Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Переставна властивість дії множення. Розв'язування нерівностей. Складені задачі, що включають знаходження невідомого компоненту
Тема. Переставна властивість дії множення. Розв'язування нерівностей. Складені задачі, що включають знаходження невідомого компоненту Мета: Ознайомити учнів з переставною властивістю дії множення та організувати підсумкову рефлексію за темою «Вирази, рівності та нерівності; буквені й числові вирази»; закріпити вміння розв'язувати задачі, що включають знаходження невідомого компонента; розвивати увагу, уяву, пам'ять, образне та логічне мислення, мовлення, формувати контрольно-оцінні навички учнів, сприяти розвитку самоповаги через досягнення школярів у навчанні; виховувати культуру спілкування та співпраці.
Хід уроку Девіз уроку: Видумуй, пробуй, твори. Розум, фантазію прояви! Активним і уважним будь І про кмітливість не забудь! ІІ. Мотивація учбової діяльності. - Яка зараз пора року? (Зима) - Яке улюблене зимове свято чекають всі люди? (Новий рік). - Сьогодні на уроці ми будемо розглядати переставну властивість дії множення, розв'язувати нерівності і задачі, готуватися до зустрічі Нового року, а також прикрасимо новорічну ялинку. У нас є багато іграшок для ялинки. Ми будемо брати по одній і прикрашатимемо ялинку ними.( За кожне виконане завдання ялинка прикрашається іграшкою). ІІІ. Робота по темі. 1. Каліграфічна хвилинка . 10 - У цей день православні вшановують пам'ять святого Романа Антіохійського, який мав дар зцілення тілесних недуг і жив у затворі. Єдиним вказівником погоди для наших пращурів був заєць. Якщо шкіра зайця була вкрита плямами, зима буде м'якою. У цей час у лосів відпадають старі роги. А риба залягає у зимувальні ями, на дно. 2. Усний рахунок: 1) Задачі –жарти: - На груші росло 50 груш,а на вербі – на 15 менше. Скільки груш росло на вербі? - В вагоні їхало 81 чоловік, на зупинці вийшло - 9, зайшло – 9. Збільшилась чи зменшилась кількість пасажирів?(Ні). - Незнайко побачив, що мама варила борщ у дволітровій каструлі 1 годину. Він вирішив, що для приготування борщу в літровій каструлі треба 60 хвилин. Чи правильно він вирішив? (Так). - Кавун важить 4 кг і ще стільки ж. Скільки важить половина кавуна? (4 кг) 3) Обчислити: - Є числа 9 і 4. Яка арифметична дія нам дасть більший результат? Менший результат? - Скільки дев’яток міститься в числі 63? - Назвіть більший результат: 8х7 чи 9х6 ? - До суми трьох дев’яток додайте дві дев’ятки. Як швидше обчислити? - Невідоме число зменшили у 7 разів і отримали 9. Назвіть невідоме число. 3. Робота в парах. Взаємоперевірка 1) Х*7=42 Х:8=9 Х+5=39 Х-16=23 35:Х=7 42-Х=15 2) Гра «Приготуй салат» - До Нового року мама готує святковий стіл. Давайте їй допоможемо. На малюнку овочі та фрукти. Біля них – приклади. Ви повинні розкласти їх на дві тарілки: салат овочевий і салат фруктовий та розв'язати приклади. Груша суниця морква вишня помідор 4*9 36:6 25:5 7*9 49:7 огірок банан яблуко малина 48:8 36:4 8*8 12:6 ІІІ. Робота по темі. 1. Що потрібно поміняти, Щоб хутчіш порахувати? 26 + 32 + 28 + 14 56 + 25 + 14 + 5 15 + 49 + 15 + 21 28 + 14 + 42 + 6 + 10 2. Пояснення нового матеріалу. Постановка проблеми. На дошці запис : 7 х 2 х 3 = 42 - Перевірте, чи правильно розв’язаний приклад? - Чому не можете? - Що будемо робити? Треба шукати новий спосіб. Значить, зараз прямо на уроці ми можемо зробити власне відкриття! Який вихід пропонуєте? 3. Висновок,с. 67. 4. Первинне закріплення. - Скористаємось переставним законом множення, обчислюючи значення виразів № 452 : І стовпчик - біля дошки; ІІ стовпчик – коментуючи з місця; ІІІ стовпчик – самостійно. Перевірка : - Як знаходили значення виразів? 5. Фізхвилинка. 6. Робота над задачею № 454. 7. Диференціація. 1) Задача 1. Накреслити прямокутник із сторонами 3см та 5 см. Обчисли його периметр. 2) Задача 2. Із 64 морквин зв’язали 8 однакових пучків. Скільки таких пучків можна зв’язати з 48 морквин? 3) Склади задачу за виразом. 12 : 3 + 18 : 6 = ІV. Підсумок уроку - Що нового відкрив для вас урок? - Хто відчуває, що він виріс за урок? - Яке завдання було найцікавішим? - Що викликало труднощі? V . Домашнє завдання . С.67.№ 456, 457. | |
Переглядів: 1614 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |