмітливість:
а) Трійка коней за 1 годину пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?
б) Брат з’їв 5 слив, а сестра у 5 раз більше. Скільки слив з’їв їх дідусь?
в) Півень на одній нозі важить 5 кг. Скільки кілограмів важить півень на двох ногах?
Бачите, які цікаві задачі.
А зараз давайте відкриємо підручники на сторінці 41 і зробимо задачу № 326.
Аналізуємо задачу, потім розв’язуємо її.
А зараз давайте розв’яжемо задачу, яку потрібно скласти за малюнком і коротким записом.
На дошці вивішується задача з записом і малюнком до неї.
- Про що задача? Яке поставимо питання в задачі?
Запишіть задачу самостійно в зошитах.
Перевіримо відповідь задачі.
Отже, і з цим завданням ви справились. Тепер наближаємось до наступного острова – острова Самостійної роботи.
3) Я роздам вам індивідуальні картки, а ви виконаєте приклади, записані на них.
Учням роздаються картки, на яких написані приклади на додавання і віднімання чисел в межах 1000 без переходу через розряд.
Але перед тим, як ви зробите ці приклади, давайте проведемо фізкультхвилинку.
Раз! Два! Три! Чотири! П’ять!
Час прийшов відпочивать.
То ж піднімем руки вгору,
Ніби глянемо на зорі.
А тепер всі руки вниз,
Як зайчата, скік-скік-скік.
Десять! Дев’ять! Вісім! Сім!
Час за парти нам усім.
З прикладами ви справились, правильність виконання прикладів я потім перевірю.
4) Наступний острів який чекає нас – це Таємничий острів.

Дивіться, човен наших козаків оточують якісь таємничі кораблі. Ми можемо допомогти козакам, якщо назвемо, з яких геометричних фігур складаються ці таємничі кораблі.
Учні називають геометричні фігури, рахують їх.
- Молодці, діти. Ви добре знаєте геометричні фігури. І ось кінцева мета нашої подорожі – острів Скарбів.

ІV. Заключна частина
На цьому острові зберігаються скарби. А який найцінніший скарб? (знання ) Вірно. Козаки сіли варити юшку, а нам дали чарівну скриньку, з якої ми дістаємо зароблені оцінки.
Проводжу оцінювання знань дітей з мотивацією оцінок.

V. Підсумок, домашнє завдання
Гра «Мікрофон»
- Ну що, сподобався вам урок?
- Так що ми робили сьогодні на уроці?
- Що найбільше сподобалось робити?
На підготовці розв’яжете приклади на сторінці 40, № 323.

Література: М.Н.Перова «методика преподавания математики во вспомогательной школе», Москва, «Просвещение»,1978
М.Богданович «Математичні віночки», Київ, «Веселка», 1983
Я.І.Перельман «Жива математика», Київ, «Техніка»,1990
В.В.Чекурда, О.Д.Чекурда «Математика», Київ, «Перун»,2007

Категорія: Уроки | Додав: 677709185 (24.03.2016) | Автор: Покотильський Олександр Валерійович E
Переглядів: 318 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!