Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Матеріал та інструменти художника. Коло і овал. Елементарна передача форми. Композиція «Гарбузові родичі».
1 Клас. Урок 1.

Тема: Матеріал та інструменти художника. Коло і овал. Елементарна передача форми. Композиція «Гарбузові родичі».
Мета: Ознайомлення дітей з матеріалами та інструментами художника, вчити передавати елементарні форми на площині, формувати навички композиції, розвивати естетичний смак, вміння надавати неживим предметам чарівних властивостей, розвивати творчу уяву. Виховувати любов до народних звичаїв, обрядів, традицій.
Обладнання: Диск із записом «Матеріали та інструменти художника». таблиця «Гарбузові родичі».
Інструменти та матеріали: Воскові олівці, акварель, широкий пензель, альбом, простий олівець, гумка. 

Хід уроку
І. Організаційна частина. Перегляд диску «Матеріали та інструменти художника». 
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
- Дітки, ви побачили, що використовує художник у своїй роботі, мандруючі країною Образотворчого мистецтва, ми з цими матеріалами та інструментами познайомимось ближче. А сьогодні до нас завітали акварельні фарби і воскові олівці. Дуже цікавим для вас буде те, що віск відштовхує воду, тому малюючи акварельними фарбами ми не замалюємо воскових олівців, адже «аква» - у перекладі – вода.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні за допомогою воскових олівців і акварельних ми намалюємо композицію «Гарбузові родичі». 
- Я знаю, що ви любите відгадувати загадки. Із загадок, які я вам загадаю ви здогадаєтеся, хто буде намальований на вашому малюнку.
1. Відгадування загадок.
Червоний ніс у землю вріс. (Морква)

Червоний Макар
По полю скакав,
Та й в борщ попав. (Буряк)

Хто ховає під кущі
Наші супи і борщі. (Картопля) 

2. Перегляд демонстраційного матеріалу разом з учителем.
- Давайте спробуємо намалювати у повітрі коло і овал. Вони подібні тим, що розпочинаються і закінчуються в одній точці, але овал продовгастий. Який овоч схожий на овал? А на коло? Чим відрізняється гарбуз та кавун? 
3. Гра «Опиши я вгадаю».
Діти називають декілька якостей овочів, а інші відгадують, що це за овоч.
4. Ознайомлення з народними традиціями українців. 
- Як ви гадаєте, у чому може бути взутий Гарбуз? А що прикрашатиме Диню? (намисто, хустка, чобітки)
- Так, як казка – пісня - українська народна, то і овочі будуть в народному вбранні.
5. Фізкультхвилинка. (діти виконують рухи та власний спів пісеньки «Ходить гарбуз по городу»)
Народна пісня «Ходить гарбуз по городу»:
Ходить гарбуз по городу, питається свого роду:
Ой чи живі, чи здорові всі родичі гарбузові?
Обізвалась жовта диня, гарбузова господиня:
Ще живі, ще здорові всі родичі гарбузові!
Обізвались огірочки гарбузові сини й дочки:
Ще живі, ще здорові всі родичі гарбузові!
Обізвалась морквиці, гарбузова сестриця:
Ще живі, ще здорові всі родичі гарбузові!
Обізвалась бараболя, а за нею і квасоля:
Ще живі, ще здорові всі родичі гарбузові!
Ой, гарбузе, ти перістий, із чим тебе будемо їсти?
Миска пшона, шматок сала – от до мене вся приправа. 
IV. Поетапне виконання роботи вчителем (з коментарем).
V. Підсумки уроку.
Виставка дитячих робіт.
Категорія: Уроки | Додав: Velikaya (13.10.2013) | Автор: Велика Людмила
Переглядів: 1069 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!