Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Небезпека від спілкування з тваринами

Форостяна Людмила Андріївна,
вихователь групи продовженого дня
Уманської загальноосвітньої школи
I-III ступенів № 1 ім. О.С. Пушкіна
Уманської міської ради Черкаської області

НЕБЕЗПЕКА ВІД СПІЛКУВАННЯ З ТВАРИНАМИ
 

Мета: уміти вирішувати проблеми які виникли, опитувати оточуючих, уміти протестояти непевненості та труднощам, допомогти учням співпрацювати в парах, уміти домовлятися, нести відповідальність за свої вчинки, уміти знаходити нові рішення вирішення проблем, ознайомити з правилами поводження з тваринами. Розвивати обережність,відповідальність за своє життя і здоров’я.
Обладнання: пам’ятки про спілкування з тваринами, малюнки тварин ( кота, собаки, гризунів (миші, пацюка, хом’яка)

Хід бесіди

I. Організаційний момент
Добрий день усім!
II. Мотивація
Сьогодні на вас чекає багато цікавої інформації, а про, що буде іти мова ви дізнаєтеся відгадавши загадки.
З господарем дружить,
Будинок вартує,
Живе під ганочком,
Хвіст гачком. (Собака)
Шубка смугаста,
Часто вмивається,
А з водою не знається. (Кішка)
Я влаштовуюся вправно:
У мене з собою комора.
Де комора? За щокою!
Ось я хитренький який! (Хом’як)
Ніч. Злодюжки довгохвості
До комори ходять в гості.
Хвать торбинку із зерном
І в шпаринку шасть бігом. (Миші)
III. Бесіда
Спілкування з тваринами – приємне, цікаве і навіть необхідне. Але воно може бути й небезпечним. Тому потрібно знати деякі правила.
СОБАКА
Собака – друг людини. Це дуже цікава, розумна та життєрадісна тварина. Та ніколи не треба забувати, що пес – звір. І хижий! А хижий звір завжди потенційно небезпечний. Навіть якщо він приручений. В нього є вуха, очі, ніс, чотири лапи та хвіст. А також дуже гострі зуби. (Демонструють картинки собак). З нею можна гратися, але завжди треба пам’ятати, що :
1. Собака насамперед мисливець, тому ніколи не тікай від нього – пес може подумати, що тебе треба ловити і побіжить за тобою. Навіть якщо ти боїшся собаки, не показуй йому цього, бо собака не любить боягузів і може вкусити тебе.
2. Якщо ти хочеш погладити чужого собаку, запитай дозволу у її хазяїна. Гладь його обережно і повільно, бо деякі собаки бувають дуже нервові і їх дратують різкі рухи.
3. Не годуй чужих собак і не зачіпай їх під час їжі або сну – вони можуть розгніватись. Адже тобі теж не подобається, коли тебе будять або забирають у тебе улюблені цукерки.
4. Не наближайся до великих псів. Їх часто вчать кидатися на людей, які близько підходять.
5. Ніколи не давай собаці їжу з руки - він може ненароком хапнути тебе за руку.
6. Не махай на собаку палицею – це може йому не сподобатися і він тебе вкусить.
7. По вулицях бігає багато безпритульних собак. ПАМ’ЯТАЙ, що вони часто бувають хворі та злі. Не чіпай їх, пси можуть покусати тебе, після чого ти можеш тяжко захворіти.
8. Якщо тебе вже вкусив собака, відразу скажи про це батькам, навіть тобі не дуже боляче.
9. Після кожного спілкування з собакою обов’язково помий руки.
КОТИ
Коти - маленькі, гарненькі, лагідні тварини. Але й вони бувають небезпечні, адже мають гострі кігті і зуби (Демонструють картинки котів). Тому, ЗАПАМ’ЯТАЙ:
НЕ можна робити такі речі:
- тягати кота за хвіст або наступати на нього;
- тягати за вуса і вуха;
- гладити проти хутра;
- наступати на лапи;
- не можна брати кота у ліжко. На ньому можуть бути різні комахи, вони можуть покусати тебе.
Після спілкування з котами мий руки з милом.
ГРИЗУНИ
(Демонструю картинки гризунів).
Гризуни (пацюки, миші, хом’яки) мають гострі зуби, з ними поводяться дуже обережно. Не годуй гризунів з рук і тримай цих тварин далі від дерев’яних речей.
Після спілкування з гризунами мий руки з милом.
IV. Висновки
Учням пропонується подумати і відповісти на запитання:
- Про кого, ми з вами розмовляли?
- Назвіть тваринок, яких ви любите?
- Чи можна знущатися над тваринами?
- Чи можна чіпати чужих, або бродячих звірів?
- Що потрібно робити, після того, як ви погралися з улюбленцями?
Вихователь. Гадаю, ви дізналися сьогодні про дуже важливі речі, усвідомили, щоб, ваше життя було у безпеці, потрібно про нього дбати.
Будьте здоровими і щасливими!
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Здоров’язберігаючі технології в навчальному закладі/ упоряд. О.Колонькова, О.Литовченко – К.:Шк.світ, 2009, - 128 с.
2. Прогулянки в ГПД/уклад.Д.В.Ротфорт. – Х.: Вид. «Основа», 2012. 191 с.

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (27.10.2015) | Автор: Форостяна Людмила Андріївна
Переглядів: 1295 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!