Природознавство. 3 клас . Поурочні плани - Конспекти уроків - Навчальні та методичні посібники - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Навчальні та методичні посібники » Конспекти уроків [ Додати статтю ]

Природознавство. 3 клас . Поурочні плани

Розробки уроків - ПРИРОДОЗНАВСТВО 3 клас - за підручником І. В. Грущинської - 2014 рік

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

  ВСТУП

Зустріч 1. ЯК ЛЮДИНА ПІЗНАЄ ПРИРОДУ?

  ВОДА

Зустріч 2. ЯКІ НЕЗВИЧАЙНІ ВЛАСТИВОСТІ МАЄ ЗВИЧАЙНА ВОДА?

Зустріч 3. ДЕ НА ЗЕМЛІ МІСТИТЬСЯ ВОДА?

Зустріч 4. ЯК ЗНАЙТИ НА КАРТІ ЧАСТИНИ СВІТОВОГО ОКЕАНУ?

Зустріч 5. ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ВОДИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ?

Зустріч 6. ЯК ОХОРОНЯТИ БЕЗЦІННИЙ СКАРБ ЗЕМЛІ — ВОДУ?

Зустріч 7. ЗАПИТАЄМО У МАТІНКИ ПРИРОДИ: ВОДА — РУЙНІВНИК, ЧИ ВОДА — РЯТІВНИК?

Зустріч 8. ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ВОДУ

  ПОВІТРЯ

Зустріч 9. ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ МАЄ ПОВІТРЯ

Зустріч 10. З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ПОВІТРЯ?

Зустріч 11. ЧОМУ ПОВІТРЯ РУХАЄТЬСЯ?

Зустріч 12. ЯК ПОВІТРЯ ВПЛИВАЄ НА ПРИРОДУ ЗЕМЛІ?

Зустріч 13. ЯК ОХОРОНЯТИ ПОВІТРЯ ВІД ЗАБРУДНЕННЯ?

Зустріч 14. ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ПОВІТРЯ

  ГІРСЬКІ ПОРОДИ. ҐРУНТИ

Зустріч 15. ЩО ТАКЕ ГІРСЬКІ ПОРОДИ?

Зустріч 16. ЩО ТАКЕ КОРИСНІ КОПАЛИНИ?

Зустріч 17. ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ КОРИСНІ КОПАЛИНИ ДЛЯ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ?

Зустріч 18. ЧИМ ҐРУНТИ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ВІД ГІРСЬКИХ ПОРІД?

Зустріч 19. ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ ҐРУНТИ У ПРИРОДІ І ДЛЯ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ?

Зустріч 20. ЗАПИТАЄМО В МАТІНКИ ПРИРОДИ: ЯК ПОЛІПШИТИ РОДЮЧІСТЬ ҐРУНТУ?

Зустріч 21. ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ГІРСЬКІ ПОРОДИ ТА ҐРУНТИ

  СОНЦЕ — ДЖЕРЕЛО ЕНЕРГІЇ НА ЗЕМЛІ

Зустріч 22. ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ЕНЕРГІЯ?

Зустріч 23. ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЄ СОНЯЧНА ЕНЕРГІЯ ДЛЯ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ?

Зустріч 24. ЯКІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ Є НЕВИЧЕРПНИМИ?

Зустріч 25. ЯК ВИКОРИСТАТИ ЕНЕРГІЮ СОНЦЯ?

Зустріч 26. ЯК «ПРИРУЧИТИ» ВІТЕР?

Зустріч 27. ЯК ПРИМУСИТИ ВОДУ ВИРОБЛЯТИ ЕНЕРГІЮ?

Зустріч 28. ЯК ЗБЕРІГАТИ ТЕПЛО ТА ЕНЕРГІЮ В ПОБУТІ?

Зустріч 29. ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ЕНЕРГІЮ ТА ЇЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ

  РОСЛИНИ, ТВАРИНИ І СЕРЕДОВИЩЕ ЇХ ІСНУВАННЯ

Зустріч 30. ЯКІ ОЗНАКИ МАЮТЬ РОСЛИНИ?

Зустріч 31. ЯКІ РОСЛИНИ — КВІТКОВІ?

Зустріч 32. ЯКІ РОСЛИНИ НАЗИВАЮТЬ ХВОЙНИМИ?

Зустріч 33. ЯК З'ЯВИЛИСЯ РІЗНОМАНІТНІ КУЛЬТУРНІ РОСЛИНИ?

Зустріч 34. ЯКІ УМОВИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ЖИТТЯ РОСЛИН?

Зустріч 35. ЯК РОСЛИНИ ПРИСТОСУВАЛИСЯ ДО РІЗНИХ ПРИРОДНИХ УМОВ?

Зустріч 36. ЯК РОЗМНОЖУЮТЬСЯ РОСЛИНИ?

Зустріч 37. ЯК РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН ВПЛИВАЄ НА ЖИТТЯ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ?

Зустріч 38. ЧОМУ КОМАХИ Є НАЙЧИСЕЛЬНІШОЮ ГРУПОЮ ТВАРИН НА ЗЕМЛІ?

Зустріч 39. ЯК РИБИ ПРИСТОСУВАЛИСЯ ДО ЖИТТЯ У ВОДОЙМАХ?

Зустріч 40. ЯКІ ТВАРИНИ ПЕРШИМИ ЗАСЕЛИЛИ СУХОДІЛ?

Зустріч 41. ЯК ПТАХИ ПІДКОРИЛИ ПОВІТРЯНИЙ ПРОСТІР?

Зустріч 42. ЯК ПТАХИ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО СВОЄ ПОТОМСТВО?

Зустріч 43. ЯКУ БУДОВУ МАЮТЬ ЗВІРІ?

Зустріч 44. ЯК ЗВІРІ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО СВОЄ ПОТОМСТВО?

Зустріч 45. ЯК ДИКІ ТВАРИНИ СТАЛИ СВІЙСЬКИМИ?

Зустріч 46. ЧИМ ОСОБЛИВІ ГРИБИ?

Зустріч 47. ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ ГРИБИ У ПРИРОДІ І ЖИТТІ ЛЮДЕЙ?

Зустріч 48. ЗАПИТАЄМО У МАТІНКИ ПРИРОДИ: ЧОМУ БАКТЕРІЇ НАЗИВАЮТЬ І ДРУЗЯМИ, І ВОРОГАМИ ЛЮДИНИ?

Зустріч 49. ЩО ТАКЕ ЛАНЦЮГ ЖИВЛЕННЯ?

Зустріч 50. ЯК ОХОРОНЯТИ ЗНИКАЮЧІ РОСЛИНИ?

Зустріч 51. ЯК ОХОРОНЯТИ ЗНИКАЮЧИХ ТВАРИН?

Зустріч 52. ДЛЯ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ ЗАПОВІДНИКИ?

Зустріч 53. ЗАПИТАЄМО У МАТІНКИ ПРИРОДИ: ЯКІ ЛЕГЕНДИ ПРО РОСЛИНИ І ТВАРИН СКЛАЛИ НАШІ ПРАЩУРИ?

Зустріч 54. ЕКСКУРСІЯ В ПРИРОДУ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ РІЗНОМАНІТТЯМ РОСЛИННОГО І ТВАРИННОГО СВІТУ РІДНОГО КРАЮ

Зустріч 55. ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО РОСЛИНИ І ТВАРИН

  ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ

Зустріч 56. ЯК ПРАЦЮЄ НАШ ОРГАНІЗМ?

Зустріч 57. ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ СКЕЛЕТ І М'ЯЗИ?

Зустріч 58. З ЯКИХ ОРГАНІВ СКЛАДАЄТЬСЯ ТРАВНА СИСТЕМА?

Зустріч 59. ЩО КОРИСНО ЇСТИ?

Зустріч 60. ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНЕ ДИХАННЯ?

Зустріч 61. ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЄ КРОВООБІГ?

Зустріч 62. ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЄ ШКІРА?

Зустріч 63. ПРО ЩО ПОВІДОМЛЯЮТЬ ОРГАНИ ЧУТТЯ?

Зустріч 64. ЯК ПОПЕРЕДЖУВАТИ ЗАХВОРЮВАННЯ ОРГАНІВ ЧУТТЯ?

Зустріч 65. ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ЛЮДИНУ ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ?

Зустрічі 66-68. ПІДСУМКОВА РОБОТА. ЯК ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ ВЛІТКУ?

ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ



Джерело: http://subject.com.ua/lesson/nature/3klas/
Категорія: Конспекти уроків | Додав: Natali (23.07.2016)
Переглядів: 4024 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!