Множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язування задач на рух. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язування задач на рух.

Математика

Тема. Множення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Розв’язування задач на рух.
Мета. Ознайомити учнів з письмовим множенням багатоцифрових чисел на одноцифрові. Продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі на рух;
обчислювальні навички. Розвивати увагу, мислення, математичне мовлення, інтерес до математики. Виховувати вміння доводити свою думку.
Обладнання: діапроектор, підручник, карта України

                                                                 Хід уроку

 

 І.Організація класу.
Станьте, діти всі рівненько,
Усміхніться всі гарненько,
А щоб урок минув не марно,
Працювати треба гарно.
Девіз уроку:Міркуємо – швидко,
Відповідаємо – правильно,
Лічимо – точно,
Пишемо – гарно.
ІІ.Повідомлення теми і мети уроку.
1.Очікування «Незакінчене речення»
2.Вступне слово вчителя.

- Сьогодні я пропоную вам здійснити уявну подорож по нашій батьківщині – Україні. Перед нами – карта подорожі.
Починаймо рухатися вперед. Нас чекає обласне рідне місто - Дніпропетровськ.Але щоб дізнатися про нього треба подолати дорожні математичні перешкоди. Тож, відкриваємо нашу карту-зошит записуємо число і класна робота.
ІІІ.Актуалізація опорних знань учнів.
1. Усна лічба

А)лічба сотнями від 10 000 до 11 000.
- на які класи поділяються багатоцифрові числа?
- назвіть розряди кожного класу
Б)математичний диктант
-запишіть число, яке містить 15тис.і 800од.;
-20одиниць ІІкласу і 435 од.Ікл.;
-100од ІІкласу і 555од Ікласу;
-число 740 збільшити у 10 разів;
-добуток чисел 4 і 100 зменшити на 50;
- 15грн запишіть в копійках.
В)каліграфічна хвилинка
-запишемо скільки в кожному числі тисяч (пропишіть)
15 20 100 7 1
Г) обчислення (біля дошки)
154 *3=462
142 *5=710
266 * 7=1862
Подолали всі перешкоди. Ви маєте право дізнатися про місто Дніпропетровськ.
Це третє за величиною місто-мільйонник України.Засноване в кінці 18століття КатериноюІІ.
Визначні місця :найдовша в Європі Набережна -23км; діорама «Битва за Дніпро»;парк ім.Т.Шевченка;Монастирський острів (там є храм Св.Миколая),міський пляж,атракціони. У Дніпропетровську діє 5 мостів через річку Дніпро. Найдовший Кайдацький -1732м.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
- Подорожуємо далі до столиці нашої України – Києва.
1. Робота за підручником №431
2. Вправа №432
Київ – налічує собі 1500років. Одне з найбільших міст країни та чисельністю населення.
Визначні місця :Києво-Печерська Лавра; Софійський Собор,Золоті ворота (ворота старовинного Києва, Андріївська церква,Михайлівський Золотоверхий Собор,Майдан Незалежності (центральна площа в місті),оглядовий майданчик на щиті статуї «Батьківщина-мати».
Фізкультхвилинка від міста гумору – Одеси
Лі-лі-лі- українці ми малі
Працювали, потомились,
Відпочити захотілось.
Руки вгору підняли,
Трохи ними потрясли.
Нахилились вліво-вправо
Та іще цього замало.
Тут ногами потрясли
Раз присіли, два піднялись.
Головою похитали й працювати знов почали.

Одеса – місто розташоване на узбережжі Чорного моря.Заснована в кінці VІІст.За чисельністю населення посідає 3 місце.
Визначні місця: Потьомкінські сходи, що мають 192сходинки; приїхавши до порту та піднявшись Потьомкінськими сходами, ви вийдете на Приморський бульвар — найкрасивіший у місті. Звідси добре видна панорама порту; Не меншою визначною пам'яткою міста є вулиця Дерібасівська, названа так на честь засновника міста Осипа Дерібаса.

V. Розвиток математичних умінь учнів.
Прямуємо далі до наступного міста -Львів.
1.Розв’язання виразу
а • (15 324 + 6 112), якщо а=6
а • (11 378+ 2 345)
-Яку властивість використали?
2.Розв’язання задачі (за таблицею) – самостійно
Львів -Місто названо ім’ям сина короля. Місто було засновано у 1256 році королем Данилом Галицьким, який назвав його в честь свого сина - Лева. Його вважають найтуристичнішим місцем.
Визначні місця :оперний театр, Палац Потоцьких, парк «Високий замок»,центральна Ратуша у Львові.
3.Попрямуємо далі.
Наступна пам’ятка визначних місць України – Карпатські гори.
Довжина Карпат приблизно 1500 км. Карпати - велика і своєрідна за своїми природними властивостями гірська країна, є гірсько-лижний курорт Буковель.
Багато снігу, розваг.
-З яких геометричних фігур складається сніговик?
- Об’ємні чи плоскі?
VІІ.Підсумок уроку
- Чи хотіли б ви побувати на канікулах в Карпатах? (залишаємось на канікулах)
- Чи сподобався вам урок?
Рефлексія … «Я»
VІІІ. Домашнє завдання
ІX. Оцінювання

Категорія: Уроки | Додав: красний (14.12.2014) | Автор: Мяло Алла Миколаївна E
Переглядів: 642 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!