Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі) - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі)

Урок 44
Тема: Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі).
Вид проекту за домінуючою діяльністю: творчий.
Мета проекту: Розвиток творчого потенціалу особистості.
Очікувані результати:
- вміє презентувати улюблене місце відпочинку у природі за допомогою малюнку або фотоколажу;
- оцінює власну діяльність та діяльність однокласників.
Начальні предмети: природознавство.
Тривалість: 2 тижні.

Етапи навчального проекту
І етап. Організація проекту.
Визначення теми, мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.

ІІ етап. Планування проектної діяльності.
Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.
Бесіда.
- Які улюблені місця відпочинку на природі у вас є?
- Навіщо нам місця відпочинку на природі?
Завдання: ознайомити однокласників зі своїм улюбленим місцем відпочинку на природі і пояснити, чому саме це місце є улюбленим.
Формування груп для проведення дослідження.
Об’єднання в групи за назвою улюбленого місця відпочинку:
група 1 – поблизу водойми;
група 2 – в лісі;
група 3 – в парку;
група 4 – на базах відпочинку.
Придумування назви кожної групи.

ІІІ етап. Реалізація проекту.
1. Складання учнями плану роботи над проектом:
- обговорення у групі, чому саме це місце відпочинку є улюбленим;
– висування пропозицій, аргументів, суджень щодо кінцевого вигляду малюнку або фотоколажу.
– обговорення в групі, що саме необхідно зробити, щоб малюнок або фотоколаж був гарний і оригінальний.
2. Розподіл обов’язків між членами групи.
Якщо освітній продукт буде у вигляді одного великого малюнку, то діти розподіляють, хто яку частину буде малювати і що йому для цього потрібно.
Якщо освітній продукт буде у вигляді колажу з малюнків, то діти вирішують, який розмір повинні мати малюнки,скільки їх буде, хто їх буде малювати, а хто оформляти колаж.
Якщо освітній продукт буде у вигляді фотоколажу, то діти вирішують, скільки має бути фотографій, якого розміру, хто збирає фотографії, а хто буде оформляти фотоколаж.
3. Самостійна творча робот учнів.
Учні вдома малюють малюнки, збирають фотографії. За допомогою діти можуть звертатись до батьків та вчителів.
4. Виготовлення освітнього продукту.
Учні групи збираються разом, демонструють свої малюнки або фотографії, закінчують виготовлення спільної роботи.

IV. Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).
1. Оформлення результатів. Оформлення виставки групових робіт.
2. Підготовка до презентації.
3. Захист міні-проектів.
4. Оцінювання проектної діяльності. (Додаток 1).
5. Аналіз успіхів і невдач. Підведення підсумків роботи вчителем.


Додаток 1
Оцінювання проектної діяльності учасників
1. Розподіл обов’язків між учасниками проекту в кожній групі.
Кожна група отримує в нагороду за добру роботу «смачну піцу». Поділіть цю піцу між усіма членами групи в залежності від того, хто як працював.

2. Презентація освітнього продукту (оригінальність).
Після звершення презентації кожен з учасників проекту підходить до вчителя, отримує одну наклейку і наклеює на роботу тої групи, яка найоригінальніше презентувала свій проект (крім своєї).



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: Попович Наталія Аркадіївна
Переглядів: 3482 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!