Перевір себе: що я знаю про вплив Сонця на природу і погоду - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Перевір себе: що я знаю про вплив Сонця на природу і погоду
ПРИРОДОЗНАВСТВО 2 КЛ. ЗУСТРІЧ 14. ПЕРЕВІР СЕБЕ: ЩО Я ЗНАЮ ПРО ВПЛИВ СОНЦЯ НА ПРИРОДУ І ПОГОДУ
Мета: узагальнити знання учнів за темою; ознайомити з рослинами і тваринами, які допомагають людям передбачати погоду; вчити знаходити необхідну інформацію в різноманітних джерелах знань; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати розуміння необхідності вивчення теми для загального рівня розвитку.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Вплив Сонця на природу і погоду
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Перевірка домашнього завдання
— Які народні прикмети про погоду знають ваші рідні. Чи справджуються ці прикмети? Чому?
— Розкажіть, як реагують на зміну погоди тварини.
— Розкажіть про те, як за поведінкою рослин і тварин люди передбачають погоду.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Прогноз погоди має велике значення для сільського господарства, транспорту, людини.
Але прогнозувати погоду можуть не тільки люди.
Сьогодні ви дізнаєтесь, які рослини і тварини допомагають людям передбачати погоду. А також перевірите, що ви знаєте про вплив Сонця па природу і погоду.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Розповідь учителя
— Здавна люди помітили, що поведінку багатьох тварин можна використовувати для завбачення погоди.
Мурашки поспішають до мурашника, ховаються в ньому — на негоду: сильний дощ, вітер. Устроміть гілочку в мурашник: якщо мурашки піднімуться по ній високо — потеплішає, низько — поліпшення погоди не передбачається.
Передбачають погоду і свійські тварини.
Спостерігайте за кішкою. На холод нона тулиться до чогось теплого чи згортається клубочком, утикається мордочкою н лапки. Перед гарною погодою вмивається, лиже лапку, а в ясну двину здебільшого йде з дому.
Передбачають погоду і свійські птахи.
Кури перед дощем чистять пір'я, «купаються» в піску, кудахчуть. Якщо під час дощу кури ховаються в сухе місце,— дощ падатиме недовго, бродять — негода затримується.
Провісниками погоди є також рослини.
Перед затяжною негодою крапельки соку з'являються на листках каштанів, «плачуть» осокори. В очікуванні дощової погоди не розкривають свої бутони троянда, шипшина. А якщо рано-вранці розгортаються віночки нагідок, мальви, гвоздики — погода буде ясною.
2. Фізкультхнилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1 - Робота за підручником (с 32-33)
Перевірна робота
Якщо ви правильно відповісте на всі запитання, то не лише отримаєте відмінну оцінку, а й доведете, що ви розумієте, як Сонце впливає на природу та погоду.
1) Оберіть правильну відповідь. Яку форму має Земля?
а) Круглу;
б) кулясту;
в) плескату.
2) Уважно роздивіться малюнки.
Що на малюнках зображено неправильно?
3) Прочитайте записи температури: 0"» + 3", —7", +14°, —20°.
4) Що сталося б, якби вода не мала здатності випаровуватися?
5) Порівняйте малюнки. На якому малюнку зображена хмарна погода, а на якому — похмура?
6) Фотозагадка. Яка погода насувається?
2. Міні проект. Будьмо знайомі! {Походження назл рослин і тварин)
— Навколо нас — безліч рослин і тварин. Усі вони мають свої назви. Наприклад, великі качани всім відомого оноча — капусти — нагадують голову. Виявляється, назва рослини походить від латинського слова «капут», що означає «голова».
Влучні назви давали люди і тваринам. Наприклад, жук-олень має великі розгалужені щелепи, які нагадують оленячі роги. Довжина комахи разом з «рогами* становить 7,5 сантиметри.
Народна назва лелеки — «чорногуз», бо в нього біла шия, груди, вся передня частина тулуба, а хвіст — чорний.
Підготуйте відомості про назви інших рослин і тварин.
Обговоріть у класі інформацію, яку ви здобули.
Проведіть презентацію роботи, тобто представте її класу.
VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Вплив Сонця на природу і погоду
— Пригадайте, що нового про природу та погоду ви тепер знаєте.
— Що вам запам'яталося, сподобалося найбільше?
— Про що захотілося розповісти своїм друзям?
— Що вас уразило?
— Які знання ви зможете використати у щоденному житті?
— Хто, крім людей, може пророкувати погоду?
— Назвіть ознаки погіршення погоди.
— Назвіть прикмети поліпшення погоди.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 32 33.

Джерело: http://fiz-cultura.ucoz.ua/news/prirodoznavstvo_2_kl_zustrich_14_perevir_sebe_shho_ja_znaju_pro_vpliv_soncja_na_prirodu_
Категорія: Уроки | Додав: (25.07.2015) | Автор: Home
Переглядів: 670 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!