Навчання грамоти, 1 клас - Календарно-тематичне планування - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Навчання грамоти, 1 клас

І семестр

Добукварний період

1. Здрастуй, школа! Знайомство з букварем. Робота з дитячою книгою.
2. Ознайомлення з письмовим приладдям. Розміщення малюнків посередині, вгорі, внизу сторінки, ліворуч, праворуч. Розфарбовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення.
3. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень.
4. Закріплення правил користування письмовим приладдям. Бесіда за малюнком. Виділення з мовлення слів, речень. Розфарбовування малюнків.
5. Закріплення знань про речення. Слухання і розповідь казки. Уявлення про діалог. Складання речень за заданою графічною моделлю.
6. Чітке промовляння назв зображених предметів. Обведення, домальовування, розфарбовування.
7. Розширення уявлень дітей про слово та речення. Ознайомлення зі словами – ознаками предметів та словами, що означають дії.
8. Ознайомлення з основним рядком сітки зошита. Складання речень за малюнками. Розфарбовування малюнків.
9. Логічні вправи запитаннями хто це? що це? Розподіл предметів за семантичними групами (тварини, посуд, овочі тощо). Робота з дитячою книгою.
10. Закріплення вміння писати у рядку. Бесіда за малюнками. Зображення прямих, похилих ліній у рядку. Розфарбовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення.
11. Ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади.
12. Ознайомлення з міжрядковою. Виділення складових частин предметів, розміщених у рядку та поза ним. Складання окремих речень за малюнками. Розфарбовування малюнків штрихами.
13. Поняття про наголос як сильніше вимовлюваний склад.
14. Закріплення вміння писати у рядку з міжрядковою лінією. Розфарбовування малюнків рухами пальців.
15. Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Основні мовленнєві органи.
16. Похила лінія сітки зошита. Ознайомлення з похилим положенням зошита під час письма. Зображення прямих похилих ліній.
17. Голосні та приголосні звуки, їх умовне позначення фішками. Робота з дитячою книгою.
18. Зображення прямих похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі и внизу. Розфарбовування. Розвиток зв’язного мовлення.
19. Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. Моделювання звукової структури слів.
20. Закріплення вміння письма похилих ліній, заокруглених унизу і вгорі.
21. Уявлення про тверді і м’які приголосні, їх умовне позначення.
22. Письмо півовалів та овалів.
23. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.
24. Повторення правил письма. Вправляння у письмі овалів окремо і в поєднанні. Розфарбовування.
25. Повний звуковий аналіз мовлених слів. Робота з дитячою книгою.
26. Зображення петель з похилими лініями. Наведення окремих елементів малюнка. Розвиток зв’язного мовлення.
27. Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз (речень, слів).
28. Порівняння елементів у рядку і на малюнку, знаходження спільного. Письмо плавним рухом знизу вгору. Розфарбовування.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (08.07.2010) | Автор: Галина Ивановна E
Переглядів: 5711 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 2.1/9
Всього коментарів: 3

Добавил: Veronika
0

І ось тут:
http://teacher.at.ua/publ/navchannja_gramoti_1_klas/50-1-0-4959
Дата публикации: 28.09.2010 в 17:16 Спам

Добавил: Veronika
0

Закінчення тут:
http://teacher.at.ua/publ/navchannja_gramoti_1_klas/50-1-0-4958
Дата публикации: 28.09.2010 в 17:15 Спам

Добавил: valentina3625
0

де знайти закінчення ?
Дата публикации: 22.08.2010 в 14:09 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!